UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

5.367 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.111 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2019
UwCartridgeWinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

16 sep 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

1 okt 2023

nieuwe chip in epson cartridge?

Toch maar weer eens een huismerk aangeschaft. Koste best wat tijd om aan de praat te krijgen, de printer accepteerde 'm eerst niet. Volgende keer weer een (duurdere) originele.
2 okt 2023
Bedankt voor uw review! Wat vervelend te horen dat u eerst problemen had. U mag altijd met ons contact opnemen mocht het niet werken, maar ik begrijp dat u nu weer kunt printen. Wens ik u veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée
14 jun 2023
Na invoer van de Gele Cartridge doet onze printer het niet meer. Blijft aangeven dat geel moet worden bij gevuld! Met vriendelijke groet Johan Westenberg De Jong IJmuiden II
15 jun 2023
Beste Johan, bedankt voor uw beoordeling maar jammer dat u geen contact heeft opgenomen met onze klantenservice. Inmiddels heeft u hierover een mail ontvangen zodat we uw probleem naar tevredenheid gaan oplossen. In afewachting op uw reactie wensen we u een kleurrijke groet, Erik
inkt werd door de HP printer niet geaccepteerd , bij de Mediamarkt maar andere gekocht en toen was het probleem opgelost , ik voel me bedonderd
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Beste, bedankt voor het contact maar jammer dat u niet even contact heeft opgenomen met onze klantenservice. Wij hebben namelijk 10 jaar garantie op alle producten! Tevens hadden we u graag geholpen om onze cartridges in uw HP printer te laten functioneren of uit te leggen waarom ze niet bij u werken. U heeft de update aan staan van HP. U bent nog altijd welkom om met ons te sparren hierover. En bedonderen daar doen wij niet aan. We zijn bereikbaar op 085 0013510 Kleurrijke groet, Erik
ik ga aan dat ik inkt nodig had voor mijn printer krijg ik verkeerde inktcartidge terwijl ik duidelijk doorgaf om welke printer het ging
24 aug 2023
Bezorgdienst.. we hebben 2 dagen voor niks gewacht terwijl we gewoon open zijn als bedrijf en uit eindelijk hebben we het opmoeten halen
25 aug 2023
Vervelend te vernemen dat u de bezorger heeft gemist, hierdoor is uw zending inderdaad naar een afhaalpunt gegaan. Voor correcte bezorging zijn we afhankelijk van onze vervoerder, waar wij duidelijke afspraken mee hebben gemaakt. Echter een en enkele keer loopt dit niet volgens afspraak. Onze excuses als we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. We gaan er van uit dat dit eenmalig is. We gaan ervan uit dat de producten wel naar wens zijn en dat u weer goed kunt printen. Kleurrijke groet, Erik
19 aug 2023

Leverproblemen

Mijn laatste bestelling werd niet de volgende dag geleverd, terwijl dat wel de belofte was. Daar wordt ik erg verdrietig van.
DB
30 jun 2023

Goedkoop is duurkoop

Twee van de vier nieuwe vervangende huismerk Epson Cartridge zijn leeg. Je vervangt je inkt en dan kun je niet meer printen.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling. Vervelend te moeten vernemen dat u niet tevreden bent met onze producten. Inmiddels hebben we contact met u gezocht om dit, samen met u, op te lossen. Met kleurrijke groet, Ton
27 apr 2023
Ze zijn goedkoop maar ze werken niet . De printer pakt ze niet . Ik heb ze alsnog bij media markt moeten Halen.
28 apr 2023
Dank voor uw beoordeling! Wat vervelend te lezen dat de producten bij u niet werken. Wij bieden niet voor niets 10 jaar garantie, dus lossen dit probleem graag voor u op. Ik heb u daarom een e-mail gestuurd. Ik zie graag uw reactie verschijnen. Met kleurrijke groet, Linn
28 okt 2023
De spuitmondjes zijn afgedekt met een plastic plaatje dat zich niet laat verwijderen, dus troep!!!!!
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling. Inmiddels hebben we contact met u opgenomen en u medegedeeld dat u deze plastic plaatjes nooit dient te verwijderen. Deze worden automatisch door de printer geperforeerd als u de cartridges in de printer plaatst. Met kleurrijke groet, Ton
1 aug 2023
De cardridges zouden geschikt zijn voor mijn epson maar ze doen niets helaas erg jammer dit
1 aug 2023
Bedankt voor uw review! Wat vervelend te lezen dat u problemen heeft. We hebben u dan ook een email gestuurd om even met u mee te kijken. Met kleurrijke groet, Desirée
7 jun 2023
Il heb nog steeds mijn cartridges niet ontvangen. 2 weken geleden besteld én betaald...
7 jun 2023
Bedankt voor uw beoordeling! Wat vervelend dat er iets mis gaat met uw zending. We hebben inmiddels u proberen te bellen en u een email gestuurd. Uiteraard gaan we dit voor u oplossen. Met kleurrijke groet, Desirée
19 mei 2023
Ik hoor niets terug op mijn vraag , waar mijn bestelling blijft en wat ik moet doen?
22 mei 2023
Bedankt voor uw beoordeling. U heeft contact gehad met mijn collega en u had helaas de verkeerde postcode doorgegeven. Inmiddels is er een nieuwe zending uw kant op. Met kleurrijke groet, Desirée
TW
Theo W.
Huissen
14 mei 2023
Doos beschadigd niet op de ingevoerde datum geleverd en een erg brutale bezorger
15 mei 2023
Bedankt voor uw review. Wat vervelend te horen dat u een slechte levering heeft ervaren. We gaan dit zeker terugkoppelen met onze vervoerder. We hebben inmiddels u een email gestuurd om dit verder met u op te lossen. Met kleurrijke groet, Desirée
15 jun 2023
Vrijdag 11.30 besteld. Dinsdag ontvangen op andere locatie dan gevraagd.
15 jun 2023
Bedankt voor uw reactie, het is juist dat onze vervoerder vanwege drukte soms iets langer nodig heeft, echter heeft hij het op het door u aangegeven afhaalpunt afgegeven. Dat is tenminste uit de gegevens van uw bestelling. Excuus voor de vertraging ook al hebben we dit niet zelf in de hand. Kleurrijke groet, Erik
29 okt 2023
De cartridges zouden zaterdag worden geleverd. Ik heb niets gehad!
31 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling! Wat vervelend te lezen dat u uw bestelling niet zoals beloofd de volgende dag heeft ontvangen. Ik zie bij de track en trace van onze vervoerder dat helaas de bezorging was verhinderd, waardoor deze 1 a 2 dagen vertraging heeft opgelopen. Onze oprechte excuses hiervoor. We gaan hier zeker melding van maken bij onze vervoerder! Gelukkig heeft u de zending maandag mogen ontvangen en wensen we u veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Linn
cartridge met magneta (rood) geinstalleerd maar doet het niet.
7 nov 2023
Dank voor uw beoordeling. Jammer te moeten vernemen dat de magenta-cartridge niet (direct) herkend wil worden. Inmiddels hebben we contact met u opgezocht om dit samen met u op te lossen. Met kleurrijke groet, Ton
28 okt 2023
Niet originele cartridges geven blauwe kleur aan de printen.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling. Inmiddels via de mail contact met u gezocht om samen het probleem met u op te lossen. Met kleurrijke groet, Ton
8 sep 2023
Wacht al meer dan een week op mijn cartridge. Wat slecht.
20 mei 2023
Printer accepteert cartridges niet , geeft foutmelding
22 mei 2023
Bedankt voor uw review. We hebben u inmiddels een email gestuurd om met u mee te kunnen kijken. U heeft garantie en we zullen dit uiteraard voor u gaan oplossen. Met kleurrijke groet, Desirée
Product zou er de volgende dag zijn. Duurde 3 dagen!
20 jun 2023
Bedankt voor uw review! Wat vervelend te horen dat uw zending vertraging heeft opgelopen. We streven ernaar om deze de volgende dag bij onze klanten te laten bezorgen en betreuren het dan ook dat dit bij u niet gelukt is. Uiteraard koppelen we dit terug bij onze vervoerder. Onze excuses hiervoor. Met kleurrijke groet, Desirée