combitools.nl- Logo - Beoordelingen

combitools.nl

508 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.526 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 jan 2022
combitools.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 nov 2023
Veel keuze, artikelen van bekende merken en geen "eigen" merk artikelen, scherpe prijs, snelle verzending, kopersbescherming.

29 jun 2023
Ik had het volgende besteld: ( bestelnummer: #1000113132 ) -Makita Maaikop 95 M10x1,25LH 2,6mmx3mtr - Makita Klopboor-/schroefmachine DHP486Z - 18 V Zonder accu's en lader, in doos -Makita DBO180Z 18V Li-Ion accu excenter schuurmachine body Kreeg de bestelling op tijd, echter werd de klopboor/schroefmachine zonder originele doos geleverd, verpakt in folie met de toebehoren en boekjes los in de doos, erg slordig. Tevens kwam ik op de pakbon er pas achter dat de maaikop nageleverd zal worden, deze infomatieverstrekking kan beter.

Beoordelingen voor combitools.nl

26 mei 2023
Geen goeie ervaring met combitools. De bezorging duurde een aantal dagen langer dan verwacht. Dat was op zich niet het grootste probleem. Bij ontvangst bleek dat er 1 verpakking met schuurschijven al open was en 20% er uit miste. Dus ik direct contact proberen op te nemen. Uiteindelijk mail gestuurd maar daar tot op heden geen reactie op gehad. Vervolgens via kopers bescherming van etrusted geld terug gekregen. Het ging uiteindelijk om een paar euro die ik terug gekregen heb maar ging om het principe. Was netter geweest als combitools dit zelf opgelost had. Een excuus/verklaring/antwoord was mij meer waard geweest dan door paar euro van kopers bescherming.
7 jun 2023
Niet duidelijk wanneer de leverdatum is. Tevens aangeven dat het pakket aan de post is mee gegeven terwijl ze daar van niks weten. Waardoor er geen duidelijkheid is over de leverdatum
14 jul 2023

Artikel op “voorraad”

Als een artikel volgens de webshop op voorraad is, verwacht je een snelle levering. Telefonisch is de webshop niet bereikbaar. De telefoon wordt gewoon niet opgenomen.
13 jul 2023
Na mijn bestelling van 09/07/2023 tot op heden nog bericht van verzending per mail gekregen. Contact en opvolging moet veel sneller en beter gebeuren !!!!!!
Producten zijn goed maar ze zeggen volgende dag bezorgd en dat is me nog niet gebeurd.
16 jun 2023
Onbetrouwbare levertijd, zou op voorraad zijn maar na een week nog geen reacti
24 jul 2023
Telefonisch onbereikbaar
15 jul 2023

Mooie producten en goede prijzen maar verzending en verpakking moet beter

Mooie producten en goede prijzen. Verzending duurde helaas langer dan beloofd. Ook was de zending verstuurd in de orginele doos van het apparaat. Behalve dat dit minder stevig is, is dit ook meer diefstalgevoelig en ziet de doos (die ik er meestal bij bewaar) er niet meer uit (onder de stickers, krassen en deuken).
Makita knabbelschaar besteld, volgens de site op voorraad, langer dan een week moeten wachten op levering. Totaal niet op de hoogte gehouden, over de status van de bestelling.
31 aug 2023

Op zondag besteld, pas op woensdag bezorgd.

Op zondag besteld, pas op dinsdag verstuurd door CombiTools, dus pas op woensdag met PostNL bezorgd. Direct versturen zou veel accurater zijn.
Duidelijker aangeven wanneer een bestelling te verwachten is. Als iets niet op voorraad is, begrijp ik dat t langer kan duren.
2 jul 2023
Artikelen op de website in voorraad ook daadwerkelijk op voorraad hebben.
3 sep 2023
spullen gewoon opsturen als ze op voorraad en betaald zijn
6 jul 2023
Levering duurt lang, men reageert ook slecht op de mail
Afspraken nakomen
3 jun 2023
Tot nu toe matig, ik wacht al een week op de bestelling, dus snel kan je ze niet noemen.
2 artikelen besteld, status "op voorraad". Na 4 dagen nog niets ontvangen
9 sep 2023
De klanten op de hoogte houden en reageren op mail en telefoon aannemen
8 okt 2023
Leveren en tenminste aangeven wanneer de levering zal plaatsvinden
17 sep 2023
Levertijd is niet nagekomen. En wordt niet over gecommuniceerd