gamingpcshop.nl

86 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden314 beoordelingen in totaal

Excellente service, tussendoor wijzigen bestelling, incl bijbetaling en verwerking hiervan vlekkeloos verlopen. Zeer vakkundige mensen. Schade bij levering, klant en service gericht snel en vlot verholpen. Bij vervangende pc was een onderdeel niet leverbaar, en met een directe oplossing afgehandeld. Dinsdag mijn pc met schade verzonden en woensdagavond de nieuwe vervangende pc alweer in huis. Een volwaardige 10 in prijs, product en service. 1e 2 foto's vd pc met schade en op de 3e foto de nieuwe vervangende pc.

Tot twee keer toe gewacht in de avond voor DHL die niet op kunnen dagen. Pakket retour naar gamingshop vervolgens bel ik op en word mij beloofd me pc vrijdag (volgende dag) te mogen ontvangen dit gebeurt ook al niet omdat een collega vergat het tijdig door te geven en een klant met 12 pc’s voorrang kreeg volgens de medewerker die ik sprak. Ik belde alweer omdat ik vrijdag zag dat de bezorging nog steeds niet onderweg was, maar het goede nieuws zaterdag kon ik mijn pakket eindelijk verwachten (inmiddels een week verder) tot mijn ongenoegen zie ik nu dat dpd meld dat het niet zaterdag word maar maandag. Dus in totaal 4 x niet volgens afspraak mijn pc geleverd. Weinig empathie vd medewerker die ik sprak vrijdag. Nu word het dus volgende week maandag en moet ik weer thuis werken en een dag lang wachten op levering. Ik had ook gehoopt dat er misschien iets kleins werd meegegeven ter compensatie maar daarvan is geen sprake wat ik teleurstellend vind. Misschien ben ik wel een uitzonderlijk situatie maar ik zal persoonlijk hier niet meer bestellen.zolang het goed gaat is het wellicht prima maar als er een kink in de kabel komt dan is het gelijk een zooitje.

Beoordelingen voor gamingpcshop.nl

26 sep 2024

Goede service!

Ik was op zoek naar een nieuwe pc en toen kwam ik gamingpcshop.nl tegen. Ik heb gevraagd of er een mogelijkheid was om er extra case fans in te laten monteren. Ik kreeg snel antwoord en ik kreeg te horen hoeveel het ging kosten. Ze hebben de bestelling voor me gemaakt toen ik akkoord ging en kreeg me bestelling snel binnen!
3 okt 2024
Fijne website met veel extra info en suggesties wat heel handig is als je zelf je pc wil samenstellen. Ook supersnelle levering. 's Avonds besteld en de volgende avond in huis. Top !
7 okt 2024
great experience, fast shipping and very patience customer service
Prima service en goed geholpen
Scherpe prijs, goede service
30 sep 2024
30 sep 2024
29 sep 2024
11 sep 2024
Mijn computer begon kuren te vertonen. Tijdens het gamen liep het regelmatig vast. Uiteindelijk contact opgenomen, en na de PC afgeleverd te hebben is het opgelost. Happy customer!
20 sep 2024

Erg tevreden!

Een pc voor mijn zoon gekocht en uiterst tevreden over de kwaliteit en snelle levering. Ook het personeel erg vriendelijk.
30 aug 2024
29 aug 2024
24 aug 2024
7 aug 2024

Simpel en goed

Snel binnen en goed gebouwd. Kan niet veel beter, klantenservice is ook top. Kan helaas geen foto bieden omdat de kamer er rommelig uit ziet en ik dat liever niet deel, mijn excuses.
4 aug 2024
Gemakkelijke keuze, snelle levertijd!
1 aug 2024

Eerste bestelling ooit,snel geleverd en werkt goed

Snelle levering een goed product
24 jul 2024

Top service!

Snel, vriendelijk en kundig!
30 jul 2024
Top