UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

7.610 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden54.063 beoordelingen in totaal

Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

24 dec 2023
De site was niet wat ik verwachtte, wat ook kwam omdat ik Inkt123 had gezocht maar bij jullie uitkwam. Dat was dus even zoeken. Uiteindelijk wel afgerond, maar achteraf met gepaste tegenzin. De zending bleek ook nog eens zwarte cartridges te bevatten die als Extra large (zoals ook bij Inkt123 nr LC-1280XLBK) werden verkocht, maar niet de zelfde breedte hadden. Ergo: spijt van de aanschaf. U mag mij eventueel bellen op 06 53323839. Gert Koolman Oosterakker 46 te De Wijk 7957EK.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

ML
1 okt 2024

maak een overzichtelijke bestelpagina.

Het maken van een bestelling op 1 webpagina en geen 2 of 3. Als je met het geven van een korting klanten wilt behouden doe dat dan met een fatsoenlijke korting. In mijn geval; had ik een "kortingscode" die zegge en schrijven 31 cent (let wel: EXCL. BTW!!!) waard was. Een belediging voor de klant!
2 okt 2024
Beste, bedankt voor uw bericht. De kortingscode is 5% over het aankoopbedrag, uw bestelling was dus €6,25. PLUS gratis verzenden. Jammer dat u nog meer voordeel verwacht, maar mooier kunnen we het toch niet maken. Kleurrijke groet, Erik

Cartridges worden niet door mij printer…

Cartridges worden niet door mijn printer herkend en weigeren dus dienst ik wil ze terugsturen en nieuwe ontvangen of ik wil terugbetaling van de kosten door u ! terugbetaling van de kosten. De cartridges werken niet , dus ik wil gewoon mijn betaalde kosten terug ontvangen. !!!!!
3 okt 2024
Huismerk cartridge werkt niet in HP9010. Diverse recensies gaven aan dat deze gewoon te gebruiken waren. Bij mij dus niet. Na diverse mails en foto's opsturen retourprocedure kunnen opstarten
4 okt 2024
Wat jammer te horen dat het bij u niet werkt. Hp is erg kundig in het tegengaan van huismerk. Gelukkig heeft u garantie en u krijgt dan uiteraard uw geld terug. Met kleurrijke groet, Desirée
30 sep 2024
Pakket werd op een ander afhaalpunt geleverd verder weg en veel slechter bereikbaar. Niemand kan ik daarover contacten. Doe dit niet meer
1 okt 2024
Bedankt voor uw beoordeling! Wat vervelend dat uw pakket bezorgd is op een plek wat moeilijker te bereiken is. We zullen contact met u opnemen voor een oplossing. Met kleurrijke groet, Desirée
De bestelling is nog steeds niet bezorgd, vind ik lang duren
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw beoordeling we betreuren dat uw zending nog niet is aangekomen. Deze heeft vertraging opgelopen bij onze vervoerder. We hebben DHL op opheldering gevraagd en verwachten hier spoedig antwoord op. Excuus voor deze vertraging. Erik
6 okt 2024
de kleuren cartridge laat strepen achter met printen
7 okt 2024
Bedankt voor uw review. Door via het menu uw printer te laten reinigen moet dit verbeterd worden. Lukt dit niet dan wil ik u vragen om contact met ons op te nemen. Met kleurrijke groet, Desirée
PV
Peter v.
Nijmegen
HET PAKKET KWAM FLINK BESCHADIGD AAN.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Oei!! Dat is natuurlijk niet de bedoeling en dit koppelen we dan ook terug aan onze vervoerder. Graag vernemen we van u of er beschadigingen aan het product zit. U heeft garantie. Met kleurrijke groet, Desirée
9 okt 2024
27 aug 2024
Als ik op j.l. vrijdag 22 aug. wat bestel (cartridges) en ik de garantie krijg dat het de volgende dag tussen 10-18 uur zal worden bezorgd, dan hoop je dat dat ook zal gebeuren, en je niet hoeft te wachten tot dinsdag 27 augustus .... dat valt dan tegen, mede ook doordat er maandag pas een mail wordt ontvangen dat de bestelling op dinsdag zal worden afgeleverd....
28 aug 2024
Bedankt voor uw beoordeling en ons excuus dat uw zending niet op tijd bij u is afgegeven. We betreuren dit ten zeerste en gaan onze vervoerder hierover aanspreken. Ondanks wensen we u veel print plezier, Erik
5 sep 2024
Had ik eindelijk het probleem van de hp kloon cartridges opgelost door weer origineke toe te passen moet ik weer asn het wer om mijn printer te leren met kloonen om te gasn geen venster op mijn printer dus aan het werk in de computer om de updates te stoppen hier zit ik niet op te wachten met ern bedrijf om een printje te kunnen maken Aub
6 sep 2024
Bedankt voor u beoordeling! Wat vervelend te lezen dat u problemen heeft. We hebben u dan ook een email gestuurd om met u mee te kijken. Met kleurrijke groet, Desirée
18 sep 2024
nog niks ontvangen
19 sep 2024
Dank voor deze beoordeling. Vervelend om te moeten vernemen dat u momenteel nog niet in bezit bent van uw bestelling, ondanks dat DHL aangeeft dat deze bij u bezorgd is. Daarom hebben we inmiddels contact met u opgenomen om samen dit met u uit te gaan zoeken. Met kleurrijke groet, Ton
20 sep 2024
23 sep 2024
Dank voor uw beoordeling! Vervelend om te moeten nemen dat u maar 2 sterren geeft. Maar dit gaan we uiteraard samen met u bekijken wat er moet gebeuren om hier 5 sterren van te maken! Met kleurrijke groet, Ton
19 sep 2024
Dank voor uw beoordeling. Twee sterren, dat kan beter! Daarom hebben we inmiddels ook contact met u opgenomen om te kijken wat we moeten doen om er 5 sterren van te maken! Met kleurrijke groet, Ton
28 jul 2024
bestel cartridges v00r printer hp2700 sturen mij totaal de verkeerde dus stuur ik terug en gaarne geld terug of goede cartridges sturen
29 jul 2024
Dank voor uw beoordeling. U heeft de juiste producten voor uw printer besteld en ontvangen. Echter wil het niet direct werken, daarom hebben we inmiddels contact met u opgenomen om het samen met u op te lossen. Met kleurrijke groet, Ton
27 jun 2024

Cartridge 4 keer zo duur in 2 jaar

Echt heel duur geworden sinds 2 jaar, betaal bijna 4 keer zoveel voor dezelfde spullen. Dat kan echt niet de bedoeling zijn. Winst maken ok, maar dit is wel erg apart
28 jun 2024
Bedankt voor uw review! Helaas zijn de chips op deze producten lastig aan te komen en dat heeft invloed op de prijs. Wel nog steeds stukken goedkoper dan origineel. Met kleurrijke groet, Desirée
23 jul 2024
25 jul 2024
Dank voor uw beoordeling. Twee sterren, dat kan beter! Inmiddels hebben we dan ook contact met u opgenomen om van deze 2 sterren 5 sterren proberen te maken. Met kleurrijke groet, Ton
Levering was snel. De prijs is ook heel goed. Maar zodra ik de cartridges in mijn printer heb gedaan maakt hij een heel hard ratelend geluid en lijkt het uit de rails te lopen. Volgens de klantenservice komt het niet door hun cartridges, maar gewoon toeval. Achteraf had ik toch spijt dat ik geen originele HP cartridges had gekocht want nu is mijn printer kapot.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review! U heeft garantie op onze producten en zie dat u al contact heeft gehad met onze klantenservice. Mocht u het graag terug willen sturen dan horen we dit graag. Met kleurrijke groet, Desirée