UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

6.359 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden51.933 beoordelingen in totaal

Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

16 sep 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

GC
Gerrie C.
Groesbeek
11 jul 2024
Tijdens het online bestellen,kon ik de openings tijden vd winkel niet zo snel vinden. Omdat ik de bestelling zelf ging ophalen ,kon ik geen goede route indeling maken. Later toe de bestelling was afgerond kon ik deze wel vinden.
12 jul 2024
Bedankt voor uw beoordeling! We nemen deze feedback zeker mee. Uiteraard mag u voor vragen ons ook altijd bellen. We wensen u veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
TJ
Zeer snelle bezorging. De prijs is hoog voor 2 cartridges, bijna evenveel als voor de complete canonprinter, die ook nog 2 cartridges zwart en kleur geeft. 2 + 1 gratis is meer dan 5 % korting.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw beoordeling! Cartridges zijn vaak duur, maar bij ons krijgt u meer voor uw geld. De cartridges hebben meer inhoud en hebben een scherpe prijs! We wensen u veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
10 jul 2024
Helaas kreeg ik niet de door mij gedachte bestellingen omdat ik een fout maakte dat het leveren van 4 zwarte cartriges ook kon ! , ik kreeg 4 keluren daarvoor in d eplaats jammer , mijn fout
10 jul 2024
Efficient. Sorted payment issue. Only took payment from BE,DE and NL. Goods turned up a day later and now I have spare ink but better than no ink. They did honor the order expeditiously.
Thank you for your nice review! With colorful greetings, Desiree
Snelle levering van cartridges via de postbus, dus geen problemen met bezorging. Redelijke prijs en voordeel van extra cartridge met zwarte inkt.
4 jul 2024
Pakket is op adres 16 afgeleverd en moest op 16 B zijn. Graag veranderen in het systeem bij de volgende bestelling. Groet Gerard.
levertijd is ok. Instructie verklaring wat er verwijderd moet worden alvorens de cartridge geplaatst moeten.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt! HP probeert huismerk tegen te gaan en daarom dat wij hiervoor een uitleg bijvoegen, zodat u dit kunt mijden. We wensen u veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée
8 jul 2024
Telefonische hulp nadat ik erachter kwam dat ik de verkeerde cartridges had besteld werd direct omgezet
10 jul 2024
Onder het motto, pratende mensen zijn te helpen. Bedankt voor uw mooie bericht en goed dat u even contact met ons heeft opgenomen zodat we u verder konden helpen. We wensen u veel print plezier. Kleurrijke groet, Erik.
10 jul 2024

rima cartridge en snel verzonden

Meerdere mails ontvangen om een recensie te schrijven dus bij deze. Prima cartridge en snel verzonden
MM
Mar M.
Veendam
11 jul 2024
Nog niet gebruikt, maar zoals bij voorgaande bestellingen werkte het altijd prima.
12 jul 2024
Dank u wel voor uw woorden! We wensen u namens ons team alvast veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
Snel, goede kwaliteit, en probleemoplossend foldertje hoe te printen bijgevoegd.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor dit mooie compliment! We wensen u veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
2 jul 2024
Vriendelijk geholpen , ook als je een verandering wilt in je bestelling
2 jul 2024
We willen u bedanken voor uw mooie beoordeling. We staan voor u klaar voor vragen en problemen. Met kleurrijke groet, Desirée
4 jul 2024
Snelle levering en dito informatie over de bestelling en levering.
Ik werd redelijk snel geholpen, en probleem was ook snel opgelost
1 jul 2024
Prima website Goed en duidelijke jk bestel proces Snelle levering
2 jul 2024
Fantastisch! We wensen u namens ons hele team dan ook heel veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée
zeer snelle levering, verpakking zou nog iets beter mogen/kunnen
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw feedback! We hopen u weer terug te zien bij een volgende bestelling. Met kleurrijke groet, Desirée
geen mening omdat ik geen ervaring heb met andere bedrijven
29 jun 2024
Goede communicatie. Correcte aflevering en tijd door DHL
1 jul 2024
Bedankt voor deze mooie waardering van u. We zien u graag terug in onze webshop. Met kleurrijke groet, Desirée
Prima winkel. Goeie service. Snelle levering
snelle levering en voor een correcte prijs