UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

5.253 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden49.930 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2019
UwCartridgeWinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

16 sep 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

Uitgemolken

De levering van de bestelde cartridges gaat vlot, maar ik heb het idee dat er gigantische winsten op die spullen wordt gemaakt. Als klant voel je je toch een beetje voor de gek gehouden.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review! Onze prijzen zijn scherp en we geven onze klanten ook nog 10 jaar garantie. We hopen dat u dan toch niet het gevoel krijgt dat we u voor de gek houden. Met kleurrijke groet, Desirée
Alles volgens afspraak maar de Zwarte inktpatroon zat half vol en de Magenta voor een kwart. Dit is niet zoals het hoort!!!!!
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw beoordeling! We hebben u een email gestuurd en lossen dit uiteraard met u op. Met kleurrijke groet, Desirée
Communicatie en informatie over leveringstermijn is waardeloos. Uiteindelijk viel het mee maar moest er wel om vragen.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review! Helaas waren uw producten niet op voorraad en we proberen zeker onze klanten dit via een email te laten weten. Onze excuses dat dit bij u niet gebeurt is. Met kleurrijke groet, Desirée
Mijn Epson printer merkt op : geen originele Epson cartridges.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling. En deze melding is niet abnormaal. Zolang u de melding weg kunt klikken en kunt afdrukken is er niets aan de hand. Mocht de melding telkens moeten worden weggeklikt, dan horen wij dat graag van u! Veel printplezier. Met kleurrijke groet, Ton
Datum bezorging was 8 april maar werd dinsdag 9 april bezorgd.
HD
Hans d.
Barendrecht
Levering in orde. Moet de inkt nog gebruiken
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling! Fijn te vernemen dat de levering juist en correct verlopen is. We zijn benieuwd hoe u onze producten gaat ervaren! Met kleurrijke groet, Ton
31 mrt 2024
niets bijzonders
best hoor
EL
10 mrt 2024
ik heb 2 sets besteld voor Epson WF 2860 Ik had het idee dat deze patronen waren droog heb heel lang moeten spoelen terwijl de koppen schoon waren dag ervoor nog gewoon gebruikt met oude cartridges, dus de helft van 1set is al leeg :( ik heb div keren deze gehad en nog nooit problemen ermee geweest alleen nu das jammer.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review. Het kan wel eens voorkomen dat een printkop verstopt is en dat u vaker moet reinigen. We hebben u email gestuurd om toch even met u mee te kijken. Met kleurrijke groet, Desirée

Busje komt zo

Waarom wordt er een aflevertijd [periode] van ruim 5 uur opgegeven terwijl de levering door de brievenbus past. M.a.w. je hoeft niet thuis te blijven om het pakket in ontvangst te nemen!
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw beoordeling, deze regel is van onze vervoerder om u een indicatie te geven van wanneer u de zending kunt verwachten. Veel print plezier en kleurrijke groet, Erik
Na 4x in en uitwisselen gaat mijn printer akkoord met de imitatie inkt, qua prijs scheelt niet veel met de originele merk. En dat kies ik voor de volgendekeer.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Huismerk cartridges hebben meer inhoud inkt dan de originele, dus qua prijs scheelt dit enorm. Uiteraard heeft u bij ons ook nog 10 jaar garantie, dus mocht er problemen zijn dan mag u altijd contact met ons opnemen. Met kleurrijke groet, Desirée
Het pakket van de print papier is gescheurd. Alle 2 de pakketten, verder was het goed geleverd.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Oh dat is natuurlijk vervelend als er bij onze vervoerder wat beschadiging ontstaat. Mocht het pakket zo gescheurd zijn dat deze niet meer bruikbaar is dan horen we dit natuurlijk graag. Ik heb u dan ook een email gestuurd. Met kleurrijke groet, Desirée
3 mrt 2024

DHL zet het voor de deur zonder aan te bellen nietgoed.

DHL zet het oor deur zonder aan te bellen