UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

6.359 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden51.933 beoordelingen in totaal

Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

16 sep 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

27 jun 2024

Cartridge 4 keer zo duur in 2 jaar

Echt heel duur geworden sinds 2 jaar, betaal bijna 4 keer zoveel voor dezelfde spullen. Dat kan echt niet de bedoeling zijn. Winst maken ok, maar dit is wel erg apart
28 jun 2024
Bedankt voor uw review! Helaas zijn de chips op deze producten lastig aan te komen en dat heeft invloed op de prijs. Wel nog steeds stukken goedkoper dan origineel. Met kleurrijke groet, Desirée
Wordt beoordeeld
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling. Twee sterren, dat kan beter! Inmiddels hebben we dan ook contact met u opgenomen om van deze 2 sterren 5 sterren proberen te maken. Met kleurrijke groet, Ton
19 jun 2024
Een andere aanbieder van pakketten in de hand nemen, mijn artikelen zijn nog steeds niet binnen bij de afhaal kluisjes, ben er klaar mee
31 mei 2024
Kleuren doet het goed maar de zwarte cartrides pakt de hp computer niet Op scherm is de zwarte inkt helemaal Leeg.
4 jun 2024
Dank voor uw beoordeling. Vervelend om te moeten vernemen dat u momenteel problemen ervaart met een van onze producten, maar we hebben inmiddels contact met u opgenomen om het probleem samen met u op te lossen. Met kleurrijke groet, Ton
3 jun 2024
Kleuren cartridge is van matige kwaliteit geeft pastelkleuren i.p.v. echte kleuren.
4 jun 2024
Dank voor uw beoordeling. Inmiddels hebben we contact met u opgenomen om dit samen met u te bekijken en uiteraard op te lossen. Met kleurrijke groet, Ton
31 mei 2024
Niet de volgende dag in huis Inkt eigenlijk te duur
4 jun 2024
Dank voor uw beoordeling. Helaas is uw bestelling door omstandigheden bij DHL een dag langer onderweg geweest dan u normaal mag verwachten. Hiervoor ook onze excuses. Neemt niet weg dat we u veel printplezier wensen met uw bestelling. Met kleurrijke groet, Ton
23 jun 2024
Heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen.
16 jun 2024
Printer werkt niet met de cartridge
17 jun 2024
Dank voor uw beoordeling. Inmiddels hebben we contact met u opgenomen om samen met u het probleem op te lossen. Met kleurrijke groet, Ton
20 jun 2024
Kunnen niet leveren
3 mei 2024
U verzend met DHL en claimt vandaag besteld morgen in huis, werd dus dik 3 dagen later. Onzinnige en misleidende claim, DHL is de aller slechtste koerier v.w.b. bezorgdata etc., daarom 2 sterren, wel tevreden met de bestelling.
6 mei 2024
Dank voor uw beoordeling. Helaas is uw zending langer onderweg geweest dan u van ons normaal mag verwachten, hiervoor ook onze excuses. Neemt niet weg dat wij u veel printplezier toewensen met de producten. Mocht u nog vragen hebben of krijgen, dan horen wij die uiteraard graag van u! Met kleurrijke groet, Ton
30 apr 2024
2 sets canon cl551 besteld, ook 2 gekregen. De chip van 1magenta cl 551is defect, werkt niet. Gelukkig werkte de tweede magenta wel.
30 apr 2024
Bedankt voor uw review! Wat vervelend dat u problemen heeft en we hebben u dan ook een email gestuurd. We lossen dit graag op. Met kleurrijke groet, Desirée
29 apr 2024
Op de website staat dat een artikel op voorraad is en dat blijkt niet zo te zijn. Ik kan nu al een week niet printen.
29 apr 2024
Bedankt voor uw beoordeling. Helaas is er vertraging bij onze leverancier en daardoor hebben we de producten niet op tijd op voorraad. Onze excuses voor dit ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée
9 mei 2024
levertijd veel langer dan wordt gezegd, is er nog niet
13 mei 2024
27 apr 2024
27 apr 2024
7 apr 2024

Verbeterpunt ANDERE BEZORGBEDRIJF

Verbeterpunt : Gebruik een ANDER BEZORGBEDRIJF !!! Ik denk dat uw bedrijf wel goed is maar door uw samenwerking met het bedrijf DHL is het product te laat bezorgd en in een totaal andere plaats bezorgd. Hierdoor moest ik naar een andere stad reizen om het op een DHL point op te halen.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review. Wat vervelend te lezen dat dit zo mis is gegaan met uw levering en we koppelen dit zeker terug. Onze excuses voor dit ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée
Geen originele cartridge besteld voor de printer maar een huismerk, deze passen niet goed en de printer werkt nu ook niet goed helaas.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review. We hebben u een email gestuurd om even met u mee te kijken. We lossen dit graag voor u op. Met kleurrijke groet, Desirée
mijn inkt werkt niet in de printer.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review! We zullen u een email sturen, zodat we even met u mee kunnen kijken wat het probleem is. We lossen dit voor u op. Met kleurrijke groet, Desirée
20 apr 2024
22 apr 2024
Dank voor uw beoordeling! 2 sterren, dat kan beter! We hebben inmiddels contact met u opgenomen om samen te kijken hoe wij hier 5 sterren van kunnen maken! Met kleurrijke groet, Ton