UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

5.253 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden49.930 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2019
UwCartridgeWinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 mrt 2024
Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

16 sep 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

Meest recente eerst

Gemakkelijke en begrijpbare…

Gemakkelijke en begrijpbare internetsite, goede prijs en zeersnelle levering!
Lage prijs Snelle levering De cartridge die ik monteerde deed het meteen
niks
Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen. Ik heb wel 2x een email gekregen dat het bezorgd zou worden met een tijdsaanduiding. En een email dat het al bezorgd is, maar ik heb nog steeds niets ontvangen
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling. Vervelend om te moeten vernemen dat u momenteel nog niet in bezit bent van uw bestelling. Inmiddels hebben we contact met u opgenomen om het samen met u uit te gaan zoeken. Met kleurrijke groet, Ton
snel
Snel en goed
Optijd geleverd zoals gezegd
Snelle levering altijd fijn
Alles was prima geregeld Alleen de levering duurde een dagje langer dan aangegeven
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
TOP en super bedankt voor uw mooie beoordeling. Onze vervoerder heeft er inderdaad bij u een dag langer over gedaan dan nodig. Excuus voor dit ongemak. Ondanks dat wensen we u veel print plezier. kleurrijke groet, Erik
snel, goedkoop, volgens afspraak
Snel geleverd
Snelle levering en goed spul
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor deze mooie beoordeling en fijn te lezend dat u tevreden bent over onze cartridges. We wensen u veel print plezier. Kleurrijke groet, Erik
Snelle levering, duidelijke website