combitools.nl- Logo - Beoordelingen

combitools.nl

527 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.517 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 jan 2022
combitools.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 nov 2023
Veel keuze, artikelen van bekende merken en geen "eigen" merk artikelen, scherpe prijs, snelle verzending, kopersbescherming.

29 jun 2023
Ik had het volgende besteld: ( bestelnummer: #1000113132 ) -Makita Maaikop 95 M10x1,25LH 2,6mmx3mtr - Makita Klopboor-/schroefmachine DHP486Z - 18 V Zonder accu's en lader, in doos -Makita DBO180Z 18V Li-Ion accu excenter schuurmachine body Kreeg de bestelling op tijd, echter werd de klopboor/schroefmachine zonder originele doos geleverd, verpakt in folie met de toebehoren en boekjes los in de doos, erg slordig. Tevens kwam ik op de pakbon er pas achter dat de maaikop nageleverd zal worden, deze infomatieverstrekking kan beter.

Beoordelingen voor combitools.nl

Prijs ik, levertijd te lang, communicatie slecht

Ondanks dat in de webshop aangegeven wordt dat een product op voorraad is, wordt er, in vergelijking tot andere webshops, laat geleverd. Geen goede terugkoppeling over levermoment. Als je belt wordt er steenvast niet opgenomen. Mail wordt beantwoord pas nadat er geleverd is. Ook bij een vorige bestelling ging dit exact zo. Prijs is goed maar betaal liever iets meer voor een goede service
16 apr 2024
Voorheen waren waren ze altijd de goedkoopste op de markt. Nu is dat bij hoge uitzondering. Helaas....

Op voorraad

Er staat op voorraad, maar dan duurd het nog meer als een week . Dat is jammer. Rest kan ik geen oordeel over geven.
JV
Jan V.
mijdrecht
10 mrt 2024
De levering duurt te lang dinsdag bestelt zaterdag pas geleverd
31 mrt 2024
Meer sterren als er wat sneller geleverd wordt.
Als het versturen sneller gebeurt dan 5 sterren
JV
J V.
Arnhem
Goede prijs, trage levering. Prettig telefonisch contact. Op de hoogte houden per mail kan beter.
Bestelling nog steeds niet ontvangen ik vindt wel erg lang duren voordat ze leveren. Concerten leveren binnen 2 dagen ik wacht nu al 4 dagen op mijn pakket.
MV

Heel vreemd

Bestelling is snel geleverd maar alle producten kwamen zonder verpakking of gebruiksaanwijzing, lagen zo los in een doos. Heel vreemd voor nieuwe producten?
30 jul 2023

Trage verzending

Na bestelling en betaling gelijk verzenden. Duurde nu 3 dagen. Ik kies dan ook de volgende keer voor andere leverancier
23 aug 2023
Duurde langer dan ik dacht voordat de aankoop geleverd werd. Het was een verjaardagskado.....vandaar 3 sterren...

Iets betere communicatie zou fijn zijn.

Op Black Friday een paar apparaten besteld maar op een bevestiging na nog helemaal geen terugkoppeling wanneer deze verzonden zouden worden terwijl ze op voorraad waren. Ik heb er begrip voor dat het druk is, maar een korte melding zou wel fijn zijn. Verder tevreden over eerdere bestellingen.
AH
Ad H.
Kerkrade
4 sep 2023
De site levert onvoldoende informatie over de beschikbaarheid van het product dat ik besteld heb. Is het product eenmaal besteld dat moet je heel vaak inloggen om te zien of er iets met je bestelling gebeurd, de voortgang in het bestelproces is onder de maat.
7 mei 2023

Direct verzonden vanaf de fabriek

Netjes binnen een dag rechtstreeks vanaf de fabrikant (Makita) geleverd. Je krijgt alleen geen track and trace. Wel van DHL omdat ik daar een eigen account hebb

Geen snelle verzending

Op voorraad wil niet zeggen dat het direct verstuurd wordt. Afhalen in de winkel is soms beetje chaotisch.
23 dec 2023
Niet iets toezeggen wat je niet kan nakomen wat betreft bezorgen. Bereikbaarheid via telefoon is slecht.
AB
Andre B.
Brunssum

Voorraad

Jammer als iets op voorraad is na een week er nog niet is
14 jun 2023

Magazijn voorraad

De voorraad op de site klopt niet met de werkelijkheid.
13 sep 2023

telefonisch slecht bereikbaar, aflevering uiteindelijk prima.

Combitools is telefonisch erg slecht bereikbaar. En gezien de slechte reviews op deze site over niet afleveren, hield ik m’n hart vast. Uiteindelijk na vaak bellen toch te pakken gekregen en de bestelde bladblazer werd de volgende dag netjes afgeleverd door onze nationale postbezorgers.