UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl
Beoordelingen:

4.589 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden48.437 beoordelingen in totaal  

4,66
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 12 sep. 2019
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
UwCartridgeWinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

30 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
via de mail ,die ik van uw cartridgewinkel kreeg toegestuurd heb ik deze bestelling gedaan. Bij de eerste keer inloggen daarbij gaf in het winkelwagentje een code "inkt 10" een korting van 10 procent aan. Na het eten ben ik verder gaan met bestellen gaf hij deze korting niet meer aan Alleen met mijn bon met 5% die ik nog had liggen van de vorige bestelling. Via de chat naar jullie werd mij verteld , dat deze gebeurtenis NIET mogelijk was. Het was toch echt gebeurt, echter de chat bleef volhouden , dat dit onmogelijk was.Ben maar verder gegaan met bestellen , die de volgende dag goed is afgeleverd. Het komt mij een beetje "knullig " over, waarbij je toch al zeer lang klant bent, dat je min of meer als "onbenul "word neer gezet, en dat voor die enkele 5 of 10 procent. Verder is de service altijd zeer correct. De laatste beoordeling werkt niet goed met wissen, daarom hierbij de beoordeling: het product en de afhandeling is UITSTEKEND. Alleen om dat aan te geven met "wissen" werkt niet . Jammer! m.v.groet Wim de Vries wimdevries2003@hotmail.com

de meest kritische beoordeling

16 sep. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

 Sorteren  
Relevantie
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Levering was snel. De prijs is ook heel goed. Maar zodra ik de cartridges in mijn printer heb gedaan maakt hij een heel hard ratelend geluid en lijkt het uit de rails te lopen. Volgens de klantenservice komt het niet door hun cartridges, maar gewoon toeval. Achteraf had ik toch spijt dat ik geen originele HP cartridges had gekocht want nu is mijn printer kapot.
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
2 dagen geleden
Bedankt voor uw review! U heeft garantie op onze producten en zie dat u al contact heeft gehad met onze klantenservice. Mocht u het graag terug willen sturen dan horen we dit graag. Met kleurrijke groet, Desirée
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Fout advies ondanks twijfel

Fout advies en blijven pushen om huismerk te nemen. Blijkt dus niet te gaan...weer gedoe met terugsturen.
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
10 dagen geleden
Bedankt voor uw review! We proberen het altijd eerst op te lossen, maar helaas wil uw printer het huismerk niet. U heeft garantie en u krijgt dan ook het aankoopbedrag terug. Met kleurrijke groet, Desirée
25 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
de inktpatronen werken niet goed.
Beoordeling melden
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
31 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
18 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
De gele toner doet het niet Cq hij geeft aan dat ik bijna leeg is
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
19 jan. 2024
Dank voor uw beoordeling! Vervelend dat u problemen ervaart. U heeft garantie, dus we lossen dit graag op voor u. Ik heb u daarom gemaild om tot een oplossing te komen. We zien graag uw reactie tegemoet. Met kleurrijke groet, Linn
31 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
cartridge sturen die werken!
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
3 jan. 2024
Bedankt voor uw review! We zien dat u gelukkig al contact heeft opgenomen met onze klantenservice en we u een nieuw product hebben toegezonden. Hopelijk is het probleem dan opgelost. U heeft uiteraard garantie. Met kleurrijke groet, Desirée
3 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
de blauwe inkt werkt niet
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
4 dec. 2023
Bedankt voor uw review. We hebben u een email gestuurd, zodat we met u mee kunnen kijken naar het probleem. We lossen dit graag voor u op. Met kleurrijke groet, Desirée
MS
Magda S.
Terneuzen
24 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
de prijs
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
24 nov. 2023
Wat jammer dat u ons maar 2 sterren geeft. Wij proberen namelijk altijd een voordelige prijs te bieden, ook aan de hand van de inhoud qua milliliters. Hopelijk bent u verder tevreden met onze producten. Ik wens u dan ook veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Linn
10 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levering DHL heel slecht, zou tussen 10.00 en 15.00 geleverd worden. Kwam pas om 19.00 uur.
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
14 nov. 2023
Bedankt voor uw beoordeling! Wat vervelend te horen dat uw pakket wat vertraagd is geweest door onze vervoerder. Gelukkig heeft u deze nog wel dezelfde dag ontvangen en u kunt weer printen! Met kleurrijke groet, Desirée
IB
IVAN B.
HILVERSUM
25 okt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
een paar milimeter te lang.... ongebruikelijke = prullebak
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
25 okt. 2023
Bedankt voor uw review! Wat vervelend dat ze niet passen en we hebben u dan ook een email gestuurd. We horen graag van u. Met kleurrijke groet, Desirée
8 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
cartridge verkopen die wel werkt in HP printers
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
16 nov. 2023
Bedankt voor uw beoordeling, echter hebben we u al verschillende keren per mail proberen te bereiken om u te helpen. Wellicht is het mogelijk dat u contact et ons zoekt, dan lossen we het natuurlijk graag voor u op. Kleurrijke groet, Erik
16 sep. 2023
 Geverifieerde beoordeling

onkosten vanwege te late levering worden niet vergoed (ondanks op de site staat dat hij snel wordt geleverd, moet je dus +1 dag rekenen)

Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.
Beoordeling melden
14 apr. 2023
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling is weliswaar goed uitgevoerd, maar in de begeleidende informatie was mijn printer XP 245 type niet vermeld. De cartridge met zwarte inkt funktionneert wel goed maar ik zou het juister vinden wanneer de informatie compleet zou zijn. De andere kleuren heb ik nog niet geprobeerd. Het resultaat is bepalend voor ev. verdere bestellingen.
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
17 apr. 2023
Bedankt voor uw review! Ik begrijp dat u wat informatie miste in uw bestelling? Het kan wel eens voorkomen dat een bepaald type printer niet op een doosje staat vermeld en dat is simpelweg dat er teveel printers zijn. Uiteraard kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. We wensen u veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée
18 okt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
De bezorging door DHL was heel slecht. Het zou in een box bij mij in de buurt worden gedaan. Op de dag zelf kreeg een mail dat mijn pakket in De Bilt lag. Ik woon in Utrecht en een half uur fietsen van De Bilt. Ik heb geen auto. Op een steenworp afstand van de geplande box is nog een DHL afhaalpunt.
Beoordeling melden
FS
F. S.
Dwingeloo
19 sep. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn nieuwe zwarte cartridge werkt niet. Ik had geen tijd om een klacht in te dienen. Jammer. En ik moest dagen wachten op de bestelling, terwijl ik wel een bericht had ontvangen dat de bestelling van de cartridges de volgende dag al bezorgt zou worden, en dan werkt de zwaerte cartridge niet
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
20 sep. 2023
Bedankt voor uw beoordeling. We hebben u inmiddels een email gestuurd om uw probleem op te lossen. Helaas is de levering door onze vervoerder vertraagd geweest. We horen graag van u, zodat u weer snel kunt printen. Met kleurrijke groet, Desirée
20 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Slechte aflevering door DHL.

Het artikel zou op dinsdag afgeleverd worden. Toen kreeg ik een mail dat het Donderdag werd. Per slot kwam het op Woensdag,waarbij we niet thuis waren. Wij wonen op het Zuidplein waar een afleverpunt is,maar moesten het 3 kilometer verder afhalen.
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
21 aug. 2023
Bedankt voor uw review. Wat vervelend te horen dat er vertragingen zijn opgelopen bij uw bestelling. Onze excuses hiervoor. Met kleurrijke groet, Desirée
16 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Geprbeerd zon 4.5 uur om ho printer aan de gang te krijgen Maar blijft aan geven geen orginele printer potjes wat je ook probeerd alls wel 10 keer opnieuw geinstalleerd ma hij weigert de printerpotjes daar om zijn ze retour
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
16 aug. 2023
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat uw HP printer ons huismerk niet wil accepteren. U heeft uiteraard garantie en u krijgt dan ook uw aankoopbedrag terug. Met kleurrijke groet, Desirée
22 sep. 2023
 Geverifieerde beoordeling
De aflevering van DHL WAS 2 dagen te laat ze zeiden dat ik thuis moest zijn, en heb ik 2 dagen voor niets zitten wachten op een pakket wat brievenbus post was. Dat vind ik dus knap waardeloos.
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
25 sep. 2023
Bedankt voor uw review. Wat vervelend te horen dat uw zending vertraging heeft opgelopen. Voor informatie van uw zending mag u uiteraard altijd contact met ons opnemen. Excuses voor het ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée
14 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Als ik 3x een mail krijg .met de tijd dat ik thuis moet zijn. Ik vrij neem van mijn werk. En vervolgens gaat het pakje gewoon in de brievenbus??????
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
15 mei 2023
Bedankt voor uw review. Helaas geeft de track en trace niet aan dat deze door uw brievenbus gaat. Mocht u vragen hebben dan kunt u altijd contact met onze klantenservice opnemen en zij zullen dan dit even voor u uitzoeken. Met kleurrijke groet, Desirée