UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl
Beoordelingen:

4.589 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden48.437 beoordelingen in totaal  

4,66
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 12 sep. 2019
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
UwCartridgeWinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

30 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
via de mail ,die ik van uw cartridgewinkel kreeg toegestuurd heb ik deze bestelling gedaan. Bij de eerste keer inloggen daarbij gaf in het winkelwagentje een code "inkt 10" een korting van 10 procent aan. Na het eten ben ik verder gaan met bestellen gaf hij deze korting niet meer aan Alleen met mijn bon met 5% die ik nog had liggen van de vorige bestelling. Via de chat naar jullie werd mij verteld , dat deze gebeurtenis NIET mogelijk was. Het was toch echt gebeurt, echter de chat bleef volhouden , dat dit onmogelijk was.Ben maar verder gegaan met bestellen , die de volgende dag goed is afgeleverd. Het komt mij een beetje "knullig " over, waarbij je toch al zeer lang klant bent, dat je min of meer als "onbenul "word neer gezet, en dat voor die enkele 5 of 10 procent. Verder is de service altijd zeer correct. De laatste beoordeling werkt niet goed met wissen, daarom hierbij de beoordeling: het product en de afhandeling is UITSTEKEND. Alleen om dat aan te geven met "wissen" werkt niet . Jammer! m.v.groet Wim de Vries wimdevries2003@hotmail.com

de meest kritische beoordeling

16 sep. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

 Sorteren  
Relevantie
23 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Er is wellicht niets mis met de Cartridge winkel maar met de bezorging door DHL. Ik kreeg 3 mails van DHL.. Iedere keer met ander tijdstip. 2 keer met een andere datum. Vervolgens zou het aldus hun website op een maandagavond komen. Iedere keer thuis geweest en ik betwijfel of er überhaupt aangebeld is.
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
23 jan. 2024
Bedankt voor uw review! We hebben inmiddels contact al gehad en we gaan dit zeker voor u oplossen. Excuses voor dit ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée
6 feb. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb de bestelling nog steeds niet ontvangen, pakket zou gisteren aankomen, er waren 3 personen thuis en kreeg een melding dat ze ons gemist hadden.Gebeurt wel vaker op een appartement,hebben ze er geen zin of tijd
Beoordeling melden
26 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
De korting op een volgende bestelling automatisch toekennen. Nu moet ik telkens die papieren- en/of korting bonnen blijven bewaren. Meestal worden ze weggegooid. Overigens, de balpoints zijn ook wel geliefd.
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
29 jan. 2024
Dank voor uw beoordeling! De kortingscode is er speciaal voor om de terugkerende klant te bedanken voor hun loyaliteit. Inmiddels hebben we ook contact met u opgenomen om het een en ander nader te verduidelijken. Met kleurrijke groet, Ton
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
dhl stuurt het pakketje naar service punt de klantenservice voorkomt door toch aan huis te laten bezorgrn hopenlijk morgen
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
10 dagen geleden
Bedankt! We zien dat u uw bestelling in huis heeft. We wensen u dan ook veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée
26 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
De kleuren foto,'s zijn niet mooi van kleur, sorry gelukkig hoef ik er niet teveel printen.
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
29 jan. 2024
Dank voor uw beoordeling. Vervelend om te moeten vernemen dat u niet volledig overtuigd bent van onze producten, maar inmiddels hebben we contact met u opgenomen om het probleem ervan te achterhalen. Met kleurrijke groet, Ton
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Laat klanten zelf kiezen welke kleur ze willen hebben .
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
3 dagen geleden
Bedankt voor uw review. U kunt de kleuren ook los bij ons aankopen, dus mocht u alleen een enkele kleur nodig hebben dan kan dat! We wensen u veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Ik heb ze nog niet heinstall

Ik heb ze nog niet geïnstalleerd
Beoordeling melden
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Een kleur stagneerd nl blauw
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
10 dagen geleden
Bedankt voor uw beoordeling! Reinigen via het menu zal de printkop van uw printer schoonmaken en de kleuren zullen dan goed moeten doorkomen. Mocht dit niet zo zijn dan neem contact met ons op en kijken we graag met u mee. Met kleurrijke groet, Desirée
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
8 feb. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
24 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
De site was niet wat ik verwachtte, wat ook kwam omdat ik Inkt123 had gezocht maar bij jullie uitkwam. Dat was dus even zoeken. Uiteindelijk wel afgerond, maar achteraf met gepaste tegenzin. De zending bleek ook nog eens zwarte cartridges te bevatten die als Extra large (zoals ook bij Inkt123 nr LC-1280XLBK) werden verkocht, maar niet de zelfde breedte hadden. Ergo: spijt van de aanschaf. U mag mij eventueel bellen op 06 53323839. Gert Koolman Oosterakker 46 te De Wijk 7957EK.
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
28 dec. 2023
Beste Gert, bedankt voor uw beoordeling, de XL slaat niet op de omvang van de cartridge maar de inhoud. Wij hebben meer inkt erin zitten en zijn ook nog eens goedkoper dan... M.a.w. deze passen gewoon in uw printer alleen u hoeft ze niet zo snel te vervangen. Mocht u contact met ons hierover willen staan we altijd voor uw klaar. Kleurrijke groet, Erik
11 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Lange levertijd op zondag avond besteld en donderdags pas geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
12 jan. 2024
Dank voor uw beoordeling. Uw zending is inderdaad langer onderweg geweest dan u van ons mag verwachten, hiervoor onze excuses. Hopende dat uw bestelling uiteindelijk wel volledig naar wens is? Met kleurrijke groet, Ton
6 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slecht leveren

Bestelde artikelen zijn na paar dagen nig steeds niet geleverd.
Beoordeling melden
14 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Goede service en correcte levering op beloofd tijdstip.
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
18 jan. 2024
Fijn te vernemen dat u onze service kunt waarderen. Bedankt voor de mooie beoordeling. We wensen u veel print plezier. Kleurrijke groet, Erik
PS
P.A S.
Witten
30 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kleur ridges passen niet
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
3 jan. 2024
Bedankt voor uw review! Wat vervelend dat u problemen heeft met ons product. We zullen u dan ook een email sturen om even met u mee te kijken. Met kleurrijke groet, Desirée
9 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kwam een dag later
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
10 jan. 2024
Bedankt voor uw review! We streven er naar om uw bestelling de volgende dag te leveren. Helaas heeft de vervoerder bij uw zending wat vertraging gehad. Onze excuses hiervoor. Met kleurrijke groet, Desirée
EB
E. B.
ZANDVOORT
5 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Geen DHL meer?

Goedemiddag, Nog steeds geen cartridges binnen. Kreeg een melding van bezorging gistermiddag, toen gisteravond, toen vanochtend en nu vanmiddag. Zit er echt op te wachten ivm project van zoon. Wellicht geen DHL meer als pakketdienst?? Heb de cartridges dus nog niet kunnen beoordelen.
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
6 dec. 2023
Bedankt voor uw review! We zien dat uw bestelling inmiddels is bezorgd. Helaas door de drukke tijden bij de vervoerder lukt het soms niet om op tijd te bezorgen. We wensen u veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée
9 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Product was niet op voorraad, lange levertijd was balen. Op de aangegeven plek afgeleverd
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
11 dec. 2023
Bedankt voor uw beoordeling, en vervelend dat u langer heeft moeten wachten. We hebben inderdaad een levering probleem gehad met dit product waardoor we niet de volgende dag konden leveren. Onze excuses hiervoor, we hopen dat u tevreden bent over de kwaliteit. Veel print plezieren kleurrijke groet, Erik
21 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het werd een dag later bezorgd dan bij de bestelling is beloofd. Verder prima hoor 😊
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
22 dec. 2023
Dank voor uw beoordeling! Helaas door drukte bij onze vervoerder, zijn er wat vertragingen ontstaan. Gelukkig heeft u het de volgende dag ontvangen :) Met kleurrijke groet, Linn