plexiglas.nl- Logo - Beoordelingen

plexiglas.nl

753 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.319 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 apr 2020
plexiglas.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Prima adres om maatwerk te laten maken Er werd meteen gebeld. Volgende keer ga ik toch nog explicieter vertellen wat wel en niet de wensen zijn, nu was ook de onderrand afgerond, maar dat had ik niet zo getekend. Er was gecommuniceerd dat ik een track en trace zou krijgen. Na vier dagen lag het ineens op de mat zonder track en trace. Geen probleem verder, maar viel wel op. Verder heel tevreden en voelt vertrouwd om hier te laten maken, je voelt de betrokkenheid bij het product.

22 jun 2023
Prijs kwaliteit verhouding doet te denken. De kwaliteit van de plaat aanzich is goed maar vraag mij af of de prijs niet te hoog is. Verder vond ik de klemmetjes om de plaat te bevestigen slecht afgestemd / functioneren. Tis een heel gedoe om de plaat te monteren / demonteren omdat de klemmen NIET voorbereid zijn op de dikte van het materiaal. Ze blijven hangen in het schroefdraad van de meegeleverde schroeven, gepiel dus..

Beoordelingen voor plexiglas.nl

Nakomen wat er word afgesproken. Nadat we een goed telefonisch gesprek hadden gehad waarin ik de situatie heb uitgelegd waarom we het glas zsm moeten hebben en er dan word verteld as vrijdag leveren we. Dan kan het niet zo zijn dat het dan pas de week er na word gebracht. Daarna was het zo dat me werd verteld dat de vracht vol zat en het daardoor niet kon. Als ik dan de chauffeur bel en me die verteld dat die helemaal niet vol zat. Dan zakt bij de broek af.
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor uw review. De collega die uw bestelling heeft afgehandeld is niet meer werkzaam bij Plexiglas.nl, helaas kan ik daarom niet verifiëren hoe de situatie zich heeft ontwikkeld. Ervan uitgaande dat dit daadwerkelijk gegaan is zoals beschreven willen wij onze excuses aanbieden voor het maken van onjuiste beloftes en geven van foutieve informatie. Dit is absoluut niet de service die wij wensen te verlenen. Onze excuses. Inmiddels hebben we u een mooi kortingsaanbod gedaan en de verzendkosten gecrediteerd. Hopelijk is het verhaal zo naar tevredenheid afgesloten. We hopen jullie bij een volgend project opnieuw te mogen helpen. Hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
28 maart 3 kanaalplaten besteld plus profielen van standaardmaat 3 meter. Plexiglas.nl diverse keren gebeld over datum levering, onprettig te woord gestaan door medewerker. Pas 9 april geleverd. Kom op zeg, standaard maten niet op voorraad? Ik ben ook bezig met volkstuinen complex om meer overkappingen te plaatsen. Helaas deze order gaat nu naar een ander bedrijf.
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt nog voor uw review. Ik begrijp dat u inmiddels contact hebt gehad met meerdere collega's en de situatie naar behoorlijke tevredenheid is opgelost. De bestelling is begin april in goede orde geleverd. Wij willen onze excuses aanbieden voor de opgelopen vertraging en hopen dat u ons de volgende keer nog een kans wilt geven. Dan kunnen we laten zien dat het ook anders kan! Met vriendelijke groet, Team Plexiglas.nl
16 apr 2024
Slechte kwaliteit met krasen op
Antwoord van plexiglas.nl
Beste Alexander, nog bedankt voor uw review. Mijn collega heeft contact met u opgenomen om u verder te helpen. Wij krijgen vaker melding van krassen op het materiaal, terwijl dit eigenlijk op de folie zit. Naar ik begreep van mijn collega zou u foto's sturen, zodat wij het kunnen bekijken. Uiteraard kunnen wij de plaat vervangen als er daadwerkelijk sprake is van schade! Alvast onze excuses voor het ongemak en wij hopen uw mail snel te zien verschijnen. U kunt de foto's zoals besproken mailen naar klantenservice@plexiglas.nl
Pakketdienst DPD en bezorger is slecht zoek een ander
Antwoord van plexiglas.nl
Beste Herman, bedankt voor uw review. Wat jammer om te horen dat u DPD geen fijne bezorgdienst vindt. Uiteraard gaat er wel eens wat mis maar onze ervaring is dat dit bij alle bezorgdiensten het geval is, behalve bij de kleinere partijen echter zijn de verzendkosten dan ook duurder. Eerder hebben we met andere grote pakketdiensten gewerkt en hadden we meer klachten met betrekking tot vervoer. De voorkeur is per klant verschillend. We hopen dat u wel blij bent met het geleverde product en dat u ondanks dat wij leveren met DPD toch de volgende keer ook weer voor ons kiest :) We zien u graag terug! Met hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
AM
Andre M.
Nieuw-Balinge
Levering niet compleet en geen communicatie over levering van ontbrekende delen.
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor uw review. Vervelend dat de levering niet compleet was en onze excuses dat u hier niet juist over bent ingelicht. Ik zie dat de na te leveren artikelen inmiddels netjes zijn bezorgd. Sorry voor het ongemak. Ik hoop dat het product uiteindelijk bevalt en dat we u nog een keer terug mogen zien! Met vriendelijke groet, Team Plexiglas.nl
30 jun 2023

De platen worden verzonden zonder bescherming

De platen worden verzonden zonder enige vorm van bescherming, enkel het beschermfolie van het plexiglas zelf. Schade tijdens transport is zo wel erg gevoelig. Binnenkort hebben we nog grotere aantallen platen nodig en daar zou ik graag extra (kartonnen) platen als bescherming willen.
26 jun 2023

Beschadigd geleverd.

Had een wit plexiglas plaat besteld en deze is beschadigd binnen gekomen. Meerdere hoeken waren beschadig en een was zelf afgebroken. Erg zonde van m’n geld. Vond het teveel werk om retour te moeten sturen etc. Maar zal hier niet nog een keer bestellen.
6 jul 2023
Bedankt voor uw review. Ik begreep van mijn collega dat u het inmiddels prettig samen hebt kunnen oplossen in de vorm van een korting. Wij zien u graag de volgende keer weer terug. Fijne dag verder. Hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
12 aug 2023
Kreeg de trespaplaat mooi op tijd en geleverd op de juiste locatie. Echter de bestelde plaatschroeven aten niet bij de levering. Geen idee of ze niet zijn verstuurd voor plexiglas of tijdens transport zoek zijn geraakt.
5 jul 2023
Ik had om afgeronde hoeken gevraagd. Dat was niet gedaan. En nu is helaas met de storm vandaag het plexiglas blad van onze tafel weggewaaid. Geen idee waarheen. Heb al overal in de sloot gekeken maar niet gevonden.
6 jul 2023
Bedankt voor uw review. Vervelend dat de hoeken niet waren afgerond. Normaliter verzoeken wij de klant in dit geval een foto toe te sturen, waarna we het kunnen oplossen. U heeft echter geen contact opgenomen met de klantenservice, en het wordt lastig als het is weggewaaid. Begrijpen we goed dat het wegwaaien uw review negatief heeft beïnvloedt? Dit is voor ons niet helemaal logisch, gezien het feit dat dit is gebeurd buiten onze invloed om. Hopelijk kunt u de plaat nog terugvinden en kunt u ons een foto sturen van de niet afgeronde hoeken, waardoor we het alsnog met u kunnen oplossen. Hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
31 mei 2023

Kwaliteit plexiglas (3 mm)

Het bestelde plexiglas (3 mm) zou met name bij langere lengtes kunnen doorbuigen. Helaas bleek dat bij een lengte van 60 cm al het geval. Moet nu vervangen worden door glasplaten.
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor uw review. Mijn collega heeft geprobeerd te bellen en heeft u daarna gemaild om het misverstand met u door te spreken en mee te denken in een oplossing. Helaas hebben wij geen respons mogen ontvangen. Mocht u dit lezen, bel dan gerust even terug. Wellicht kunnen we nog wat voor u betekenen! Indien u hierin niet geïnteresseerd bent hopen we u graag een volgende keer terug te zien. Fijne dag verder! Hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
19 mei 2023
Bezorging was meer dan goed alles geregeld zoals afgesproken. Net de plaat geplaatst en jammer genoeg redelijk wat krassen.
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor uw review. Vervelend dat er krassen op uw platen zaten. Ik heb begrepen van mijn collega's dat alles netjes is opgelost en u inmiddels een krasvrije plaat heeft ontvangen. We zien u graag de volgende keer terug! Fijne dag verder! Hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
krassen op het plexiglas.
26 jul 2023
Bedankt voor uw review. Vervelend dat er krassen zaten op het plexiglas. Het is een kwetsbaar materiaal, dus soms komt het wel eens voor dat het plexiglas beschadigd arriveert. Gelukkig lossen wij dit altijd op met klanten. Ik begreep van mijn collega dat hij u een korting heeft gegeven, en dat het op deze manier naar tevredenheid is opgelost. Fijn! In elk geval veel plezier met de bestelling. Met hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
Antwoord van plexiglas.nl
Beste Mart, bedankt voor uw review. Vervelend dat u een minder prettige ervaring hebt gehad. Kunt u ons laten weten wat de reden is van de 2 sterren? Op basis hiervan kunnen we onze service en kwaliteit optimaliseren. U kunt dit eventueel mailen naar klantenservice@plexiglas.nl. Met vriendelijke groet, Team Plexiglas.nl