smeedijzerenbeslag.nl

1.064 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.380 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2022
smeedijzerenbeslag.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Splanksteunen die in voorraad zouden zijn, waren het niet. Wij hadden geen haast en gewacht op de levering. Die werd op de gepande datum geleverd, helaas een te klein model. Telefonisch contact gehad, de volgende dag de juiste ontvangen. Wij vonden de kleine variant echter ook leuk, dus gevraagd voor een factuur, die werd gestuurd met korting. We zijn blij met het model en de kwaliteit van de steunen. Al ging het in het begin een beetje mis, toch een zeer tevreden gevoel.

24 sep 2023
Pakketje helaas niet aangekomen, ondanks dat post aangeeft van wel. Krijg als antwoord dat er een traceerformulier wordt opgestuurd zodat de post kan uitzoeken waar pakketje is. Daar schiet ik natuurlijk niks mee op, post geeft nl aan dat het bezorgd is. Dus post.nl is een bagger bedrijf waar ze volop stelen, wat bekend is.... Daar kan SmeedijzerenBeslag natuurlijk weer niks aan doen, maar een knopje opnieuw opsturen ter waarde van € 2,95 had wel mogelijk geweest als service. Zij zijn verantwoordelijk voor goede veilige verzending. Gaat dus niet om het geld maar principe wie verantwoordelijkheid neemt. Knopje nu niet meer nodig, dus in totaal iets van € 7,- door het putje, jammer, wordt er gelukkig niet arm van....

Beoordelingen voor smeedijzerenbeslag.nl

26 sep 2023
Bezorgt wanneer gezegd was. Goed verpakt. Mooie knopjes.
9 mei 2023
Snelle levering en zelfs nog met bijpassende schroefjes 👍
11 mei 2023
Hallo, Hartelijk dank voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering van je bestelling. Het is onze prioriteit om onze klanten zo snel mogelijk te bedienen en we zijn blij dat we je verwachtingen hebben kunnen overtreffen. Het is ook geweldig om te horen dat de bijpassende schroefjes nuttig waren. We willen graag dat onze klanten tevreden zijn met hun aankopen en we doen ons best om het best mogelijke product te leveren. We hopen je snel weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
snelle levering! Deze winkel zou ik u zeker aanraden.
8 jun 2023
Ziet er goed uit snelle levering ik ben er blij mee
9 jun 2023
Hoi, Wat goed om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en dat het er goed uitziet! We vinden het belangrijk om onze klanten zo snel mogelijk te bedienen en ervoor te zorgen dat onze producten er goed uitzien, dus het is fijn om te horen dat dit bij jou goed is gelukt. Bedankt voor je positieve feedback en mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben, dan helpen we je graag verder! Groetjes, Team SmeedijzerenBeslag.nl
20 jul 2023
Zeer Snelle en correcte afhandeling en kwaliteit
21 jul 2023
Hallo, Wat geweldig om te horen dat je tevreden bent over de snelle en correcte afhandeling van je bestelling! We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. Ook is het fantastisch om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit van het product. Bedankt voor je positieve feedback, het wordt enorm gewaardeerd! Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, staan we altijd voor je klaar om je verder te helpen. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
22 mei 2023
k vind de prijs kwaliteit zeker een sterk punt
31 mei 2023
Beste, Hartelijk bedankt voor je review. Het doet ons enorm goed om te horen dat je tevreden bent over de prijs-kwaliteitverhouding van onze producten. Nogmaals bedankt voor je review en we hopen je snel weer te mogen verwelkomen in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Het materiaal was zoals de foto's laten zien.
3 mei 2023
Alles is goed gegaan Ik koop nooit online
9 mei 2023
Beste, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat alles goed is gegaan. We begrijpen dat online shoppen soms spannend kan zijn, vooral als je het niet gewend bent. Maar we zijn blij dat we je hebben kunnen overtuigen van onze betrouwbaarheid en kwaliteit. Bij ons staat de klanttevredenheid altijd voorop en we doen ons uiterste best om het online winkelen voor iedereen zo makkelijk en veilig mogelijk te maken. Als je in de toekomst nog vragen hebt of op zoek bent naar onze producten of diensten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Prima spul. Snel geleverd. Goede prijs.
Vlotte levering en kwaliteitsproducten.
10 aug 2023
Hallo, Bedankt voor je feedback, we waarderen het dat je de tijd hebt genomen om dit te delen. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de vlotte levering en de kwaliteit van onze producten! We doen ons best om ervoor te zorgen dat onze klanten hun bestellingen snel ontvangen en dat de producten aan de verwachtingen voldoen. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, staan we klaar om je opnieuw van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
GC
Ger c.
creil
Levering op de verwachte datum en tijd
Prima levering zoals het hoort, top
21 aug 2023
Supersnelle levertijd, mooi product
30 aug 2023
Hallo, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de supersnelle levertijd en het mooie product! We doen ons best om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en te bezorgen, zodat je niet lang hoeft te wachten. Daarnaast streven we ernaar om alleen producten van hoge kwaliteit aan te bieden, zodat je lang van je aankoop kunt genieten. Bedankt voor je positieve feedback en als je in de toekomst nog iets nodig hebt, staan we graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Snel geleverd. Pakket onbeschadigd.
10 aug 2023
Hallo, Bedankt voor je feedback! Geweldig om te horen dat je bestelling snel is geleverd en dat het pakket onbeschadigd is aangekomen! We besteden veel zorg en aandacht aan het verpakken en verzenden van onze producten, zodat ze veilig bij jou terechtkomen. Als er in de toekomst nog iets is waar we je bij kunnen helpen, laat het ons dan weten. We staan graag voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Snelle levering, nette klantservice
31 mei 2023
Hallo, Wat goed om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering en klantenservice! We vinden het belangrijk om onze klanten snel en efficiënt te helpen en het is fijn om te horen dat we daarin zijn geslaagd. Bedankt voor je positieve feedback! Als je in de toekomst nog eens iets nodig hebt, staan we graag weer voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
alles werd snel en netjes bezorgd
22 aug 2023
Snelle service en goed materiaal!
30 aug 2023
Hallo, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze snelle service en het goede materiaal! We streven ernaar om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en te leveren, zodat je niet lang hoeft te wachten. Daarnaast selecteren we zorgvuldig hoogwaardige materialen om ervoor te zorgen dat onze producten aan jouw verwachtingen voldoen. Bedankt voor je vriendelijke woorden en als je in de toekomst nog iets nodig hebt, staan we graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
29 jul 2023
Alles was oké. Prima afgeleverd.
10 aug 2023
Hallo, Wat goed om te horen dat alles naar wens is verlopen! We zijn blij dat je tevreden bent met de levering en dat alles prima is afgeleverd. We doen ons best om ervoor te zorgen dat onze producten veilig en op tijd bij je aankomen. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt of vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl

Is goed voor mij,goede service

Is goed voor mij, goede service
28 mei 2023
het bestelde nog niet ontvangen
31 mei 2023
Hallo, Wat vervelend om te horen dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Graag wil ik je vragen om ons een e-mail te sturen met je bestelgegevens, zodat we dit verder kunnen onderzoeken en je zo snel mogelijk kunnen helpen. We doen ons best om ervoor te zorgen dat onze klanten hun bestellingen zo snel mogelijk ontvangen. We kijken uit naar je bericht en hopen dit snel voor je op te lossen. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl