plexiglas.nl- Logo - Beoordelingen

plexiglas.nl

771 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.383 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 apr 2020
plexiglas.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Prima adres om maatwerk te laten maken Er werd meteen gebeld. Volgende keer ga ik toch nog explicieter vertellen wat wel en niet de wensen zijn, nu was ook de onderrand afgerond, maar dat had ik niet zo getekend. Er was gecommuniceerd dat ik een track en trace zou krijgen. Na vier dagen lag het ineens op de mat zonder track en trace. Geen probleem verder, maar viel wel op. Verder heel tevreden en voelt vertrouwd om hier te laten maken, je voelt de betrokkenheid bij het product.

22 jun 2023
Prijs kwaliteit verhouding doet te denken. De kwaliteit van de plaat aanzich is goed maar vraag mij af of de prijs niet te hoog is. Verder vond ik de klemmetjes om de plaat te bevestigen slecht afgestemd / functioneren. Tis een heel gedoe om de plaat te monteren / demonteren omdat de klemmen NIET voorbereid zijn op de dikte van het materiaal. Ze blijven hangen in het schroefdraad van de meegeleverde schroeven, gepiel dus..

Beoordelingen voor plexiglas.nl

19 apr 2024

Flexible en goede advies

Geleverd met beschermfolie en materiaal is flexible.Boren met schroevendraaier op de houten overkapping te bevestigen is goed gelukt .Telefonisch klantendienst is altijd bereikbaar en kan altijd advies vragen over montage
23 apr 2024
Bedankt voor uw review. We helpen u bij uw volgende project graag weer verder! Met hartelijke groet, Team Plexiglas.nl

snel geleverd en precies op maat

Via plexiglas.nl vonden we snel precies de raampjes die we zochten voor ons zelf-gebouwde tuinhuisje. 4 mm dik en in drie delen was het plexiglas goed te verwerken in ons ontwerp. we zijn zeer tevreden met het product en de prijs ervan en het plexiglas werd geleverd op de afgesproken dag.
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor uw review en wat een mooi resultaat! Vindt u het leuk om mee te doen met onze fotocontest? www.plexiglas.nl/acties/foto-actie. We zien u graag terug. Met hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
De stroken Trespa waren perfect op maat gezaagd en het was erg fijn dat op iedere strook een sticker zat waarop de afmetingen stond. Alles snel geleverd dus ik ben dik tevreden 😊
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor de mooie woorden. Graag tot een volgende keer! Met hartelijke groet, Team Plexiglas
29 apr 2024

dit keer zeer tevreden

deze keer alles netjes op de afgesproken tijd geleverd op de afgesproken locatie en zelf kort voor levering nog kunnen aanpassen in de gewenste diktes.
30 apr 2024
Bedankt voor de review. Super fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze producten en service! Graag tot een volgende keer. Met hartelijke groet, Team Plexiglas.nl

Duidelijk en snel

Fijn dat er een optie is om scherpe randen af te ronden! Duidelijk aan te passen wanneer je besteld en ook nog eens snel geleverd.
3 mei 2024

Top!

Snelle levering, goed verpakt. Net product, precies op maat. Wij zijn tevreden. Zou hier zeker weer bestellen!

Top Kwaliteit!

Top kwaliteit ! En zeer eenvoudig bestelproces, duidelijke webpagina's met grote selecties en goede prijzen!
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor uw fijne review. Daar doen we het voor! Met hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
Prima website. Duidelijke instructies hoe de maten door te geven. Maten zeer correct uitgevoerd.
Antwoord van plexiglas.nl
Dankuwel voor uw leuke review. We hechten veel waarde aan kwaliteit en service. We helpen u graag ook de volgende keer weer verder! Met hartelijke groet, Team Plexiglas.nl

Mooie toepassing voor plexiglas!

Geen idee, gemakkelijk bestellen, snel geleverd en het staat mooi. Misschien de prijs?
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor de positieve review. We nemen uw feedback mee. Hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
My plexiglas arrived broken, but they sent me a new one that is now perfect!
Antwoord van plexiglas.nl
Thank you very much for this review. We are looking forward to help you another time! Met vriendelijke groet, Team Plexiglas.nl
Goed geregeld, snel geleverd, goed verpakt, alles precies aan de maat.
2 mei 2024
Bestelling liep volgens planning Snelle reactie en snelle levering
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor uw review en wat een mooi resultaat! Vindt u het leuk om mee te doen met onze fotocontest? www.plexiglas.nl/acties/foto-actie. U maakt dan kans op een plexiglas cadeau naar keuze. We zien u graag terug! Met hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
SH
Sander H.
Naarden
Totaal DIY pakket super handig en compleet, verder niets nodig.
DB
Dick B.
Brunssum NL
2 mei 2024

Exact op maat geleverd!

Groot assortiment, maatwerk exact uitgevoerd. Goed verpakt!

Perfekt volgens afspraak

Niets. Gewoon perfekt qua afspraak. Kwaliteit en levering.
Antwoord van plexiglas.nl
Dank u voor de mooie review, en veel plezier met de bestelling. Graag tot de volgende keer! Met hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
WV
Wim V.
Zwaag
Prettige communicatie goed geprijsd en snelle afhandeling
4 mei 2024
Snel geleverd,prima kwaliteit,de lamp schijnt weer mooi.
HH
Hans H.
Apeldoorn
Goede communicatie, correcte levering, mooi product
CS
Carel S.
Giesbeek
24 apr 2024
Prima kwaliteit en goed verpakt op tijd afgeleverd!
30 apr 2024
JS
Joop S.
Belgie
Product, levering, verpakking en service perfect!
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor uw review. Leuk om te horen dat u tevreden bent! We zien u graag terug. Met hartelijke groet, Team Plexiglas.nl