UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

4.589 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden48.437 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep. 2019
UwCartridgeWinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 dec. 2023
via de mail ,die ik van uw cartridgewinkel kreeg toegestuurd heb ik deze bestelling gedaan. Bij de eerste keer inloggen daarbij gaf in het winkelwagentje een code "inkt 10" een korting van 10 procent aan. Na het eten ben ik verder gaan met bestellen gaf hij deze korting niet meer aan Alleen met mijn bon met 5% die ik nog had liggen van de vorige bestelling. Via de chat naar jullie werd mij verteld , dat deze gebeurtenis NIET mogelijk was. Het was toch echt gebeurt, echter de chat bleef volhouden , dat dit onmogelijk was.Ben maar verder gegaan met bestellen , die de volgende dag goed is afgeleverd. Het komt mij een beetje "knullig " over, waarbij je toch al zeer lang klant bent, dat je min of meer als "onbenul "word neer gezet, en dat voor die enkele 5 of 10 procent. Verder is de service altijd zeer correct. De laatste beoordeling werkt niet goed met wissen, daarom hierbij de beoordeling: het product en de afhandeling is UITSTEKEND. Alleen om dat aan te geven met "wissen" werkt niet . Jammer! m.v.groet Wim de Vries wimdevries2003@hotmail.com

16 sep. 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

8 feb. 2024
Hallo, over het produkt kan ik nog niet oordelen,daar ik het heb laten leveren in Belgie (W.Vl)bij mn moeder,maar zelf woon ik in Frankrijk (Ardennen)op zo'n 225 km daarvandaan, en via de pc kon ik mn Frans adres niet ingeven qua leverplaats. Pas bij bezoek aan mn moeder ga de inktpatronen kunnen beoordelen. De levering is héééél vlug uitgevoerd,pas op zondag via de pc besteld,en reeds de dinsdagmiddag afgeleverd in W.Vlaanderen,met bericht via mail qua levertijd(is handig om op die momment te kunnen aanwezig zijn) De prijs was zééér aantrekkelijk,pas ongeveer 30% van de origine "bij Brodter) voor het huismerk,Nu enkel nog de kwaliteit afwachten

Uitstekend en een voorbeeld voor andere bedrijven!

Wij kopen al jaren voor ons bedrijf toners tot grote tevredenheid. Onlangs is een laserprinter stuk gegaan. We hadden nog een behoorlijk aantal toners op voorraad. Wij hebben gevraagd of daar nog iets voor te regelen viel. We hebben een zeer positieve reactie gekregen. De toners mochten worden geretourneerd en we hebben het volle bedrag gecrediteerd gekregen. Topservice van een topbedrijf. Hier kunnen vele andere bedrijven een voorbeeld aan nemen! Dank en ga zo door!
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor deze fantastische beoordeling! We denken graag mee met onze klanten en fijn te horen dat u tevreden bent over onze service. We hopen u dan ook terug te zien wanneer u weer een nieuwe printer heeft. Met kleurrijke groet, Desirée

Tevreden

De volgende dag al geleverd. Dat was zeker fijn. Ik heb de toner geïnstalleerd en eerst werkte het niet goed. Maar ik zag dat ik nog wat verpakking moest verwijderen en nu pakt hij het wel op. De HP printer gaf eerst wel een melding dat het niet een originele is. Maar hij pakt hem wel. Scheelt een hoop in de prijs. Hoe de kwaliteit is over een paar maanden/jaar is nog even te bezien.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor deze mooie woorden! Uiteraard heeft u garantie en mocht u in de toekomst niet tevreden zijn dan lossen we dit altijd voor u op. We staan voor onze kwaliteit en service. Met kleurrijke groet, Desirée

Echt goedkoop en goede kwaliteit.Puike service

Bij uwcartridgewinkel doen wat ze beloven. 's Avonds om 10 uur besteld, de volgende dag in huis. Thuismerk inkt voor Brother DCP-J552DW. Eerst alleen zwart en dag erna combipakket met 3 kleuren en zwart. Cartridges werken perfekt. Prijs ruim 60% lager dan thuismerk van de winkel waar ik ze eerst kocht. Dief van je eigen portemonnee als je hier niet besteld.
8 feb. 2024
De cartridges werken niet op een HP ALL IN ONE. OFFICE JET PRO 8022. Helaas jammer, mogelijk kan men een chip toevoegen zodat deze goedkope cartridges gebruikt kunnen worden. De inkt is goed en de afdrukken ook. Maar HP wil het alleen recht hebben en dat moet doorbreken worden. Een printer is nog goedkoper dan de inktcartridges van HP.
8 feb. 2024
Bedankt voor uw mooie beoordeling. Onze cartridges werken ook op de HP 8022, alleen niet als u een abonnement van HP op heeft niet meer. Ook adviseren wij om de automatische update UIT te zetten. Kleurrijke groet, Erik
27 jan. 2024

Vriendelijk en deskundig

2 keer telefonisch contact gehad. Eén keer nadere toelichting gevraagd over producten die ik wilde bestellen en één keer over de bezorging door DHL die niet had plaatsgevonden. Daar kon de ‘winkel’ niets aan doen. Ook nog mailcontact gehad. Iedere keer perfect! Inhoudelijk deskundig, vriendelijk en oplossingsgericht.
Meer voor minder' We hebben 2 huismerk inktcatridges gekocht voor een HP-printer. Bij vergelijkbare sites lag de prijs gelijk of hoger voor minder inhoud. De cartridges werken perfect. Bovendien gratis verzending vanaf €40,-. Dat bood geen andere website. Zeer tevreden!.
JH
Josee H.
Oisterwijk
7 feb. 2024
Dat alles zo vlug geleverd werd. Het enige nadeel is, dst ik het moet ophalen in een winkel in ht centrum, waar ik parkeergeld moet betalen. Dat vind ik jammer, graag de volgende keer bij Karwei afleveren, dar hoeef ik geen parkeergeld te betalen of bij mij thuis.
8 feb. 2024
Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dit is waarschijnlijk het afhaalpunt dat het dichtste bij uw woonadres is. We wensen u toch veel printplezier. Kleurrijke groet, Erik.
Alles is goed , bestelling op site ging goed , de levering ging goed , het uitpakken ging goed. Kortom geslaagd. Ga zo door, jullie hebben talent. Een ding wil ik wel kwijt. Zorg dat het winkelwagentje sneller verschijnt nadat de keus is gemaakt.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor deze geweldige woorden! We nemen zeker uw feedback mee. Wens ik u veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée
Vorige week 4 cartridges besteld; 1 cartridge geweigerd door de printer, vervolgens contact opgenomen; Heel vriendelijk te woord gestaan door Desirée en probleem werd opgelost. Kan iedereen UWCARTRIDGEwinkel.nl aanbevelen. Leendert Muller
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor deze mooie review! Voor problemen en vragen kunt u altijd contact met ons opnemen. We lossen dit voor u op! Heel veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
2 feb. 2024
beter als beter kan niet beter vandaar dus 3x beter is dat de verpakking perfect aan sluit op de verpakking en simpel is te openen PIET PETERS
5 feb. 2024
Nou helemaal top! Hier worden we als team erg blij van. Veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée
Overzichtelijke site, in jip-en-janneketaal, zonder raadselachtig digitaal jargon. Bewonderenswaarfdige snelle service, zonder bureaucratie. Hier kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen Houwen zo!
23 jan. 2024

Snelle levering en goede communicatie

Zoals inmiddels gewend supersnelle bezorging. Op een vraag via de mail wordt adequaat en snel gereageerd. De website is overzichtelijk en informatief. De prijs-kwaliteit verhouding is prima.
24 jan. 2024
Geweldige beoordeling en erg bedankt hiervoor. Als team UwCartridgeWinkel doen we dagelijks ons best voor u de beste producten tegen de juiste prijs aan te kunnen bieden. Niet dat alleen is natuurlijk belangrijk, graag willen we ook een langdurige relatie opbouwen en daarmee dus klantgericht werken. Als we dan dan deze beoordeling krijgen is dat een kroon op ons werk, dank daarvoor. Kleurrijke groet, Erik.
1 feb. 2024

HP is de boosdoener zij zullen alles doen om het huismerk te doen mislukken. Vroeger kocht ik ook cartridges bij Action voor HP 463 voor 10 euro.

HP is de boosdoener zij zullen alles proberen om de goedkopere soorten die net zo goed zijn te dwarsbomen. Een chip toepassen denk ik net als bij het merk FLWR die zijn wel te gebruiken.
24 jan. 2024

Geweldige service

Helaas werken deze cartridges niet in mijn HP printer omdat HP huismerk cartridges waarschijnlijk geblokkeerd heeft. Terug sturen en geld terug geen enkel probleem. Geweldige service.
26 jan. 2024
Fijn dat u zo tevreden bent over onze service. We doen er ok echt alles aan om u te helpen. Helaas was inderdaad uw printer geblokkeerd door de printer fabrikant. Kleurrijke groet, Erik
DN
Dejan N.
Hoofddorp
30 jan. 2024
Super snel en betrouwbaar! De huismerk inkt werkt perfect met mijn nieuwe printer Epson Workforce WF-4830DTWF, maar ook met mijn oude printer, Canon PIXMA MG6650.
31 jan. 2024
Super! We wensen u dan ook heel veel printplezier toe! Met kleurrijke groet, Desirée
DP
Dyana P.
Utrecht
26 jan. 2024

Betrouwbare levering binnen een dag

volgende dag per brievenbus post in huis. Dacht dat ik echt zonder zat maar bleek met opruimen toch nog een cartridge te hebben. Betrouwbaar dus en prima prijs
7 feb. 2024
Prima webshop, duidelijk en eenvoudig, scherpe prijs, supersnelle levering en goede inkt. Ik zou, als een trouwe klant, adviseren om even niets veranderen.
8 feb. 2024
Helemaal TOP deze beoordeling van u. Dank u wel, erg fijn dat u langer tevreden over onze winkel bent. We blijven ons best doen. Veel print plezier. Kleurrijke groet, Erik.
30 jan. 2024

Ja Ja het prdukt inkCartridge besteld…maar ook snel gebruikt het wel

Ja Ja het prdukt inkCartridge besteld en super snel in de brieven bus sneller als snel je denkt dat gaat niet maar wel het gaat SUPER snel geweldig
31 jan. 2024
Bedankt voor deze super beoordeling! We zien u graag terug! Met kleurrijke groet, Desirée
4 feb. 2024

Simpel en eenvoudig maar zeker voordelig.

Overzichtelijke website, makkelijk te zoeken op merk en type. En snel geleverd. Toner geïnstalleerd volgens beschrijving en hij werkt fantastisch