UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

5.508 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.312 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2019
UwCartridgeWinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

16 sep 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

Lange levertijd op zondag avond besteld en donderdags pas geleverd
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling. Uw zending is inderdaad langer onderweg geweest dan u van ons mag verwachten, hiervoor onze excuses. Hopende dat uw bestelling uiteindelijk wel volledig naar wens is? Met kleurrijke groet, Ton
6 jan 2024

Slecht leveren

Bestelde artikelen zijn na paar dagen nig steeds niet geleverd.
14 jan 2024
Goede service en correcte levering op beloofd tijdstip.
18 jan 2024
Fijn te vernemen dat u onze service kunt waarderen. Bedankt voor de mooie beoordeling. We wensen u veel print plezier. Kleurrijke groet, Erik
Kwam een dag later
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review! We streven er naar om uw bestelling de volgende dag te leveren. Helaas heeft de vervoerder bij uw zending wat vertraging gehad. Onze excuses hiervoor. Met kleurrijke groet, Desirée
24 dec 2023
De site was niet wat ik verwachtte, wat ook kwam omdat ik Inkt123 had gezocht maar bij jullie uitkwam. Dat was dus even zoeken. Uiteindelijk wel afgerond, maar achteraf met gepaste tegenzin. De zending bleek ook nog eens zwarte cartridges te bevatten die als Extra large (zoals ook bij Inkt123 nr LC-1280XLBK) werden verkocht, maar niet de zelfde breedte hadden. Ergo: spijt van de aanschaf. U mag mij eventueel bellen op 06 53323839. Gert Koolman Oosterakker 46 te De Wijk 7957EK.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Beste Gert, bedankt voor uw beoordeling, de XL slaat niet op de omvang van de cartridge maar de inhoud. Wij hebben meer inkt erin zitten en zijn ook nog eens goedkoper dan... M.a.w. deze passen gewoon in uw printer alleen u hoeft ze niet zo snel te vervangen. Mocht u contact met ons hierover willen staan we altijd voor uw klaar. Kleurrijke groet, Erik

Storing op de laserprinter

Ik heb 4 toners gekocht voor mijn laserprinter. Prima levering verder maar bij 2 van de 4 gaf de printer een foutmelding. Na terugplaatsen van de oude toners verscheen deze melding niet. Moest de nieuwe toners er een keer of 5 in en uitdoen en de printer 3 x opnieuw opstarten. Toen deed alles het weer. Heeft HP een hekel aan imitatie toners?
2 nov 2023
Bedankt voor uw bericht. Dit merk doet er inderdaad alles aan om u geen gebruik van even zo goede maar veel voordeligere cartridges te laten gebruiken. Mochten er problemen met onze producten zijn verzoeken wij u om contact op te nemen met onze klantenservice. U heeft 10 jaar garantie op onze producten. Kleurrijke groet, Erik
11 mei 2023

Ik vind de cartridge winkel een prima winkel MAAR

Ik vind de cartridge winkel een prima bedrijf. Ik vind echter dat zij ook eens een actie moeten houden waarin setjes van 3 kleuren in de aanbieding komen. Uit eerdere acties zit ik met 4 xl zwarte cartridges uit multipacks, terwijl ik maar 2 setjes Cmy cartridges heb. Ik ben maar een particuliere gebruiker!
12 mei 2023
Bedankt voor uw review! Bedankt ook voor deze feedback en we zullen dit zeker meenemen. We hebben wel eens een staffelkorting, dus mocht u drie dezelfde kleuren bestellen dan krijgt u de vierde van deze kleur er nog eens extra bij. Misschien is dit een passende actie voor u. We zien u graag terug bij een volgende bestelling! Met kleurrijke groet, Desirée
EB
E. B.
ZANDVOORT

Geen DHL meer?

Goedemiddag, Nog steeds geen cartridges binnen. Kreeg een melding van bezorging gistermiddag, toen gisteravond, toen vanochtend en nu vanmiddag. Zit er echt op te wachten ivm project van zoon. Wellicht geen DHL meer als pakketdienst?? Heb de cartridges dus nog niet kunnen beoordelen.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review! We zien dat uw bestelling inmiddels is bezorgd. Helaas door de drukke tijden bij de vervoerder lukt het soms niet om op tijd te bezorgen. We wensen u veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée
15 nov 2023

Verzendkosten.

Wat ik storend vind zijn jullie verzendkosten. Voor een brievenbus pakketje € 4,09 verzendkosten berekenen vind erg veel. Daarom twijfel ik om klant te blijven. Met vriendelijke groet R.Engels.
16 nov 2023
Beste hr/mw Engels, we begrijpen dat u liever geen verzendkosten wenst te betalen, deze optie hebben we als u meer dan €40 besteld. Deze kosten zijn de werkelijke kosten die wij aan onze leverancier dienen te voldoen om uw zending bij u te krijgen. We hopen toch dat u hiervoor begrip heeft. Kleurrijke groet, Erik
PH
8 mei 2023
Eerdere inkt van een ander merk werd probleemloos verwerkt. Nu ben ik inmiddels veel inkt kwijtgeraakt door slechte afdrukken. Dit gebeurt bij kleuren inkt en zwarte inkt.
AH
3 mei 2023
Het is nu al 2 dagen dat ik op mijn bestelling wacht, die ik vorige week geplaatst heb. Niet normaal, vind ik. Aldus kan ik geen oordeel geven over kwaliteit en levering.
27 jul 2023

Beter niets er kopen

De levering was snel de verpakking was ook keurig. De toner heeft amper verf alles wat men print is totaal bleek en amper te lezen. Dus beter er niet meer toner kopen.
28 jul 2023
Bedankt voor uw beoordeling. We hebben u een email gestuurd om even met u mee te kijken. Uiteraard lossen we dit met u op. Met kleurrijke groet, Desirée

Originaliteit en registratie door printer

Bij het insteken van de cartridge geeft de printer aan dat de cartridge niet geschikt is. Als ik het model bedijk is dat ook net anders als het originele behuizing.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review! Ik heb u een email gestuurd om even met u mee te kijken. We lossen dit graag met u op/ Met kleurrijke groet, Desirée
30 jul 2023
Er was een aanbieding van 3 halen en dan 4 krijgen maar er stond niet bij dat het dezelfde moesten zijn. De andere kortingscode kreeg ik niet geïnstalleerd
15 jun 2023
Het verzendlabel was niet goed te scannen zei DHL, waardoor de zending drie dagen is vertraagd en afgeleverd op een DHL punt in plaats van bij mij aan huis.
16 jun 2023
Dank voor uw beoordeling. Helaas heeft uw zending vertraging opgelopen tijdens het sorteerproces, waar uw zending door DHL opnieuw gelabeld is. Hierdoor heeft het langer geduurd dan u van ons mag verwachten, waarvoor dan ook onze excuses. Neemt niet weg dat wij u alsnog veel printplezier wensen met de bestelde producten! Met kleurrijke groet, Ton
23 aug 2023
heel rare kortingregelingen, by 2,3 of 4 sets inkt. en dan drempels voor gratis verzenden plus die coupons! bah, eindeloos rekenen dus!!
25 aug 2023
Bedankt voor het schrijven van uw beoordeling. De kortingen kunt u meteen terug zien in uw winkelwagen zodat het niet nodig is om zelf te rekenen. Tevens staat hierbij wanneer u gratis verzending krijgt. Bij uw bestelling hebben we kunnen zien dat het u gelukkig gelukt is om de maximale korting te verkrijgen. Dank voor uw bestelling en kleurrijke groet, Erik
Helaas is de levertijd 2 weken ipv 2 dagen. We gaan zien of het dan ook geleverd wordt. Wel netjes dat ik hierover geïnformeerd werd.
1 aug 2023
Bedankt voor deze beoordeling! Helaas zijn uw producten niet op voorraad en houden we onze klanten hiervan op de hoogte. We zullen deze uiteraard meteen naar u toesturen als we deze bij ons binnen hebben. Excuses voor dit ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée
MV
Martin V.
Hilversum
25 jul 2023

Te duur geworden

De service is goed, alleen vorig jaar hetzelfde besteld en dat is nu 30 % duurder t.o.v vorig jaar. Dat vind ik erg veel.
27 jul 2023
Dank voor uw beoordeling. Helaas zijn de inkoopkosten erg gestegen, waardoor wij hier helaas in mee moeten gaan met onze verkoopprijzen. We proberen dit zo minimaal te houden en bieden daarom ook geweldige acties aan zoals 3 + 1 gratis. We vinden het ook vervelend, maar proberen het op deze manier ook leuk te houden voor onze klanten :) Met kleurrijke groet, Linn
11 aug 2023
De kwaliteit van het geprinte lijkt in de verre verste niet op het originele. Dus.... verbeter de kwaliteit!!!
14 aug 2023
Bedankt voor uw beoordeling! Via uw menu van uw printer kunt u de printkoppen reinigen. Mocht dit niet werken dan kunt u altijd contact met ons opnemen en kijken dan natuurlijk graag met u mee. U heeft garantie op onze producten. Met kleurrijke groet, Desirée
15 jul 2023
Het was mij niet duidelijk dat naast verzendkosten ook nog btw bij bedrag kwam dus duurder dan ik dacht!