UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

4.589 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden48.437 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep. 2019
UwCartridgeWinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 dec. 2023
via de mail ,die ik van uw cartridgewinkel kreeg toegestuurd heb ik deze bestelling gedaan. Bij de eerste keer inloggen daarbij gaf in het winkelwagentje een code "inkt 10" een korting van 10 procent aan. Na het eten ben ik verder gaan met bestellen gaf hij deze korting niet meer aan Alleen met mijn bon met 5% die ik nog had liggen van de vorige bestelling. Via de chat naar jullie werd mij verteld , dat deze gebeurtenis NIET mogelijk was. Het was toch echt gebeurt, echter de chat bleef volhouden , dat dit onmogelijk was.Ben maar verder gegaan met bestellen , die de volgende dag goed is afgeleverd. Het komt mij een beetje "knullig " over, waarbij je toch al zeer lang klant bent, dat je min of meer als "onbenul "word neer gezet, en dat voor die enkele 5 of 10 procent. Verder is de service altijd zeer correct. De laatste beoordeling werkt niet goed met wissen, daarom hierbij de beoordeling: het product en de afhandeling is UITSTEKEND. Alleen om dat aan te geven met "wissen" werkt niet . Jammer! m.v.groet Wim de Vries wimdevries2003@hotmail.com

16 sep. 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

28 jan. 2024
Hallo, heb een paar keer besteld bij jullie en alle keren liep het naar wens, zowel het product als het verloop van bezorgen en de leuke verassingen die er bij zitten, toppy, zou nu even niet weten wat jullie beter kunnen doen, fijn doorgaan zo, ik ben tot op heden een blije klant en prijs jullie aan bij vrienden en kennissn.Grt
de printer cartridge zijn wel snel geleverd en de inkt is ook goed alleen was het zonde dat er een zwarte cartridge bij zat met het verwijderen van de bescherming zat mijn bureau onder de inkt er kwam overtollige inkt uit maar voor de rest ben ik wel tevreden
RS
Snelle levering en goede after sales service. Helaas bleek 1 van de cartridges niet door de printer herkend te worden. Na contact met de klantenservice is er een andere cartridge opgestuurd. Deze werkte wel. Kortom goede after sales.
8 feb. 2024
Makkelijk bestellingen doen, aantrekkelijke prijzen en snelle bezorging. Beter: de website werkte regelmatig niet goed met het betalen van een creditcard/afhaalpunt aangeven.
8 feb. 2024
Dank voor uw mooie beoordeling, top te lezen dat alles naar wens verliep. We zullen onze it mensen naar de betalingen laten kijken. Kleurrijke groet, Erik.
GC
Ger C.
Beek NL
1 feb. 2024

Makkelijk opzoeken en bestellen

Makkelijk opzoeken , en bestellen. Voor jullie interessant dat het niet de volgende dag aankwam zoals ik ergens zag staan, maar een dag later. Was geen probleem voor mij.
2 feb. 2024
Bedankt voor uw bestelling en deze mooie beoordeling. We hebben e.e.a. even nagekeken volgens onze vervoerder is hij wel de volgende dag bij u geweest. we wensen u veel print plezier. kleurrijke groet, Erik
25 jan. 2024
de cartridges waren verpakt in brievenbus toegankelijke verpakking, prima dus. Voorheen was een gelijke bestelling in een niet brievenbus bezorging, dus minder wenselijk
27 jan. 2024
Snelle levering. Goeie service. Al eerder voor mijn broer toner gekocht en geweldige uitleg gehad en een defecte toner snel om kunnen ruilen.
25 jan. 2024

Service

Snelle en degelijke service Product moet nog geïnstalleerd worden maar ik verwacht evenals vorige keer geen problemen
Heb pas een cartridge vervangen dus kan niet voor de 100% zeggen hoe en wat. De ene doet het in ieder geval. Toppie.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor deze top beoordeling! Wens ik u alvast ook voor de rest veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée
Snelheid van levering en de prijs,alleen de portokosten zijn eigenlijk te hoog omdat het een brievenbuspakketje is.
Supersnelle levering. Moet de huismerkcartridges nog gebruiken, dus kan hier nog geen beoordeling over geven.
Gemakkelijk zoeken en eenvoudig betalen. Snelle levering duidelijk info omtrent afzenden van de verpakking.
Een heel mooi compliment! Dank u wel. Met kleurrijke groet, Desirée
Klanten zelf laten kiezen welke kleur ze extra willen hebben . Ik heb namelijk al 10 zwarte op vooraad :-(
PP
Snelle levering, gunstige prijskwaliteit goed een aan rader. Is dit ook te leveren in foto kwaliteit.
4 feb. 2024
De bestelling was goed niks mis mee mooi ingepakt
5 feb. 2024
Bedankt voor uw geweldige review, ook namens de inpakkers! Met kleurrijke groet, Desirée
23 jan. 2024
Goede service, vriendelijke medewerkers. De kwaliteit van het geleverde product moet ik nog testen.
24 jan. 2024
Dank voor deze mooie beoordeling, hier kunnen we als team alleen maar erg tevreden over zijn. Fijn te lezen dat we u goed geholpen hebben. Kleurrijke groet, Erik

Prima shop

Retour sturen is fijn geregeld. Acties zijn goed. Website is goed overzichtelijk en toegankelijk.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
We willen u bedanken voor dit geweldige compliment! Hopelijk zien we u terug bij een volgende bestelling. Met kleurrijke groet, Desirée
GS
Gerda S.
Papendrecht
1 feb. 2024
Het maken van een bestelling ging goed de uiteindelijke levering is altijd met DHL een verrassing
2 feb. 2024
Mooie beoordeling dank daarvoor. We hebben gezien dat uw bestelling de volgende dag bij u is afgegeven gelukkig. Dus verrassing. Veel print plezier. Kleurrijke groet, Erik
De verzendkosten voor een brievenbus pakket goedkoper maken. Kost hooguit € 2.02 aan porto
28 jan. 2024
Snelle bezorging cfm aangegeven traject. Cardriges nog niet gebruikt, nu als reserve aangeschaft.