UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

7.610 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden54.063 beoordelingen in totaal

Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

24 dec 2023
De site was niet wat ik verwachtte, wat ook kwam omdat ik Inkt123 had gezocht maar bij jullie uitkwam. Dat was dus even zoeken. Uiteindelijk wel afgerond, maar achteraf met gepaste tegenzin. De zending bleek ook nog eens zwarte cartridges te bevatten die als Extra large (zoals ook bij Inkt123 nr LC-1280XLBK) werden verkocht, maar niet de zelfde breedte hadden. Ergo: spijt van de aanschaf. U mag mij eventueel bellen op 06 53323839. Gert Koolman Oosterakker 46 te De Wijk 7957EK.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

Na de eerste zogenaamde bezorging, kreeg ik een melding dat ze nogmaals voorbij zouden komen. Ik spreek van DHL. Ik kreeg een melding voor de vermoedelijke levertijd. Er was op die tijd zeker iemand aanwezig. Ik kreeg via de mail dat het pakket was bezord echter ik vond het pakket ca. Twee uur kater voor de deur.? ???? Echter ik vond het pakketje ca. 2
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw beoordeling en erg vervelend dat uw zending vertraging heeft opgelopen. Excuus voor dit ongemak. Kleurrijke groet, Erik
25 sep 2024
De website wekt suggestie dat het inktpatroon gewoon werkt en vergelijkbaar is met originele Epson inktpatroon. Dat blijkt bij dus niet zo te zijn
26 sep 2024
Bedankt voor uw reactie en vervelend dat u problemen heeft met een cartridge. We vragen u als het probleem zich nog voor doet om contact met ons op te nemen zodat we het kunnen oplossen. U heeft ook 10 jaar garantie op onze producten.
24 sep 2024

nog niet gebruikt.

Aangezien we ze nog niet hebben gebruikt kan ik alleen iets zeggen over de bezorging, en die was prima.
7 okt 2024
Een van de door mij geopende cartridges (zwart) was helemaal doorgelopen.
23 sep 2024
Krijg nu melding dat ik niet originele cartridge gebruik. Jammer
24 sep 2024
Bedankt voor uw beoordeling. Uw printer ziet dat het geen origineel is, maar dat moet geen probleem zijn. U kunt hier gewoon mee door blijven printen ondanks deze melding. Mocht er problemen zijn dan horen we dit graag. Met kleurrijke groet, Desirée
7 okt 2024
Eerlijke info over het gebruik van uw huismerk in HP printers
8 okt 2024
Bedankt voor uw beoordeling! Hp doet er inderdaad alles aan om huismerk tegen te gaan. We lichten onze klanten hier eerlijk over in en helpen indien mogelijk het toch op te lossen. Met kleurrijke groet, Desirée
Prijs prima, verzenden traag dat mag wat sneller.
5 okt 2024
4 okt 2024
30 sep 2024
ML
28 sep 2024
12 sep 2024
Het is nog niet binnen... die klote dhl heeft het bij een service punt gebracht terwijl er wel iemand thuis was. Vanmiddag kan ik het pas ophalen, morgen pas testen. Deze mail komt te vroeg. 1 cartridge zou je verwachten dat het door de brievenbus pas, kost mij nu extra benzine doordat ik het op een dhl punt moet ophalen. Stel over 2 dagen deze vraag nog een keer, dan zit dat ding erin en weet ik of deze werkt...
13 sep 2024
Bedankt voor uw beoordeling, we zien in de rapportage van DHL dat u niet thuis was bij de eerste aanbieding en daarom is uw bestelling naar een afhaalpunt gebracht. Het type cartridge voor uw printer kan helaas niet door de brievenbus anders hadden we deze zo verzonden naar u. Ondanks wensen we u veel print plezier. Kleurrijke groet, Erik.
9 sep 2024
Ik zou beter controleren of jullie niet al geopende ink cartridges sturen. Het had erg verkeerd kunnen aflopen met het lekken van inkt. Ik waardeer wel hoe snel de vervangende cartridge werd verzonden.
9 sep 2024
Bedankt voor uw review! Wat vervelend te horen dat uw product is gaan lekken. We hebben u deze dan ook meteen vervangen. Onze excuses voor dit ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée
7 sep 2024
Ik koop normaal bij 123 inkt per ,⁸ongeluk op jullie site gekomen de levering was goed maar wel duurder en bij 123 inkt ook gratis pennen en speelkaarten dus volgende keer je begrijpt het
27 aug 2024
Een andere bezorg dienst te nemen DHL is zeer onbetrouwbaar heb dit al veel meegemaakt
28 aug 2024
Bedankt voor uw beoordeling en ons excuus dat uw zending niet op tijd bij u is afgegeven. We betreuren dit ten zeerste en gaan onze vervoerder hierover aanspreken. Ondanks wensen we u veel print plezier, Erik
11 sep 2024
De zending was op tijd echter ik heb nog niet met de cartridges geprint.
19 sep 2024
de cartridges worden door de printer niet geaccepteerd
20 sep 2024
Bedankt voor uw beoordeling. We hebben u een email gestuurd om dit met u op te lossen. Met kleurrijke groet, Desirée
29 aug 2024
zending pas na 3 dagen gekomen
30 aug 2024
Bedankt voor uw beoordeling, sorry dat uw bestelling bij onze vervoerder vertraging heeft opgelopen. Helaas komt dir een enkele keer voor. We wensen u desondanks veel print plezier. Kleurrijke groet, Erik.