Isolatienoord.nl

256 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.826 beoordelingen in totaal

Ik heb nu al twee ervaringen, waarbij ik tijdens de webshop isolatiematerialen heb aangeschaft, waarbij snel besteld en geleverd kon worden, maar waar ik ook nog vlak voor levering aanpassingen kon doen. Prijs kwaliteit verhouding verder prima in orde

Er was een misverstands fout ontstaan. Een juist huisnummer & een juist postcode nr. is essentieel om het bezorgbedrijf de bezorging te kunnen laten doen. Op welke plek het niet juiste huisnummer is ingevuld is in een later stadium niet te traceren. Dus beiden partijen gecontact om het pakket te traceren & hoe op te lossen dat het pakket alsnog kon worden bezorgd. En dat is inderdaad alsnog bezorgd. Met dank aan het medewerkings begrip van beiden bedrijven,. Met vriendelijke groet, HA v.d. Goor

Beoordelingen voor Isolatienoord.nl

Goed geregeld keurig op tijd bezorgd
Afhandeling order verliep prima.
Snelheid van afhandelen order

Vandaag besteld,over 2dagen in huis…

Vandaag besteld,over 2dagen in huis .Chauffeur die bezorgd,belt netjes half uur van te voren. Keurig bedrijf. Materialen netjes in folie verpakt.
Snel en goed geleverd, echter 180mm steenwol besteld en 140mm gekregen en hier niet over ingelicht. Dit is dus even wat meer snij en vul werk.
MJ
Prima en snelle klant behandeling
18 feb 2024
snelle en prima levering
3 mrt 2024
17 feb 2024
Klant vriendelijke, en behulpzaam top
27 jan 2024
27 jan 2024
PS
p. s.
Dordrecht
13 aug 2023

Snel geleverd, enkele adviezen

De spullen werden op tijd geleverd en was compleet. enkele artikelen waren slechter dan B-kwaliteit, eigenlijk niet verkoopbaar................ Beter kan de communicatie over het levermoment. Ik was de hele dag aanwezig tot 17:00 uur, de levering geschiedde zonder waarschuwing na die tijd......
24 jul 2023

Heel goed hersteld.

Levering met een manco, kan gebeuren, geen probleem, perfect hersteld. 4 sterren geeft ruimte voor verbetering. Goed contact, fijne klantenservice.
2 aug 2023

Snelle levering van PIR met gips

Ik had 30 platen PIR met gips nodig. Zondag besteld, dinsdag geleverd. Dat werkt vest lekker
We hebben een goede ervaring met de geleverde order. Keurig op tijd en volgens afspraak.
12 nov 2023
Snelle reactie bij het leveringsprobleem. Ik zou een andere pakketdienst kiezen.
22 sep 2023
correcte en snelle levering en prettig hulpvaardig telefonisch contact.
Goede afspraken en de order aanpassen leverde ook geen problemen op
10 sep 2023
isokatie platen pers stuk te koop handig voor kleine klussen