UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

6.359 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden51.933 beoordelingen in totaal

Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

16 sep 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

18 apr 2024
Mijn Epson printer merkt op : geen originele Epson cartridges.
19 apr 2024
Dank voor uw beoordeling. En deze melding is niet abnormaal. Zolang u de melding weg kunt klikken en kunt afdrukken is er niets aan de hand. Mocht de melding telkens moeten worden weggeklikt, dan horen wij dat graag van u! Veel printplezier. Met kleurrijke groet, Ton
Datum bezorging was 8 april maar werd dinsdag 9 april bezorgd.
HD
Hans d.
Barendrecht
Levering in orde. Moet de inkt nog gebruiken
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling! Fijn te vernemen dat de levering juist en correct verlopen is. We zijn benieuwd hoe u onze producten gaat ervaren! Met kleurrijke groet, Ton
RD
Ruud d.
Hoogerheide
20 apr 2024
Ze doen het niet.
22 apr 2024
Dank voor uw beoordeling! Vervelend om te moeten vernemen dat u momenteel problemen ervaart met een van onze producten, maar dit gaan we uiteraard samen met u oplossen. Wij hebben u inmiddels een mail gestuurd. Met kleurrijke groet, Ton
31 mrt 2024
23 apr 2024
22 apr 2024
21 apr 2024
24 apr 2024
Bedankt voor uw reactie, en bij DHL is inderdaad vertraging opgelopen met de verzen ding van uw bestelling. We betreuren dit en bieden ons excuus hiervoor aan. Vriendelijke groet, Erik
14 apr 2024
EL
7 apr 2024
24 dec 2023
De site was niet wat ik verwachtte, wat ook kwam omdat ik Inkt123 had gezocht maar bij jullie uitkwam. Dat was dus even zoeken. Uiteindelijk wel afgerond, maar achteraf met gepaste tegenzin. De zending bleek ook nog eens zwarte cartridges te bevatten die als Extra large (zoals ook bij Inkt123 nr LC-1280XLBK) werden verkocht, maar niet de zelfde breedte hadden. Ergo: spijt van de aanschaf. U mag mij eventueel bellen op 06 53323839. Gert Koolman Oosterakker 46 te De Wijk 7957EK.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Beste Gert, bedankt voor uw beoordeling, de XL slaat niet op de omvang van de cartridge maar de inhoud. Wij hebben meer inkt erin zitten en zijn ook nog eens goedkoper dan... M.a.w. deze passen gewoon in uw printer alleen u hoeft ze niet zo snel te vervangen. Mocht u contact met ons hierover willen staan we altijd voor uw klaar. Kleurrijke groet, Erik

Storing op de laserprinter

Ik heb 4 toners gekocht voor mijn laserprinter. Prima levering verder maar bij 2 van de 4 gaf de printer een foutmelding. Na terugplaatsen van de oude toners verscheen deze melding niet. Moest de nieuwe toners er een keer of 5 in en uitdoen en de printer 3 x opnieuw opstarten. Toen deed alles het weer. Heeft HP een hekel aan imitatie toners?
2 nov 2023
Bedankt voor uw bericht. Dit merk doet er inderdaad alles aan om u geen gebruik van even zo goede maar veel voordeligere cartridges te laten gebruiken. Mochten er problemen met onze producten zijn verzoeken wij u om contact op te nemen met onze klantenservice. U heeft 10 jaar garantie op onze producten. Kleurrijke groet, Erik
10 mrt 2024
ik heb 2 sets besteld voor Epson WF 2860 Ik had het idee dat deze patronen waren droog heb heel lang moeten spoelen terwijl de koppen schoon waren dag ervoor nog gewoon gebruikt met oude cartridges, dus de helft van 1set is al leeg :( ik heb div keren deze gehad en nog nooit problemen ermee geweest alleen nu das jammer.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review. Het kan wel eens voorkomen dat een printkop verstopt is en dat u vaker moet reinigen. We hebben u email gestuurd om toch even met u mee te kijken. Met kleurrijke groet, Desirée
Er is wellicht niets mis met de Cartridge winkel maar met de bezorging door DHL. Ik kreeg 3 mails van DHL.. Iedere keer met ander tijdstip. 2 keer met een andere datum. Vervolgens zou het aldus hun website op een maandagavond komen. Iedere keer thuis geweest en ik betwijfel of er überhaupt aangebeld is.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review! We hebben inmiddels contact al gehad en we gaan dit zeker voor u oplossen. Excuses voor dit ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée
EB
E. B.
ZANDVOORT

Geen DHL meer?

Goedemiddag, Nog steeds geen cartridges binnen. Kreeg een melding van bezorging gistermiddag, toen gisteravond, toen vanochtend en nu vanmiddag. Zit er echt op te wachten ivm project van zoon. Wellicht geen DHL meer als pakketdienst?? Heb de cartridges dus nog niet kunnen beoordelen.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review! We zien dat uw bestelling inmiddels is bezorgd. Helaas door de drukke tijden bij de vervoerder lukt het soms niet om op tijd te bezorgen. We wensen u veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée
Ik heb de bestelling nog steeds niet ontvangen, pakket zou gisteren aankomen, er waren 3 personen thuis en kreeg een melding dat ze ons gemist hadden.Gebeurt wel vaker op een appartement,hebben ze er geen zin of tijd