combitools.nl- Logo - Beoordelingen

combitools.nl

526 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.518 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 jan 2022
combitools.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 nov 2023
Veel keuze, artikelen van bekende merken en geen "eigen" merk artikelen, scherpe prijs, snelle verzending, kopersbescherming.

29 jun 2023
Ik had het volgende besteld: ( bestelnummer: #1000113132 ) -Makita Maaikop 95 M10x1,25LH 2,6mmx3mtr - Makita Klopboor-/schroefmachine DHP486Z - 18 V Zonder accu's en lader, in doos -Makita DBO180Z 18V Li-Ion accu excenter schuurmachine body Kreeg de bestelling op tijd, echter werd de klopboor/schroefmachine zonder originele doos geleverd, verpakt in folie met de toebehoren en boekjes los in de doos, erg slordig. Tevens kwam ik op de pakbon er pas achter dat de maaikop nageleverd zal worden, deze infomatieverstrekking kan beter.

Beoordelingen voor combitools.nl

Plots kunnen ze niet leveren in België (?) - Ik wacht nog op de terugbetaling

Ik heb een bestelling geplaatst, na enkele dagen nog geen mail ontvangen of track & trace link. Dan een mailtje gestuurd waarop wel snel antwoord kwam: de bestelling kon niet verstuurd worden naar België. Vreemd, want je kan het wel kiezen op de website (?) Ondertussen wacht ik nog steeds op de terugbetaling. We zijn al een week later...
Leuke webshop met goede aanbiedingen. Jammer dat de voorraad niet word bijgehouden op de site, waardoor ik twee weken moest wachten op een artikel dat op voorraad stond. Na zelf gebeld te hebben waar mijn bestelling bleef, kreeg ik te horen dat het in backorder stond. Door deze ervaring zou ik niet snel weer hier bestellen.
Ze beloven snelle levering maar dat valt vies tegen. Donderdag besteld en dindag einde van de dag pas binnen. Op een voorraad product. Sta er dan ook niet mee te koop als je het niet kan waarmaken.
Late levering, duurde ongeveer 3 dagen. Sorry, maar ben gewend de volgende dag.
absoluut niet de volgende dag verzonden zoals beloofd
Beter informeren als het opgestuurd wordt
Nog na 3 dagen niks ontvangen of wat gehad en telefonisch niet te bereiken
Berijkbaarheid per telefoon verbeteren
16 apr 2024
16 mrt 2024
Maandagavond besteld! T/M vrijdag niets vernomen! Uiteindelijk zelf gebeld blijkt dat de combi pas over 2a3 weken leverbaar is! Eerder contact opnemen! Eerlijk zijn over de leveringstijd
10 mrt 2024
2 weken geleden iets besteld en betaald Wel bevestiging gekregen Verder niets meer Ik zit nog te wachten op mijn pakket.. Nu vragen jullie om een beoordeling Rarara wat zal het worden ??
16 mrt 2024

levering matig

Na de bestelling moet je het bedrijf herinneren dat je iets via internet gekocht hebt. Dat is me nu 2 keer na 2 bestellingen overkomen. Het bestelde is na de herinnering geleverd.
Op de website stast 1a2 dagen levering. Betaald heb ik al. Mail gestuurd, geen reactie.. Morgen nog maar eens bellen...
Ik heb mijn bestelling nog niet binnen, dus dan pas kan ik er iets zinnigs over zeggen lijkt mij. Duurt lang.
Bezorgadres onjuist Factuur niet aanwezig. Moest opgevraagd worden
24 feb 2024
Duidelijker zijn over levertijden
Ik heb het pakket nog niet.
29 jun 2023

Geleverde goederen niet compleet en slecht verpakt!

Perfectpro Teammate bouwradio besteld! Deze zou voorradig zijn! Heb afhalen bij de winkel aangegeven omdat dat toch dichtbij is en ik de radio dan vlug zou hebben! Dit is nu 6 dagen geleden en tot op heden nul reactie! Ik ga vandaag proberen te bellen met de klantenservice! Dat is ook 1 grote ramp, en anders ga ik de radio proberen te annuleren! Ben al week strontchagrijnig omdat ik geen muziek op t werk heb!
HF
H F.
Kerkrade
14 jun 2023
Bestelling geplaatst, melding als product verzonden wordt komt er een mail met track en tracé. 10 dagen na bestelling nog steeds niets vernomen. Tweede probleem met combitools. Zal geen verdere Bestellingen doen.