plexiglas.nl- Logo - Beoordelingen

plexiglas.nl

753 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.319 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 apr 2020
plexiglas.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Prima adres om maatwerk te laten maken Er werd meteen gebeld. Volgende keer ga ik toch nog explicieter vertellen wat wel en niet de wensen zijn, nu was ook de onderrand afgerond, maar dat had ik niet zo getekend. Er was gecommuniceerd dat ik een track en trace zou krijgen. Na vier dagen lag het ineens op de mat zonder track en trace. Geen probleem verder, maar viel wel op. Verder heel tevreden en voelt vertrouwd om hier te laten maken, je voelt de betrokkenheid bij het product.

22 jun 2023
Prijs kwaliteit verhouding doet te denken. De kwaliteit van de plaat aanzich is goed maar vraag mij af of de prijs niet te hoog is. Verder vond ik de klemmetjes om de plaat te bevestigen slecht afgestemd / functioneren. Tis een heel gedoe om de plaat te monteren / demonteren omdat de klemmen NIET voorbereid zijn op de dikte van het materiaal. Ze blijven hangen in het schroefdraad van de meegeleverde schroeven, gepiel dus..

Beoordelingen voor plexiglas.nl

Heeft niet gedaan wat het beloofd heeft
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor uw review. Jammer om te horen dat de polijstpasta niet behoren heeft gewerkt. Dit is natuurlijk niet zoals het hoort. We hebben u geprobeerd te bellen om te achterhalen wat er mis is gegaan, zodat we er samen uit kunnen komen. Wilt u ons benaderen wanneer u dit leest? Met vriendelijke groet, Team Plexiglas.nl
Zorgen dat klanten niet meer worden misleidt door google advertenties. En als zoiets gebeurd, komen met een redelijke compensatie ipv. korting.
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor uw bericht en het is inderdaad erg vervelend dat u op een ander artikel uitkwam dan waar u in Google op klikte. De fout die in Google zit is buiten onze macht om. Tevens heeft u zowel op de productpagina, als in de winkelwagen, áls in de bestelbevestiging kunnen zien dat er iets mis was gegaan. Wij hadden hier geen compensatie voor hoeven geven maar hebben dit uit coulance wel gedaan. Jammer dat u dit niet heeft kunnen waarderen. Hopelijk bent u wel helemaal tevreden met het nieuwe product en hoe u te woord bent gestaan door mijn collega. We zien u graag terug voor een nieuwe bestelling! Met hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
Ik heb verzendkosten betaald voor een pakketje wat in de brievenbus is gedaan. Veel te duur dus
21 jun 2023

Don’t order it! Even the 5 mm thick one is horrible!

They market an acrylic mirror as a perfect replacement for an actual mirror, but that’s not the case. I ordered a 5mm 110x30 cm mirror, and stuck it perfectly flat on an MDF plank which is perfectly flat. Despite that, there are distortions which are noticeable.
26 jun 2023
Thank you for your review. I'm very sorry to hear that you didn't succeed in placing the acrylic mirror. However, we sell this product multiple times a week and most of the customers are very satisfied. Despite the fact that it can be hard to apply it is absolutely possible, but the background has to be 100% flat, which is not always the case even though it looks flat. About the distortions, can you send an e-mail to klantenservice@plexiglas.nl with pictures of them. Of course we are willing to find a solution for this. Damages on an orderd plate are not okay! Have a nice day!
23 jun 2023

Geen advies en onmogelijk product

Product had nooit in deze samenstelling verkocht moeten worden zonder duidelijk advies dat een plexiglas spiegel van deze afmeting onmogelijk te verwerken is
29 jun 2023
Bedankt voor uw review. Het lijkt erop dat u geen klacht heeft ingediend, klopt dit? We hebben u geprobeerd te bellen om de situatie door te spreken en het met u op te lossen. Helaas kunnen we u tot nu toe niet bereiken. Plexiglas spiegels zijn soms lastig te monteren maar we verkopen deze regelmatig naar tevredenheid van onze klanten. Het is dus absoluut mogelijk. Te grote afmetingen zijn inderdaad niet geschikt. Dit vermelden we ook in de productbeschrijving. Wellicht kunt u ons nog even bellen en kunnen we u aan een oplossing helpen. Hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
20 jun 2023
Alles zag er goed uit en was in goede staat. We hebben een gaatje proberen te boren en het glas brak gelijk.
27 jun 2023
Bedankt voor uw review. Fijn dat het in goede orde is ontvangen, en wat vervelend dat het niet is gelukt met bewerken. Wij geven op onze website ook aan dat ervaring en goed gereedschap vereisten zijn voor het bewerken van plexiglas. Helaas is dit best lastig voor veel mensen. We hebben u aangeboden om een nieuwe plaat met de gaten er al in voor dezelfde prijs aan te bieden, maar hier heeft u helaas geen gebruik van gemaakt. Jammer! Graag tot een volgende keer. Met hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
5 jul 2023
Ik had op steviger plexi glas gehoopt moet nu iets aanpassen in me kast om die platen te kunnen gebruiken
8 aug 2023
heb nog niets ontvangen
22 mei 2023
Ik heb helemaal geen factuur ontvangen het geld is wel betaald
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor uw review. Mijn collega heeft inmiddels contact met u opgenomen en het probleem opgelost. U heeft de factuur inmiddels in goede orde ontvangen. Vervelend dat deze in eerste instantie niet direct was aangekomen. Onze excuses voor het ongemak. Met hartelijke groet, Team Plexiglas.nl