smeedijzerenbeslag.nl

1.064 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.380 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2022
smeedijzerenbeslag.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Splanksteunen die in voorraad zouden zijn, waren het niet. Wij hadden geen haast en gewacht op de levering. Die werd op de gepande datum geleverd, helaas een te klein model. Telefonisch contact gehad, de volgende dag de juiste ontvangen. Wij vonden de kleine variant echter ook leuk, dus gevraagd voor een factuur, die werd gestuurd met korting. We zijn blij met het model en de kwaliteit van de steunen. Al ging het in het begin een beetje mis, toch een zeer tevreden gevoel.

24 sep 2023
Pakketje helaas niet aangekomen, ondanks dat post aangeeft van wel. Krijg als antwoord dat er een traceerformulier wordt opgestuurd zodat de post kan uitzoeken waar pakketje is. Daar schiet ik natuurlijk niks mee op, post geeft nl aan dat het bezorgd is. Dus post.nl is een bagger bedrijf waar ze volop stelen, wat bekend is.... Daar kan SmeedijzerenBeslag natuurlijk weer niks aan doen, maar een knopje opnieuw opsturen ter waarde van € 2,95 had wel mogelijk geweest als service. Zij zijn verantwoordelijk voor goede veilige verzending. Gaat dus niet om het geld maar principe wie verantwoordelijkheid neemt. Knopje nu niet meer nodig, dus in totaal iets van € 7,- door het putje, jammer, wordt er gelukkig niet arm van....

Beoordelingen voor smeedijzerenbeslag.nl

4 sep 2023
Mooi beslag maar verzendkosten zijn duur voor een klein beslag, kan perfect in enveloppe en is 10 x goedkoper
13 sep 2023
Hallo, Bedankt voor je feedback! We waarderen het dat je ons mooie beslag waardeert. We begrijpen dat de verzendkosten soms als hoog kunnen worden ervaren, vooral voor kleinere producten. We doen ons best om redelijke verzendtarieven aan te bieden, rekening houdend met de grootte en het gewicht van de producten, evenals de kosten van een veilige en betrouwbare verzending. We zullen je opmerkingen echter zeker ter overweging nemen en kijken of er mogelijkheden zijn om onze verzendopties te verbeteren. Bedankt voor je waardevolle input en we hopen dat je nog steeds tevreden bent met je aankoop. Als je nog andere vragen of opmerkingen hebt, staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
RV
Rob v.
Capelle a/d IJssel
16 mei 2023

Goede en snelle service

In eerste instantie verkeerde artikel geleverd, maar na telefonisch contact werd het vrij snel opgelost.
17 mei 2023
Beste, Bedankt voor je positieve feedback! We vinden het jammer dat er in eerste instantie een verkeerd artikel is geleverd, maar we zijn blij dat we het snel voor je hebben kunnen oplossen. We doen ons best om onze klanten de best mogelijke service te bieden en we zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze inspanningen. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
19 jul 2023
Snelle levering, cijfers 7 is naar verwachting, schroeven waren na 2 dagen al verroest. Dat was jammer
21 jul 2023
Hallo, Wat fijn dat je tevreden bent met de snelle levering en dat de cijfers aan je verwachtingen voldoen. Maar het spijt me te horen dat de schroeven na 2 dagen al verroest waren, dat is inderdaad jammer. We streven ernaar om kwaliteitsproducten te leveren die aan onze klantenverwachtingen voldoen, dus het is vervelend dat dit niet het geval was. Ik wil je graag verzekeren dat we dit serieus nemen en graag een passende oplossing voor je vinden. Zou je contact met ons willen opnemen, zodat we dit kunnen bespreken en je verder kunnen helpen? We stellen je feedback zeer op prijs en willen ervoor zorgen dat je tevreden bent met je aankoop. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
De levering was netjes en snel! Helaas is er nog niet gereageerd op de vraag die ik heb gesteld.
2 okt 2023
Was lastig niet kunnen vinden in bouwmarkt Gelukkig via internet gevonden Ik ben er blij mee
8 nov 2023
Verkeerde postcode opgegeven, kreeg een mail of het adres wel klopte. Snel daar na geleverd.
2 aug 2023
Produkten die niet voldoende op voorraad zijn zou ik graag ik backorder kunnen plaatsen .
10 aug 2023
Hallo, Bedankt voor je suggestie! We begrijpen dat het handig zou zijn als je producten die op dat moment niet voldoende op voorraad zijn, kunt backorderen. We zullen dit idee zeker meenemen en bespreken met ons team. We streven er altijd naar om onze service te verbeteren en jouw feedback helpt ons daarbij. Als er in de tussentijd iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan weten. We staan voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
10 sep 2023

knoppen keukenkastjes.======

komtin het echt prima overeen met de foto op de side.voldoet helemaal aan deverwachting.
13 sep 2023
Hallo, Wat geweldig om te horen dat de knoppen voor je keukenkastjes helemaal aan je verwachtingen voldoen en dat ze in het echt prima overeenkomen met de foto op onze website! We vinden het belangrijk dat onze klanten precies krijgen wat ze verwachten, dus jouw tevredenheid maakt ons echt blij. Mocht je in de toekomst nog meer knoppen of andere producten nodig hebben, dan staan we klaar om je weer van dienst te zijn. Bedankt voor je positieve feedback en veel plezier met je nieuwe knoppen! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
27 aug 2023

Goed en snel.

26 verschillende knoppen besteld, twee dagen later exact goed in huis. Prima geleverd.
30 aug 2023
Hallo, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de snelle en goede levering van de 26 verschillende knoppen! We doen ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk bij je thuis is, en het is geweldig om te horen dat alles precies naar wens is verlopen. Bedankt voor je positieve feedback! Als je in de toekomst nog eens iets nodig hebt, staan we graag weer voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
28 jul 2023
Stond leverrijd dag erop. Werd uiteindelijk 4 dagen later. Dit werd wel netjes gemeld.
10 aug 2023
Hallo, Ah, dat is jammer om te horen dat de levering vertraging heeft opgelopen. We doen ons best om de beloofde levertijd altijd na te komen, maar soms kunnen er onverwachte omstandigheden zijn die tot vertraging leiden. Het is echter fijn om te horen dat je netjes op de hoogte bent gehouden van de vertraging. We proberen altijd open en eerlijk te communiceren met onze klanten, zodat je op de hoogte bent van eventuele wijzigingen. Mocht je nog verdere vragen of opmerkingen hebben, laat het ons gerust weten. We staan altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
BP
Bert P.
Bourtange
22 nov 2023
Alles volgens mijn verwachting zoals materiaal, kwaliteit en hoe het er uit ziet
10 okt 2023
Ziet er mooi uit. Voldoet aan de beschrijving. Goed materiaal. Snelle levering.
17 dec 2023
Top service bij foutieve levering. Wat beter kan: geen foutieve levering.
2 jun 2023
verpakking is prima. Schroeven apart ingepakt in het plastic hoesje is prima
9 jun 2023
Hoi, Bedankt voor je feedback, fijn om te horen dat je tevreden bent met de verpakking en dat de schroeven apart zijn ingepakt in het plastic hoesje. We vinden het belangrijk om ervoor te zorgen dat onze producten veilig en goed verpakt bij onze klanten aankomen, en we zijn blij om te horen dat we daarin zijn geslaagd. Bedankt voor je review en de geweldige foto. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen als klant! groetjes, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Prima magneetjes. De bijgeleverde schroefjes zijn helaas slechte kwaliteit.
22 sep 2023
Hallo, Wat fijn dat je tevreden bent met de magneetjes! We streven er altijd naar om producten van goede kwaliteit te leveren, zodat je er langdurig plezier van kunt hebben. Het spijt me echter te horen dat de bijgeleverde schroefjes niet aan je verwachtingen voldeden. We zullen ons best doen om dit probleem op te lossen en ervoor zorgen dat we in de toekomst betere kwaliteit schroefjes leveren. We waarderen je feedback enorm, want het stelt ons in staat om onze producten en service te verbeteren. Mocht je nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Bedankt voor je begrip en we hopen dat je alsnog veel plezier hebt met de magneetjes! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
6 okt 2023
Snelle en correcte levering, bovendien zagen de items er geweldig uit.de
8 sep 2023
Leuke hebbedingetjes. Ik miste 2 roeste vijsjes voor het 'keys' kapstokje
13 sep 2023
Hallo, Wat leuk dat je interesse hebt in ons 'keys' kapstokje! We willen je er graag op wijzen dat de vijsjes niet worden meegeleverd. In de productinformatie kun je meer informatie vinden over eventueel meegeleverde bevestigingsmaterialen. We begrijpen dat dit misschien niet helemaal duidelijk was en we verontschuldigen ons voor eventuele verwarring. Bedankt voor je begrip en interesse in onze producten! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
26 dec 2023
- Correcte leveringstermijn - Correcte kwaliteit - Lage prijsjes :)
14 sep 2023
Supersnelle levering, verzendkosten helaas wel duurder dan voorheen
22 sep 2023
Hallo, Bedankt voor je positieve opmerking over de supersnelle levering! We streven er altijd naar om onze klanten zo snel mogelijk te bedienen. Wat betreft de verzendkosten, begrijpen we dat het frustrerend kan zijn als deze hoger zijn dan voorheen. Helaas zijn verzendkosten iets waar we soms mee moeten schuiven, afhankelijk van verschillende factoren zoals gewicht, afstand en verzendopties. We doen ons best om de kosten zo laag mogelijk te houden en we blijven zoeken naar manieren om onze verzendtarieven te optimaliseren. Bedankt voor je begrip en je waardevolle feedback. We waarderen je als klant en hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
24 jul 2023

snelle reactie

Ze reageren snel als een artikel niet op voorraad blijkt te zijn.
27 jul 2023
Hallo, Dank je wel voor je review! We vinden het fijn om te horen dat we snel reageren wanneer een artikel niet op voorraad blijkt te zijn. We begrijpen dat het teleurstellend kan zijn wanneer een gewenst artikel niet direct beschikbaar is, maar we doen ons best om je zo snel mogelijk op de hoogte te stellen en alternatieven aan te bieden. Als je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je verder te helpen. Nogmaals bedankt voor je feedback en we waarderen je vertrouwen in ons! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl