combitools.nl- Logo - Beoordelingen

combitools.nl

508 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.526 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 jan 2022
combitools.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 nov 2023
Veel keuze, artikelen van bekende merken en geen "eigen" merk artikelen, scherpe prijs, snelle verzending, kopersbescherming.

29 jun 2023
Ik had het volgende besteld: ( bestelnummer: #1000113132 ) -Makita Maaikop 95 M10x1,25LH 2,6mmx3mtr - Makita Klopboor-/schroefmachine DHP486Z - 18 V Zonder accu's en lader, in doos -Makita DBO180Z 18V Li-Ion accu excenter schuurmachine body Kreeg de bestelling op tijd, echter werd de klopboor/schroefmachine zonder originele doos geleverd, verpakt in folie met de toebehoren en boekjes los in de doos, erg slordig. Tevens kwam ik op de pakbon er pas achter dat de maaikop nageleverd zal worden, deze infomatieverstrekking kan beter.

Beoordelingen voor combitools.nl

Zeer scherpe prijzen en makkelijk bestellen. Alleen de verzending kan volgens mij sneller. Donderdag overdag besteld en pas maandag verzonden is niet van deze tijd.
Mooie aanbiedingen Leuke prijzen Mogen wel sneller verzenden En als het niet in huis is even een berichtje doen. Anderzijds klopt de website niet.
goeie prijs en snelle levering
16 mrt 2024
RD
ronald d.
vlissingen
18 jan 2024
goede website, goed prijzen. verzending duurt best lang
snel en correct
3 feb 2024
snelle levering
HK
4 feb 2024
20 jan 2024
CV
16 apr 2024
Zeer goede prijs voor bepaalde items en er staat een goede beschrijving bij. Enige minpunt is de leveringstijd. Het was op voorraad en toch duurde het meer dan een week om te versturen.
19 jul 2023

Goed product maar verpakking veel te veel !

Het bestelgemak is goed maar de wijze van verpakken overdreven! Een veel te grote doos voor een koffertje met een boormachine erin en deze opgevuld met papier, plastic afval en tape van andere verpakkingen zodat het bedrijf op een handige wijze van hun afval afkomt. Dit alles natuurlijk onder het mom van dat het artikel goed beschermd verpakt is!
8 jul 2023

Lever / bezorgtijd niet helemaal volgens de belofte....

Combitools levert niet volgens de snelheid die op de website staat. de volgende dag is in dit geval 4 a 5 dagen. Maar of dit aan combitools of postnl ligt kan ik niet goed beoordelen, maar wat er op de website staat klopt in ieder geval niet. Buiten dat een prima betrouwbaar bedrijf met nette prijzen waar je prima zaken kunt doen.
31 dec 2023

Super scherp geprijsd

Prijs is altijd scherp. Verzenden was vlot genoeg. Niet binnen 1 dag maar zonder haast is het zeker de moeite. Meerdere keren wat besteld zonder gedoe. Prima toch
16 aug 2023
Alles is goed alleen die bezorging is naadje pet . Ik heb de materialen nog niet binnen. Groetend Jan