combitools.nl- Logo - Beoordelingen

combitools.nl

508 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.527 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 jan 2022
combitools.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 nov 2023
Veel keuze, artikelen van bekende merken en geen "eigen" merk artikelen, scherpe prijs, snelle verzending, kopersbescherming.

29 jun 2023
Ik had het volgende besteld: ( bestelnummer: #1000113132 ) -Makita Maaikop 95 M10x1,25LH 2,6mmx3mtr - Makita Klopboor-/schroefmachine DHP486Z - 18 V Zonder accu's en lader, in doos -Makita DBO180Z 18V Li-Ion accu excenter schuurmachine body Kreeg de bestelling op tijd, echter werd de klopboor/schroefmachine zonder originele doos geleverd, verpakt in folie met de toebehoren en boekjes los in de doos, erg slordig. Tevens kwam ik op de pakbon er pas achter dat de maaikop nageleverd zal worden, deze infomatieverstrekking kan beter.

Beoordelingen voor combitools.nl

william P.
Den Burg
18 feb 2024

Tussentijdse wijziging, snelle levering

Snelle bezorging, ik kon zelfs nogtussentijds mijn bestelling wijzigen. Factuur zat geplakt aan de verpakking, dezelfde dag nog op verzoek per email ontvangen. Voor mij geen nare ervaring maar juist positief. Volgende keer weer.
Gebeld naar 1,5 dag dat ik nog bevestiging had over de verzending. Meneer die me te woord stond gaf aan dat het dezelfde dag nog verstuurd werd. Vandaag binnen gekregen top apparaat.
Top zaak goede uitleg Mocht je wat verkeerd bestellen bellen ze je op! Ik weet waar ik het volgende bestel of ga naar de zaak zelf