UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

5.367 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.111 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2019
UwCartridgeWinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

16 sep 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

7 apr 2024

Verbeterpunt ANDERE BEZORGBEDRIJF

Verbeterpunt : Gebruik een ANDER BEZORGBEDRIJF !!! Ik denk dat uw bedrijf wel goed is maar door uw samenwerking met het bedrijf DHL is het product te laat bezorgd en in een totaal andere plaats bezorgd. Hierdoor moest ik naar een andere stad reizen om het op een DHL point op te halen.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review. Wat vervelend te lezen dat dit zo mis is gegaan met uw levering en we koppelen dit zeker terug. Onze excuses voor dit ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée
Geen originele cartridge besteld voor de printer maar een huismerk, deze passen niet goed en de printer werkt nu ook niet goed helaas.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review. We hebben u een email gestuurd om even met u mee te kijken. We lossen dit graag voor u op. Met kleurrijke groet, Desirée
mijn inkt werkt niet in de printer.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review! We zullen u een email sturen, zodat we even met u mee kunnen kijken wat het probleem is. We lossen dit voor u op. Met kleurrijke groet, Desirée
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling! 2 sterren, dat kan beter! We hebben inmiddels contact met u opgenomen om samen te kijken hoe wij hier 5 sterren van kunnen maken! Met kleurrijke groet, Ton
Kreeg verouderde cartridges toegestuurd
17 mrt 2024
Print slecht
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt! We hebben u een email gestuurd om even met u mee te kijken. U heeft uiteraard garantie op de producten. Met kleurrijke groet, Desirée
werkt niet
Levering was snel. De prijs is ook heel goed. Maar zodra ik de cartridges in mijn printer heb gedaan maakt hij een heel hard ratelend geluid en lijkt het uit de rails te lopen. Volgens de klantenservice komt het niet door hun cartridges, maar gewoon toeval. Achteraf had ik toch spijt dat ik geen originele HP cartridges had gekocht want nu is mijn printer kapot.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review! U heeft garantie op onze producten en zie dat u al contact heeft gehad met onze klantenservice. Mocht u het graag terug willen sturen dan horen we dit graag. Met kleurrijke groet, Desirée
11 feb 2024

Fout advies ondanks twijfel

Fout advies en blijven pushen om huismerk te nemen. Blijkt dus niet te gaan...weer gedoe met terugsturen.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review! We proberen het altijd eerst op te lossen, maar helaas wil uw printer het huismerk niet. U heeft garantie en u krijgt dan ook het aankoopbedrag terug. Met kleurrijke groet, Desirée
10 feb 2024
18 jan 2024
De gele toner doet het niet Cq hij geeft aan dat ik bijna leeg is
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling! Vervelend dat u problemen ervaart. U heeft garantie, dus we lossen dit graag op voor u. Ik heb u daarom gemaild om tot een oplossing te komen. We zien graag uw reactie tegemoet. Met kleurrijke groet, Linn
de inktpatronen werken niet goed.
31 dec 2023
cartridge sturen die werken!
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review! We zien dat u gelukkig al contact heeft opgenomen met onze klantenservice en we u een nieuw product hebben toegezonden. Hopelijk is het probleem dan opgelost. U heeft uiteraard garantie. Met kleurrijke groet, Desirée
16 sep 2023

onkosten vanwege te late levering worden niet vergoed (ondanks op de site staat dat hij snel wordt geleverd, moet je dus +1 dag rekenen)

18 okt 2023
De bezorging door DHL was heel slecht. Het zou in een box bij mij in de buurt worden gedaan. Op de dag zelf kreeg een mail dat mijn pakket in De Bilt lag. Ik woon in Utrecht en een half uur fietsen van De Bilt. Ik heb geen auto. Op een steenworp afstand van de geplande box is nog een DHL afhaalpunt.
FS
F. S.
Dwingeloo
19 sep 2023
Mijn nieuwe zwarte cartridge werkt niet. Ik had geen tijd om een klacht in te dienen. Jammer. En ik moest dagen wachten op de bestelling, terwijl ik wel een bericht had ontvangen dat de bestelling van de cartridges de volgende dag al bezorgt zou worden, en dan werkt de zwaerte cartridge niet
20 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling. We hebben u inmiddels een email gestuurd om uw probleem op te lossen. Helaas is de levering door onze vervoerder vertraagd geweest. We horen graag van u, zodat u weer snel kunt printen. Met kleurrijke groet, Desirée
20 aug 2023

Slechte aflevering door DHL.

Het artikel zou op dinsdag afgeleverd worden. Toen kreeg ik een mail dat het Donderdag werd. Per slot kwam het op Woensdag,waarbij we niet thuis waren. Wij wonen op het Zuidplein waar een afleverpunt is,maar moesten het 3 kilometer verder afhalen.
21 aug 2023
Bedankt voor uw review. Wat vervelend te horen dat er vertragingen zijn opgelopen bij uw bestelling. Onze excuses hiervoor. Met kleurrijke groet, Desirée
16 aug 2023
Geprbeerd zon 4.5 uur om ho printer aan de gang te krijgen Maar blijft aan geven geen orginele printer potjes wat je ook probeerd alls wel 10 keer opnieuw geinstalleerd ma hij weigert de printerpotjes daar om zijn ze retour
16 aug 2023
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat uw HP printer ons huismerk niet wil accepteren. U heeft uiteraard garantie en u krijgt dan ook uw aankoopbedrag terug. Met kleurrijke groet, Desirée