UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

5.508 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.312 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2019
UwCartridgeWinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

16 sep 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

24 sep 2023
Ik wist niet vantevoren voren dat de cartridges niet gelijk zouden werken. Uiteindelijk goed gekomen.
25 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling! Gelukkig is het toch goed gekomen. Mochten er onverhoopt problemen zijn dan staan we voor u klaar. Met kleurrijke groet, Desirée
13 sep 2023

Late levering

Product werd veel later dan toegezegd afgeleverd. Na mijn actie werd het wel goed opgepakt.
21 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling en inderdaad onze leverancier heeft er alles aan gedaan de producten snel weer bij u te krijgen. Kleurrijke groet, Erik
Product was niet op voorraad, lange levertijd was balen. Op de aangegeven plek afgeleverd
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw beoordeling, en vervelend dat u langer heeft moeten wachten. We hebben inderdaad een levering probleem gehad met dit product waardoor we niet de volgende dag konden leveren. Onze excuses hiervoor, we hopen dat u tevreden bent over de kwaliteit. Veel print plezieren kleurrijke groet, Erik
KA
klaas a.
ENSCHEDE
6 okt 2023
kan de kleur niet instaleren de printer geeft aan dat het de verkeerde is of beschadigt is
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review! We hebben u een email gestuurd om dit probleem met u op te lossen. Met kleurrijke groet, Desirée
Het werd een dag later bezorgd dan bij de bestelling is beloofd. Verder prima hoor 😊
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling! Helaas door drukte bij onze vervoerder, zijn er wat vertragingen ontstaan. Gelukkig heeft u het de volgende dag ontvangen :) Met kleurrijke groet, Linn
16 mei 2023
helaas is de inkt niet van goede kwaliteit dus zal snel vervagen en weer op zijn
17 mei 2023
Dank voor uw beoordeling! Vervelend dat u problemen ervaart. Wij verkopen inkt van goede kwaliteit, dus we willen dit probleem graag voor u oplossen. Ik heb u daarom een e-mail gestuurd om het voor u op te lossen. Ik hoor graag van u. Met kleurrijke groet, Linn
3 sep 2023
Bezorgingkosten, € 4,95 voor een pakketje door de brievenbus is belachelijk
7 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling, de verzendkosten bepalen de vervoerders. En deze dienen wij ook te voldoen om de zending bij u te krijgen. We hopen dat u wel tevreden bent over de cartridges en de prijs daarvan. Kleurrijke groet, Erik
9 jul 2023

Levering duurde te lang

Communicatie was ok maar de levering duurde een week. Aub proces verbeteren.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review. Helaas was uw product niet meer op voorraad en daardoor is de levering later geweest dan men van ons gewend is. Excuses voor dit ongemak en wens u veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée
bedrijf regelen dat wel op tijd levert, dinsdag besteld vrijdag pas in huis
3 dec 2023
Mijn adres goed vermelden. Oeveren 2, moet zijn Oeveren 2a. gr. Piet
Bedankt Piet! We zullen dit voor u aanpassen. Met kleurrijke groet, Desirée
2 okt 2023
tot nu toe niet goed eerste bestelling doen de cadtridge het niet
2 okt 2023
Bedankt voor uw review! Wat vervelend te lezen dat u problemen heeft. We zien dat u al contact hebt opgenomen en we lossen dit zeker met u op. Met kleurrijke groet, Desirée
12 jul 2023
Pakket was afgegeven bij buren maar bij ons als bezorgd afgemeld.
12 jul 2023
Bedankt voor uw review! Wat vervelend te horen dat de bezorger het in de verkeerde brievenbus heeft gedaan. Gelukkig heeft u het nu in huis en kunt u gaan printen. Excuses voor dit ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée
17 dec 2023
Nog niet gebruikt dus alleen een beoordeling over het ontvangen.
4 mei 2023
Vragen beste prijs voor verzending. Wordt het nog duur.
26 okt 2023

4 dagen gewacht op bestelling

Het duurde 4 dagen voordat de bestelling werd bezorgd
27 okt 2023
Bedankt voor uw beoordeling! Wat vervelend te horen dat uw zending vertraging heeft opgelopen. We koppelen dit zeker terug. Onze excuses voor dit ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée
27 jul 2023
verzendkosten maken het product/producten alsnog duur
22 sep 2023
Eigen merk inkt werkte niet jn mijn brother printer
25 sep 2023
Bedankt voor uw review! Mochten we u kunnen helpen dan kunt u contact opnemen met ons. U heeft garantie op de producten en kijken graag met u mee. Met kleurrijke groet, Desirée
18 mei 2023
Te veel mail verkeer over een boodschapje!
22 mei 2023
We proberen onze klanten zo goed mogelijk op de hoogte te houden. We wensen u veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée
Soepeler combineren van 3+1 gratis
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw beoordeling. We begrijpen uw vraag, daarom hebben we door het jaar heen ook verschillende acties waarvan dit er één is. Wellicht past een andere actie beter bij u. U kunt deze volgen middels onze nieuwsbrieven. We wensen u veel print plezier en kleurrijke groet, Erik.
19 okt 2023
Levering goed maar niet op tijd.