plexiglas.nl- Logo - Beoordelingen

plexiglas.nl

753 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.319 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 apr 2020
plexiglas.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Prima adres om maatwerk te laten maken Er werd meteen gebeld. Volgende keer ga ik toch nog explicieter vertellen wat wel en niet de wensen zijn, nu was ook de onderrand afgerond, maar dat had ik niet zo getekend. Er was gecommuniceerd dat ik een track en trace zou krijgen. Na vier dagen lag het ineens op de mat zonder track en trace. Geen probleem verder, maar viel wel op. Verder heel tevreden en voelt vertrouwd om hier te laten maken, je voelt de betrokkenheid bij het product.

22 jun 2023
Prijs kwaliteit verhouding doet te denken. De kwaliteit van de plaat aanzich is goed maar vraag mij af of de prijs niet te hoog is. Verder vond ik de klemmetjes om de plaat te bevestigen slecht afgestemd / functioneren. Tis een heel gedoe om de plaat te monteren / demonteren omdat de klemmen NIET voorbereid zijn op de dikte van het materiaal. Ze blijven hangen in het schroefdraad van de meegeleverde schroeven, gepiel dus..

Beoordelingen voor plexiglas.nl

Een van de buizen was stuk in de verpakking (heb het restant moeten gebruiken als vervanging )
Antwoord van plexiglas.nl
Beste Dirk, nog bedankt voor uw review. Wij hebben contact opgenomen met betrekking tot de kapotte levering om dit met u op te lossen. Ik begrijp echter van mijn collega dat u een foto zou sturen maar wij deze nog niet hebben mogen ontvangen. Zou u dit alsnog kunnen doen? We handelen het graag netjes met u af! Met vriendelijke groet, Team Plexiglas.nl

Lange levertijd

Gekregen wat ik besteld heb, maar een week wachten op een simpel stukje plexiglas vind ik wel wat lang
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor de positieve review. We nemen uw feedback mee. Hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
ES
Edith S.
Zoetermeer
Plexiglas is mooi en helder. De opgegeven afmeting klopt totaal niet. Gevraagd 200x90. Kreeg 210x85. 10 cm van de lengte eraf gehaald. Voor de breedte een andere oplossing moeten bedenken. Dus wel teleurgesteld.
De maten van de geleverde polycarbonaatplaten zijn niet correct.
Snelheid van levering was ondermaats. Product zelf was ok.

Hoeken randen beschadigd

Ik dacht dat ik echte glas heb besteld, maar het was niet zo, tevens de hoeken waren beschadigd. Het voldoet niet mijn wens.
Antwoord van plexiglas.nl
Beste Ayfer, wat vervelend dat u dacht dat u echt glas had besteld. We weten alleen niet zo goed waar de verwarring is opgetreden, want wij zeggen overal dat we plexiglas verkopen. Als u de volgende keer bestelt en de hoekjes zijn beschadigd, stuur dan gerust even een mailtje, want het hoort natuurlijk netjes te zijn! Dan kunnen we het met u oplossen. Met hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
27 jan 2024
1st order, damaged goods delivered with no offer of credit 2nd order, late delivery
Afdichtrubber besteld,5 meter,maar was niet in 1 stuk,had dit natuurlijk liever wel
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor uw review. Dat klopt inderdaad. Dit is afhankelijk van hoeveel wij nog over hebben van een andere rol. Als we dit moeten weggooien worden de rubbers duurder. Dit staat niet op de website omdat wij hier eigenlijk geen opmerkingen over krijgen en klanten dit meestal geen problemen vinden, omdat het onzichtbaar is. We gaan dit echter wel even intern oppakken, zodat het wellicht aangepast kan worden op de website. Bedankt voor uw feedback en hopelijk alsnog veel plezier ervan. Graag tot een volgende keer. Met hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
Beschadigd ontvangen
Sneller verzenden
22 jun 2023
29 jun 2023
Bedankt voor uw review. We hebben u enkele keren geprobeerd te bellen omdat we graag meer horen over uw ervaring. We herkennen ons namelijk niet in dit probleem, in die zin dat we het niet eerder hebben gehoord. Daarom zijn we erg benieuwd naar uw verhaal. Mocht u ervoor openstaan om dit verder toe te lichten kunt u ons even bellen: 085-9020800. Zo niet, dan in elk geval onze excuses voor het ongemak. Hopelijk kunnen we u toch nog een andere keer helpen om het tegendeel te bewijzen! Hartelijke groet, Team Plexiglas.nl

Plexiglas prima dpd minder

Ik wacht nog op mijn bestelling ligt niet aan plexiglas maar aan dpd deze hebben briefje achtergelaten dat het pakket achter de bloempot was neergezet,daar troffen wij niets aan plexiglas heeft netjes gereageerd en heeft een nieuwe in de maak genomen,dus hoop dat het nu wel aankomt zoals het hoort
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat het is was gegaan bij DPD. Gelukkig hebben wij dit goed kunnen oplossen! De herstellevering zal snel arriveren. Onze excuses voor het ongemak nogmaals en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Plexiglas.nl
16 nov 2023
Veel moeite moeten doen om een offerte te krijgen meerdere keren contact moeten zoeken.
21 nov 2023
Bedankt voor uw review. We hebben het erg druk, dat zal de reden zijn dat de offerte laat is gekomen. Sorry hiervoor. Dit is niet hoe het hoort. Hopelijk bent u wel tevreden over de geleverde h-profielen. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Michelle - Team Plexiglas.nl
JV
J.W. v.
Hoogland
17 mei 2023
Meer vroegtijdige duidelijkheid over wanneer afgehaald kan worden is wel wenselijik
23 mei 2023
Bedankt voor uw review. Fijn dat u hoofdzakelijk tevreden bent. De afhaaldatum staat op de bestelbevestiging. Deze is vanaf het moment van bestellen bekend. Het kan natuurlijk zijn dat u deze over het hoofd hebt gezien omdat het niet duidelijk vermeld staat. Dit is dan ook zeer waardevolle feedback voor ons. We pakken dit intern op! Hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
25 mei 2023
Plexiglas expres dikker besteld maar trekt krom boven mijn aquarium😕
29 jun 2023
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat het krom is gaan trekken. Dit kan inderdaad gebeuren ten gevolge van de wisseltemperatuur van het water en de warmte er buiten. Dit is een product-eigenschap van plexiglas en kan helaas niet helemaal voorkomen worden. Mocht u later nog een keer willen bestellen neem dan even contact op zodat wij u kunnen adviseren voor de bestelling! Hopelijk heeft u toch nog wat aan het plexiglas! Hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
CG
Co G.
Utrecht
28 jun 2023
Kleur wijkt erg af ten opzichte van de vorige bestellingen
18 jul 2023
Het plexiglas was niet verpakt!! Dus met krassen!!
18 jul 2023
Bedankt voor de review. Mogen we vragen wat we de volgende keer nog beter kunnen doen om 5 in plaats van 3 sterren te krijgen? We blijven namelijk graag optimaliseren. U kunt dit eventueel mailen naar klantenservice@plexiglas.nl. Hartelijke groet, Team Plexiglas.nl