UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

5.656 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.619 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2019
UwCartridgeWinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

16 sep 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

25 jun 2023
Fijne snelle en correcte levering. Prima prijs/kwaliteit-verhouding.
26 jun 2023
Geweldig te vernemen dat alles zo naar wens is en dat u de bestelling snel ontvangen hebt. Als team UwCartridgeWinkel doen we er dan ook alles aan om dit alles te realiseren. We wensen u veel print plezier. Kleurrijke groet, Erik.
24 jun 2023
snelle en korrekte levering
Gewoon goed
Alles prima gegaan
22 jun 2023
Makkelijke website, volgende dag bezorgd, prima prijs. Werkte meteen zonder problemen !!!! Plug en Play
23 jun 2023
Wauw! Dank u wel voor deze geweldige review! We wensen u veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée
22 jun 2023
Mijn order is snel en goed verwerkt maar na 7 dagen nog niets ontvangen. Dat komt door fouten bij DHL. Voor mij wel heel vervelend, maar door UwCartridgeWinkel.nl prima en vriendelijk opgelost. Prettige communicatie hierover met Erik die het proces actief heeft gevolgd en begeleid.
26 jun 2023
Bedankt voor deze mooie beoordeling, fijn te vernemen dat u onze service als prettig hebt ervaren. De verzending hebben wij inderdaad niet zelf in de hand, en kan dit wel eens gebeuren. Kleurrijke groet, Erik
Snelle en correcte levering
22 jun 2023
Goed bedrijf dat afspraken helemaal na komt, en die ook nog altijd kunt benaderen bij problemen en je verder helpen met advies
23 jun 2023
Bedankt voor dit compliment! We staan graag voor klaar voor al uw vragen. We zien u graag terug bij een volgende bestelling. Met kleurrijke groet, Desirée
22 jun 2023
voordelige prijs en snelle levering
22 jun 2023
Dank u wel voor deze goede beoordeling! Fijn te lezen dat u zo tevreden bent. We wensen u veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Linn
Goede en vlugge bezorging
22 jun 2023
Hartelijk dank voor deze mooie 5 sterren beoordeling. Goed te lezen dat u het zoals beloofd snel in huis had! We wensen u veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Linn
21 jun 2023
Bedankt voor deze meer dan goede score! Veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
SR
Sjoerd R.
Dongnpen
Gewoon alles goed
22 jun 2023
Top! We worden heel blij van deze gewoon goede beoordeling, dank u wel! Hopelijk tot een volgende bestelling :) Met kleurrijke groet, Linn
21 jun 2023
Prima service toen ik een probleempje had met een cartridge. Gewoon direct iemand aan de telefoon die het oploste
21 jun 2023
Super! We staan graag klaar om u te helpen. Dus mocht er iets zijn dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Met kleurrijke groet, Desirée

Vriendelijk en behulpzaam

Ik heb contact met jullie "helpdesk" gehad en advies gekregen welke cartridges ik moest hebben. Zeer vriendelijke en behulpzame man. Als ik weer nieuwe moet hebben dan kom ik zeker bij jullie terug! Mvg,Sandra de Moor
21 jun 2023
Bedankt voor deze vriendelijke woorden. We zien u graag weer bij ons terug en wensen u veel printplezier toe! Met kleurrijke groet, Desirée
20 jun 2023
Snel geleverd, goed spul. Graag ook A3 formaat in uw assortiment opnemen.
21 jun 2023
Bedankt voor uw review! Dank u voor deze feedback, we gaan er mee aan de slag! Met kleurrijke groet, Desirée