UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

5.253 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden49.930 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2019
UwCartridgeWinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 mrt 2024
Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

16 sep 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

Meest recente eerst
Zoals gewoonlijk weer prima geregeld
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Wauw! Wat een mooie 5 ***** beoordeling! Daar worden wij vrolijk van! Dank u wel! Veel printplezier. Met kleurrijke groet, Ton
Keurig op tijd.
SH
S.G H.
Scheemda
Volgens mij valt er niks te verbeteren 👍👍
SB
Sylvia B.
Amsterdam
Begrip voor verkeerd bestellen en retour sturen snel geregeld hoop dat ik net zo snel mijn geld terug krijg.Was moelijk daar mijn man altijd besteelde maar helaas overleden.
Snelle service
Zoals altijd weer snelle goede levering en goedkoop.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw bericht. Wat een mooie beoordeling! Super om te horen dat u onze scherp geprijsde producten en snelle levering weet te waarderen. Veel printplezier. Met kleurrijke groet, Ton
Mijn Epson printer merkt op : geen originele Epson cartridges.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling. En deze melding is niet abnormaal. Zolang u de melding weg kunt klikken en kunt afdrukken is er niets aan de hand. Mocht de melding telkens moeten worden weggeklikt, dan horen wij dat graag van u! Veel printplezier. Met kleurrijke groet, Ton
Snelle levering en prima cartridge
Zeer goede aanbieding. En snelle verzending.