Koko Noko- Logo - Beoordelingen

Koko Noko
Beoordelingen:

330 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.624 beoordelingen in totaal  

4,62
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 26 mrt 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Koko Noko voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

11 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Besteld omdat de broeken er mooi uitzagen en het voor een prijs was waarvoor je het eigenlijk niet kunt laten om te bestellen. Heb ze een maat groter gekocht dus mijn zoontje zal het over een jaar ongeveer kunnen dragen maar ze zien er goed uit, ook qua kwaliteit, na wassen nog steeds mooi. Ideaal dat je de broeken aan de binnenzijde smaller kunt maken. Verzending duurt iets langer, maar nog steeds redelijk. Je hoeft ook niet alles binnen 2 dagen in huis te hebben. Superblij met de aankoop van de broeken. Ik zal zeker vaker gaan bestellen.

de meest kritische beoordeling

8 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet geleverd, geen mail. Achteraan gebeld, blijkt er iets niet goed te gaan. Misschien komt de bestelling deze week nog, u hoort het zo snel mogelijk.. nog steeds niets gehoord.. we gaan het zien!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Koko Noko

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(7)
(15)
Resetten
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Leuke kleding, vreselijk retourbeleid
Beoordeling melden
Antwoord van Koko Noko
4 apr 2024
Beste Mariella Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met ons retourbeleid. Onze retourbeleid is ontworpen om een balans te vinden tussen klanttevredenheid en operationele efficiëntie. De kosten die verbonden zijn aan het retourneren van artikelen, zoals in jouw geval, dekken gedeeltelijk de administratieve en logistieke kosten die bij het verwerken van retouren komen kijken. We nemen echter je feedback serieus en zullen het zeker in overweging nemen bij toekomstige herzieningen. Als je nog andere vragen hebt of als er iets is waarbij we kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. Liefs team Koko Noko
8 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet geleverd, geen mail. Achteraan gebeld, blijkt er iets niet goed te gaan. Misschien komt de bestelling deze week nog, u hoort het zo snel mogelijk.. nog steeds niets gehoord.. we gaan het zien!
Beoordeling melden
Antwoord van Koko Noko
12 jun 2023
Beste Anneke Onze excuses voor de vertraagde levering. We werken eraan om het probleem op te lossen en zullen u zo snel mogelijk informeren over de status van uw bestelling. Bedankt voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Koko Noko-team
14 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Op de site stond dat ruilen kosteloos is. Hierop kon ik nergens een label maken. Uiteindelijk heb jk de klantenservice gebeld en werd mij verteld dat het niet kosteloos is en de regels zijn veranderd! Terwijl het 1 dag geleden nog op de site stond. Ik heb gevraagd of er toch niets voor me betekend kon worden maar nee, ik moest betalen ookal neem ik een nieuw product! Hierop heb jk opgehangen en toch betaald voor een retourlabel, want ik had 1 maatje groter nodig. Zie ik achteraf dat de verzendlabel al een retour heeft, dus heb voor niets betaald!
Beoordeling melden
Antwoord van Koko Noko
3 jan 2024
Dank je voor je bericht. De regels voor het retourneren zijn inderdaad veranderd sinds half November. Boven aan de website heeft hiervoor ook een notificatie gestaan. Op het verzendlabel staat inderdaad een retouradres maar hiermee kan je het niet retour sturen, er zal nog altijd portokosten voor betaald moeten worden wanneer een pakket verstuurd wordt. Onze excuses voor je ongemak.
12 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Helaas, slechte after sales

Helaas, wordt er slecht gereageerd op een vervuild product e een verkeerd geleverde maat, tot op heden geen oplossing, enkel dat ze een foto nodig zijn, hoezo mijn fout.
Beoordeling melden
Antwoord van Koko Noko
12 jun 2023
Onze excuses voor de problemen die u heeft ondervonden met ons product en de verkeerd geleverde maat. We begrijpen uw frustratie en willen u verzekeren dat we uw probleem serieus nemen. We vragen om een foto van het product om de situatie beter te begrijpen en u een passende oplossing te kunnen bieden. We waarderen uw geduld en kijken ernaar uit om dit probleem zo snel mogelijk voor u op te lossen. Liefs, Team Koko Noko
10 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
trage bezorging. Vervelende veel en vervelende emails over dat je ergens naar hebt gekeken. Producten zijn soms van matige kwaliteit.
Beoordeling melden
Antwoord van Koko Noko
11 jan 2024
Beste Germa, Dank je wel voor je eerlijke feedback. We vinden het jammer dat de bezorging wat langer duurde en je te veel e-mails hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor. Ook balen we ervan dat sommige producten niet aan de verwachtingen voldeden. Laat ons alsjeblieft weten om welke producten het gaat, en we zoeken graag naar een passende oplossing. En natuurlijk, als je ooit hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Liefs team Koko Noko
22 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Retour sturen is niet klantvriendelijk, maakt dat ik niet nog eens zal bestellen terwijl ik de kleding ontzettend leuk vind, jammer!
Beoordeling melden
Antwoord van Koko Noko
26 sep 2023
Beste Sanne Bedankt voor het delen van je ervaringen. We vinden het vervelend om te horen dat het retourneren niet soepel is verlopen. Als je meer details kan delen over wat er precies niet goed is gegaan, zouden we dat zeer op prijs stellen. Op die manier kunnen we gerichte verbeteringen doorvoeren. Nogmaals bedankt voor je input en veel plezier van de aankopen. Liefs team Dirkje
3 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
We krijgen een beoordelingsformulier terwijl we bestelling nog niet binnen hebben, zonder dat de vertraging doorgemaild is.
Beoordeling melden
22 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pakket is al 2 weken zoek maar krijg nog steeds mijn geld niet terug. Ook kan ik de set niet opnieuw toegestuurd krijgen
Beoordeling melden
Antwoord van Koko Noko
29 aug 2023
Beste Mandy We hebben telefonisch contact gehad en ik heb alles toegelicht. Fijn dat we samen tot een oplossing zijn gekomen. Liefs team Koko Noko
3 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Na een week nog niet verstuurd!

Het is nog helemaal niet verstuurd! Ook geen bericht dat de levering later is... Ik hoop dat het nog komt.
Beoordeling melden
Antwoord van Koko Noko
4 aug 2023
Beste Samantha, Geweldig nieuws! Uw bestelling is onderweg. We willen u hartelijk bedanken voor uw geduld en begrip. Als u verdere vragen heeft of als er iets is waarbij we kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We hopen dat u veel plezier zult beleven aan uw nieuwe items zodra ze zijn aangekomen. Liefs, Team Koko Noko
29 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Helaas nog niks ontvangen. Hier kan Koko Noko niks aan doen, zij hebben een onderzoek gestart.
Beoordeling melden
Antwoord van Koko Noko
30 nov 2023
Heel vervelend inderdaad! We moeten helaas het onderzoek nog even afwachten. Tijdens de Black Friday periode is het altijd heel druk met de pakkettenpost. Zodra we bericht over het onderzoek ontvangen laten we je dit weten.
SL
5 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Jammer dat je een retour niet kosteloos kan terug sturen maar dat je dan een tegoedbon krijgt.
Beoordeling melden
Antwoord van Koko Noko
6 jul 2023
Wat jammer dat de artikelen anders zijn dan verwacht. Neem een volgende keer gerust contact met ons op, dan kunnen we u hier vast mee helpen. We hebben twee retouropties, retourneren op eigen kosten en retourneren op onze kosten. Alle informatie hierover is terug te vinden op onze site>https://www.koko-noko.com/nl/service/shipping-returns/ Liefs, Team Koko Noko
3 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik krijg nu een feedback vraag alleen heb ik nog geen bestelling ontvangen, wacht nog steeds.
Beoordeling melden
Antwoord van Koko Noko
4 aug 2023
Beste, Geweldig nieuws! Uw bestelling is onderweg. We willen u hartelijk bedanken voor uw geduld en begrip. Als u verdere vragen heeft of als er iets is waarbij we kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We hopen dat u veel plezier zult beleven aan uw nieuwe items zodra ze zijn aangekomen. Liefs, Team Koko Noko
3 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Na een week nog steeds niet verzonden maar wel vragen naar feedback. Teleurstellend!
Beoordeling melden
Antwoord van Koko Noko
4 aug 2023
Beste, Geweldig nieuws! Uw bestelling is onderweg. We willen u hartelijk bedanken voor uw geduld en begrip. Als u verdere vragen heeft of als er iets is waarbij we kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We hopen dat u veel plezier zult beleven aan uw nieuwe items zodra ze zijn aangekomen. Liefs, Team Koko Noko
27 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik vind de verzendkosten voor retour sturen echt belachelijk hoog
Beoordeling melden
Antwoord van Koko Noko
31 okt 2023
Beste Astrid, Dank je wel voor het delen van je feedback met ons. We begrijpen dat je de retourkosten als hoog ervaart, en we willen je graag meer inzicht geven in dit aspect van onze service. Het is belangrijk om te weten dat we als webshop geen invloed hebben over de tarieven die vervoerders zoals DHL en PostNL hanteren voor retourzendingen. Deze kosten worden bepaald door de vervoerders zelf. We willen je ook laten weten dat we een alternatieve optie aanbieden. Je kunt gebruik maken van ons retourportaal op onze website, waar je een retourlabel kunt downloaden. Hiermee kun je je product(en) op onze kosten retourneren. Het terugbetalingsproces werkt iets anders: in plaats van directe terugbetaling, ontvang je een waardebon voor een volgende aankoop, die je kunt gebruiken wanneer het jou uitkomt. Mochten hierover vragen zijn, neem dan gerust contact met ons op! Liefs team Koko Noko
IL
5 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ook geven ze aan later te versturen. Na een week nog niets :(
Beoordeling melden
Antwoord van Koko Noko
6 jul 2023
Hallo Ilonka, Wat vervelend om te horen dat je het pakketje nog niet hebt ontvangen. Je mag contact opnemen met onze klantenservice, dan zullen wij alvast uitzoeken waar je pakketje is. Liefs, Team Koko Noko
4 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Retourneren beter maken, zonder betaling of minimaal
Beoordeling melden
Antwoord van Koko Noko
5 jul 2023
Dank je voor de reactie. Wij hebben een optie om je retour op onze kosten te versturen met ons gratis retourlabel. Je ontvangt vervolgens een waardebon die je bij een volgende bestelling kan inleveren.
9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Weet niet waar het aan lig maar nog niks ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Koko Noko
10 jan 2024
Dank je voor de recensie. Ik zie dat je al contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dat ze het aan het onderzoeken zijn voor je. Zij gaan het voor je oplossen!
27 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb wel betaald en niks ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Koko Noko
27 jun 2023
Wat vervelend dat je nog niets hebt ontvangen. Je mag ons gerust bellen of mailen wanneer je te lang op je pakketje wacht. Wij gaan dit uitzoeken voor je en mailen je wanneer we meer informatie hebben. Onze excuses voor het ongemak! Liefs, Team Koko Noko
3 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Veel te lang wachten op bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van Koko Noko
4 aug 2023
Beste Dominique, Geweldig nieuws! Uw bestelling is onderweg. We willen u hartelijk bedanken voor uw geduld en begrip. Als u verdere vragen heeft of als er iets is waarbij we kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We hopen dat u veel plezier zult beleven aan uw nieuwe items zodra ze zijn aangekomen. Liefs, Team Koko Noko
8 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet gekregen
Beoordeling melden
Antwoord van Koko Noko
9 nov 2023
Beste Etienne Ik zie dat er nog geen contact is geweest met onze klantenservice, klopt dat? Volgens de t&t code is het pakket bezorgd maar ik zal je zo alle informatie mailen. Liefs team Koko Noko