Koko Noko- Logo - Beoordelingen

Koko Noko
Beoordelingen:

331 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.624 beoordelingen in totaal  

4,63
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 26 mrt 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Koko Noko voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

11 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Besteld omdat de broeken er mooi uitzagen en het voor een prijs was waarvoor je het eigenlijk niet kunt laten om te bestellen. Heb ze een maat groter gekocht dus mijn zoontje zal het over een jaar ongeveer kunnen dragen maar ze zien er goed uit, ook qua kwaliteit, na wassen nog steeds mooi. Ideaal dat je de broeken aan de binnenzijde smaller kunt maken. Verzending duurt iets langer, maar nog steeds redelijk. Je hoeft ook niet alles binnen 2 dagen in huis te hebben. Superblij met de aankoop van de broeken. Ik zal zeker vaker gaan bestellen.

de meest kritische beoordeling

8 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet geleverd, geen mail. Achteraan gebeld, blijkt er iets niet goed te gaan. Misschien komt de bestelling deze week nog, u hoort het zo snel mogelijk.. nog steeds niets gehoord.. we gaan het zien!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Koko Noko

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(6)
(15)
Resetten
8 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet geleverd, geen mail. Achteraan gebeld, blijkt er iets niet goed te gaan. Misschien komt de bestelling deze week nog, u hoort het zo snel mogelijk.. nog steeds niets gehoord.. we gaan het zien!
Beoordeling melden
Antwoord van Koko Noko
12 jun 2023
Beste Anneke Onze excuses voor de vertraagde levering. We werken eraan om het probleem op te lossen en zullen u zo snel mogelijk informeren over de status van uw bestelling. Bedankt voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Koko Noko-team
14 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Op de site stond dat ruilen kosteloos is. Hierop kon ik nergens een label maken. Uiteindelijk heb jk de klantenservice gebeld en werd mij verteld dat het niet kosteloos is en de regels zijn veranderd! Terwijl het 1 dag geleden nog op de site stond. Ik heb gevraagd of er toch niets voor me betekend kon worden maar nee, ik moest betalen ookal neem ik een nieuw product! Hierop heb jk opgehangen en toch betaald voor een retourlabel, want ik had 1 maatje groter nodig. Zie ik achteraf dat de verzendlabel al een retour heeft, dus heb voor niets betaald!
Beoordeling melden
Antwoord van Koko Noko
3 jan 2024
Dank je voor je bericht. De regels voor het retourneren zijn inderdaad veranderd sinds half November. Boven aan de website heeft hiervoor ook een notificatie gestaan. Op het verzendlabel staat inderdaad een retouradres maar hiermee kan je het niet retour sturen, er zal nog altijd portokosten voor betaald moeten worden wanneer een pakket verstuurd wordt. Onze excuses voor je ongemak.
2 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Na 6 dagen eindelijk levering waar een deel niet bij zit... niet vermeld of het nakomt ofzo... Na bellen met de klantendienst (weer betalend) zeggen ze ja het wordt nagezonden maar kunnen niet zeggen wanneer, maar in ieder geval niet vandaag of morgen. Moest je woensdag niets gehoord hebben bel je nog maar eens... En zo zijn we straks 2 weken aan het wachten op kledij die je mee op reis wou. Onderdeel waar ik op wacht zijn 2 broekjes die bij truitjes horen (die er wel bij zaten...) jogingskes
Beoordeling melden
Antwoord van Koko Noko
4 aug 2023
Beste, Bedankt voor het delen van uw ervaring met onze service. Allereerst willen we onze excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren met de levering van uw bestelling. We vinden het erg vervelend dat een deel van uw bestelling ontbrak en dat u extra stappen moest ondernemen om dit probleem aan te pakken, inclusief het bellen met onze klantenservice. We begrijpen dat dit frustrerend is geweest, en we nemen uw feedback ter harte. Liefs, Team Koko Noko
3 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Geen idee waar mijn bestelling blijft

De levertijd bedraagt 1-2 werkdagen. Ik zit nu al bijna aan week te wachten en heb nog geen track and trace code ontvangen. Ik word ook niet op de hoogte gehouden van de reden van vertraging. Erg slordig.
Beoordeling melden
Antwoord van Koko Noko
4 aug 2023
Beste Ramona, Geweldig nieuws! Uw bestelling is onderweg. We willen u hartelijk bedanken voor uw geduld en begrip. Als u verdere vragen heeft of als er iets is waarbij we kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We hopen dat u veel plezier zult beleven aan uw nieuwe items zodra ze zijn aangekomen. Liefs, Team Koko Noko
12 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Helaas, slechte after sales

Helaas, wordt er slecht gereageerd op een vervuild product e een verkeerd geleverde maat, tot op heden geen oplossing, enkel dat ze een foto nodig zijn, hoezo mijn fout.
Beoordeling melden
Antwoord van Koko Noko
12 jun 2023
Onze excuses voor de problemen die u heeft ondervonden met ons product en de verkeerd geleverde maat. We begrijpen uw frustratie en willen u verzekeren dat we uw probleem serieus nemen. We vragen om een foto van het product om de situatie beter te begrijpen en u een passende oplossing te kunnen bieden. We waarderen uw geduld en kijken ernaar uit om dit probleem zo snel mogelijk voor u op te lossen. Liefs, Team Koko Noko
17 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling ging moeizaam. Was er veel langer mee bezig dan ik wou. Aldoor zij die bestelling niet gelukt, bestel opnieuw. Niet heel handig
Beoordeling melden
Antwoord van Koko Noko
19 sep 2023
Bedankt voor je feedback Larissa. Het spijt ons te horen dat je bestelling niet soepel verliep. Je mag de volgende keer contact met ons opnemen en dan staan we klaar om je helpen. Liefs, Team Koko Noko
30 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Geen factuur ontvangen, dus hoe regel ik nu de retour? Mail achteraan gestuurd maar blijkbaar is het mailadres niet meer actueel
Beoordeling melden
Antwoord van Koko Noko
2 okt 2023
Beste Dineke Ik zie dat je ons toch hebt weten te vinden, wellicht stond er een typfout in het mailadres? We hebben je inmiddels alle info gemaild. We versturen zo min mogelijk papieren mee tijdens een bestelling. De factuur heb je eerder per mail ontvangen. Heb je verder nog vragen, stel ze dan gerust! Liefs team Koko Noko
22 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pakket is al 2 weken zoek maar krijg nog steeds mijn geld niet terug. Ook kan ik de set niet opnieuw toegestuurd krijgen
Beoordeling melden
Antwoord van Koko Noko
29 aug 2023
Beste Mandy We hebben telefonisch contact gehad en ik heb alles toegelicht. Fijn dat we samen tot een oplossing zijn gekomen. Liefs team Koko Noko
3 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Na een week nog niet verstuurd!

Het is nog helemaal niet verstuurd! Ook geen bericht dat de levering later is... Ik hoop dat het nog komt.
Beoordeling melden
Antwoord van Koko Noko
4 aug 2023
Beste Samantha, Geweldig nieuws! Uw bestelling is onderweg. We willen u hartelijk bedanken voor uw geduld en begrip. Als u verdere vragen heeft of als er iets is waarbij we kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We hopen dat u veel plezier zult beleven aan uw nieuwe items zodra ze zijn aangekomen. Liefs, Team Koko Noko
29 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Helaas nog niks ontvangen. Hier kan Koko Noko niks aan doen, zij hebben een onderzoek gestart.
Beoordeling melden
Antwoord van Koko Noko
30 nov 2023
Heel vervelend inderdaad! We moeten helaas het onderzoek nog even afwachten. Tijdens de Black Friday periode is het altijd heel druk met de pakkettenpost. Zodra we bericht over het onderzoek ontvangen laten we je dit weten.
3 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik krijg nu een feedback vraag alleen heb ik nog geen bestelling ontvangen, wacht nog steeds.
Beoordeling melden
Antwoord van Koko Noko
4 aug 2023
Beste, Geweldig nieuws! Uw bestelling is onderweg. We willen u hartelijk bedanken voor uw geduld en begrip. Als u verdere vragen heeft of als er iets is waarbij we kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We hopen dat u veel plezier zult beleven aan uw nieuwe items zodra ze zijn aangekomen. Liefs, Team Koko Noko
3 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Na een week nog steeds niet verzonden maar wel vragen naar feedback. Teleurstellend!
Beoordeling melden
Antwoord van Koko Noko
4 aug 2023
Beste, Geweldig nieuws! Uw bestelling is onderweg. We willen u hartelijk bedanken voor uw geduld en begrip. Als u verdere vragen heeft of als er iets is waarbij we kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We hopen dat u veel plezier zult beleven aan uw nieuwe items zodra ze zijn aangekomen. Liefs, Team Koko Noko
27 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik vind de verzendkosten voor retour sturen echt belachelijk hoog
Beoordeling melden
Antwoord van Koko Noko
31 okt 2023
Beste Astrid, Dank je wel voor het delen van je feedback met ons. We begrijpen dat je de retourkosten als hoog ervaart, en we willen je graag meer inzicht geven in dit aspect van onze service. Het is belangrijk om te weten dat we als webshop geen invloed hebben over de tarieven die vervoerders zoals DHL en PostNL hanteren voor retourzendingen. Deze kosten worden bepaald door de vervoerders zelf. We willen je ook laten weten dat we een alternatieve optie aanbieden. Je kunt gebruik maken van ons retourportaal op onze website, waar je een retourlabel kunt downloaden. Hiermee kun je je product(en) op onze kosten retourneren. Het terugbetalingsproces werkt iets anders: in plaats van directe terugbetaling, ontvang je een waardebon voor een volgende aankoop, die je kunt gebruiken wanneer het jou uitkomt. Mochten hierover vragen zijn, neem dan gerust contact met ons op! Liefs team Koko Noko
30 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Gratis retourneren Duidelijkere foto's hoe kleding zit
Beoordeling melden
Antwoord van Koko Noko
2 okt 2023
Beste Karen We hebben elkaar zojuist even gesproken. Nogmaals bedankt voor je feedback en mochten er nog vragen zijn dan horen we graag van je! Liefs team Koko Noko
15 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kleren vielen erg klein en zaten al losse draadjes aan
Beoordeling melden
Antwoord van Koko Noko
16 jun 2023
Bedankt voor je feedback, en onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. We vinden het jammer om te horen dat de kleren klein vielen en dat er al losse draadjes aan zaten. We willen graag een oplossing bieden, dus neem alsjeblieft contact met onze klantenservice op. Jouw tevredenheid is belangrijk voor ons en we willen ervoor zorgen dat je tevreden bent met je aankoop. Liefs, Team Koko Noko
9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Weet niet waar het aan lig maar nog niks ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Koko Noko
10 jan 2024
Dank je voor de recensie. Ik zie dat je al contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dat ze het aan het onderzoeken zijn voor je. Zij gaan het voor je oplossen!
27 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb wel betaald en niks ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Koko Noko
27 jun 2023
Wat vervelend dat je nog niets hebt ontvangen. Je mag ons gerust bellen of mailen wanneer je te lang op je pakketje wacht. Wij gaan dit uitzoeken voor je en mailen je wanneer we meer informatie hebben. Onze excuses voor het ongemak! Liefs, Team Koko Noko
3 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Veel te lang wachten op bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van Koko Noko
4 aug 2023
Beste Dominique, Geweldig nieuws! Uw bestelling is onderweg. We willen u hartelijk bedanken voor uw geduld en begrip. Als u verdere vragen heeft of als er iets is waarbij we kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We hopen dat u veel plezier zult beleven aan uw nieuwe items zodra ze zijn aangekomen. Liefs, Team Koko Noko
8 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet gekregen
Beoordeling melden
Antwoord van Koko Noko
9 nov 2023
Beste Etienne Ik zie dat er nog geen contact is geweest met onze klantenservice, klopt dat? Volgens de t&t code is het pakket bezorgd maar ik zal je zo alle informatie mailen. Liefs team Koko Noko
3 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Geen bestelling ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Koko Noko
4 aug 2023
Beste, Geweldig nieuws! Uw bestelling is onderweg. We willen u hartelijk bedanken voor uw geduld en begrip. Als u verdere vragen heeft of als er iets is waarbij we kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We hopen dat u veel plezier zult beleven aan uw nieuwe items zodra ze zijn aangekomen. Liefs, Team Koko Noko