UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

5.344 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.079 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2019
UwCartridgeWinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

16 sep 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

Epson 502 patronen besteld., probleem opgelost.

Epson 502 patronen besteld. 5 stuks in bundelverpakking, 1 stuks extra zwart en 1 gratis zwart. van de 3 zwart patronen zijn er 2 leeg bij aankomst. mmm dat is vreemd. Een aanvulling: Na dat we contact hadden gehad met de klantenservice . Ze gingen direct het regelen, binnen een kwartier een DHL link voor retour zending van de lege/defecte patronen. Gelijktijdig kregen we een verzendbericht nieuw
PD
Peter d.
Eindhoven
7 apr 2024

Betreft uwcartridgewinkei.nl Zeer goed

Betreft uwcartridgewinkei.nl Zeer goed. Levering door DHL waardeloos. Ben 04 April 2024 Avondlevering huis. Zie DHL om +/- 18:50 uur door de straat voor bij rijden !. Bij controle Lees ik Wij hebben u gemist. De volgende dag werd pakje geleverd.
Snelle afwikkeling van de verzending via DHL . Brievenpost . DHL heeft 2 keer gemeld dat ze het zouden bezorgen. Niet geweest want het gaat gewoon in de brievenbus. Zeer slechte service van DHL. Retour maar dankzij jullie toch snel geregeld.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor deze geweldige review! We zijn blij dat we het voor u zo snel konden oplossen. We wensen u dan ook veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée
Ik heb nu voor de 3e keer mijn inktcartridges bij uw winkel besteld. De aanbiedingen zijn interessant en de levering is tijdig. Voorlopig heb ik nog geen reden om over te stappen op een andere leverancier.

Fijn dat de foto van de bestelling in jullie bestelbrochure in beeld is.

Fijn dat de foto van de bestelling in beeld is, zo is het makkelijker zoeken. Wij waren ook blij met de snelle bezorging, zodat we maar even niet konden printen. Groeten Bep
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Super! Goed te horen dat u blij bent met onze webshop en dat wat u nodig hebt snel kon vinden. We wensen u veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée
Alles kwam op tijd binnen en was netjes verpakt. Maar de welkoms korting is op de factuur niet in mindering gebracht maw. Ik betaalde nu € 4,97 te veel. Groetjes Frans Maas
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Beste Frans, bedankt voor uw beoordeling en vervelend dat u de welkom korting niet kon toevoegen. We gaan dit voor u alsnog verwerken en aan u crediteren. We wensen u veel print plezier en kleurrijke groet, Erik.
Bestelling prima verzorgd maar de welkomspremie niet verrekend en dat is voor mij € 4.97.Als men zo de kortingen verrekent kun je dat wel beloven. Groetjes Frans Maas

Aan te raden

Pluspunten voor snelle levering en eigen merk is geaccepteerd door Epson printer. Minpunt, bezorgadres gekozen voor een ophaalpunt, maar is toch thuis bezorgd.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor deze mooie beoordeling! We zien u dan ook graag terug in onze mooie webwinkel. Met kleurrijke groet, Desirée
product als beschreven. Levertijd klopte niet. Geen probleem in mijn geval maar als je staat voor 22.00 besteld morgen in huis moet dat wel waar gemaakt worden.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw mooie beoordeling. We hebben gelukkig daar contact over gehad en fijn dat u daar begrip voor heeft., We wensen u veel print plezier. Kleurrijke groet, Erik
Besteld en geleverd. Helaas op het verkeerde adres. Meteen gemeld en een nieuwe zending gekregen, want de bestelling was zoek. Top
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw top review! We denken met u mee in oplossingen! Met kleurrijke groet, Desirée
6x cartridge gekocht gaat printer kapot nu kan ik ze niet meer gebruiken moet nieuwe printer kopen waar ze in kunnen!!
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review. U heeft een zichttermijn van 100 dagen, dus zijn deze niet geopend dan neem contact op met onze klantenservice. Met kleurrijke groet, Desirée
De toegankelijkheid en afwerking van U producten zijn netjes dus met andere woorden ( Prima) !! Vrg.J.P.Dahlhaus
Super! We zijn blij te horen dat u tevreden bent. Met kleurrijke groet, Desirée
hoewel de cartridges bij installeren niet verlicht worden herkend de printer ze toch, kwaliteit inkt is goed.
De makkelijke ende éénvoudige toegankelijkheid van U producten zijn prima geregeld!! Vrg.J.P.Dahlhaus
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dat is een heel mooi compliment! Dank u wel en we zien u graag terug bij een volgende bestelling. Met kleurrijke groet, Desirée
1 inkt soort werkte niet naar behoren, 123inkt stuurde kosteloos nieuw exemplaar. Nu werkt het wer goed.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt! Wij zijn uwcartridgewinkel.nl!! Wij bieden deze service naar onze klanten toe. We wensen u veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée
Goed verpakt en de cartridges extra verpakt. Helaas geen retourenveloppe om de oude terug te zenden.
BD
B.K. d.
Wâlterswâld
Besteld en de volgende dag in huis. Eerst even opstart problemen , ná herplaatsen deed ie het weer.
Alles goed en snel geleverd. ook voordelig alleen jammer bij kleine bestelling hoge verzendkosten.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
We willen u bedanken voor deze mooie review. Onder de €40 euro betaald u inderdaad verzendkosten. We hopen u dan toch weer terug te zien bij een volgende bestelling. Met kleurrijke groet, Desirée
een beschrijving bij voegen hoe der cartridge te installeren. Dat is bij mij niet goed gegaan
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw mooie beoordeling. Hoe cartridges te installeren staat in de gebruiksaanwijzing van uw printer. Mocht u deze niet meer hebben dan kunt u die altijd op onze website terug vonden en downloaden. Hopelijk lukt het u dan wel, maar anders vernemen we graag van u. Kleurrijke groet, Erik
Keurig geregeld allemaal, bestellingaanname , verzenden, en snelheid. Grt Wout(74)
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Wauw! Bedankt voor deze mooie woorden en geweldige score. We wensen u veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée