UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

4.589 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden48.437 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep. 2019
UwCartridgeWinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 dec. 2023
via de mail ,die ik van uw cartridgewinkel kreeg toegestuurd heb ik deze bestelling gedaan. Bij de eerste keer inloggen daarbij gaf in het winkelwagentje een code "inkt 10" een korting van 10 procent aan. Na het eten ben ik verder gaan met bestellen gaf hij deze korting niet meer aan Alleen met mijn bon met 5% die ik nog had liggen van de vorige bestelling. Via de chat naar jullie werd mij verteld , dat deze gebeurtenis NIET mogelijk was. Het was toch echt gebeurt, echter de chat bleef volhouden , dat dit onmogelijk was.Ben maar verder gegaan met bestellen , die de volgende dag goed is afgeleverd. Het komt mij een beetje "knullig " over, waarbij je toch al zeer lang klant bent, dat je min of meer als "onbenul "word neer gezet, en dat voor die enkele 5 of 10 procent. Verder is de service altijd zeer correct. De laatste beoordeling werkt niet goed met wissen, daarom hierbij de beoordeling: het product en de afhandeling is UITSTEKEND. Alleen om dat aan te geven met "wissen" werkt niet . Jammer! m.v.groet Wim de Vries wimdevries2003@hotmail.com

16 sep. 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

Meest recente eerst

Busje komt zo

Waarom wordt er een aflevertijd [periode] van ruim 5 uur opgegeven terwijl de levering door de brievenbus past. M.a.w. je hoeft niet thuis te blijven om het pakket in ontvangst te nemen!
Snelle levering. Goed verpakt
Het materiaal is prima, bestelling keurig op tijd. Groet Hans Leenen.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Super te horen dat u tevreden bent over de producten en levering. We zien u graag terug! Met kleurrijke groet, Desirée
Ik heb dit al een keer ingevuld
gewoon goed
WE
Wim E.
Sittard
Snelle levering en goede kwaliteit
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Een top score! Wat een mooi compliment! Dank u wel en we wensen u namens het team veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée
EH
Edwin H.
Schagen
Zoals altijd goed bedrijf. Zowel prijs als levering.
Voordelig leuke aanbieding voor een prima prijs en snelle levering
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Wat een mooi woorden! Dank u wel hiervoor. We wensen u veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée
snelle levering
de snelle levering
Ik ben heel tevreden
Makkelijk besteld, snel geleverd tegen een scherpe prijs.