smeedijzerenbeslag.nl

1.065 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.411 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2022
smeedijzerenbeslag.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Splanksteunen die in voorraad zouden zijn, waren het niet. Wij hadden geen haast en gewacht op de levering. Die werd op de gepande datum geleverd, helaas een te klein model. Telefonisch contact gehad, de volgende dag de juiste ontvangen. Wij vonden de kleine variant echter ook leuk, dus gevraagd voor een factuur, die werd gestuurd met korting. We zijn blij met het model en de kwaliteit van de steunen. Al ging het in het begin een beetje mis, toch een zeer tevreden gevoel.

24 sep 2023
Pakketje helaas niet aangekomen, ondanks dat post aangeeft van wel. Krijg als antwoord dat er een traceerformulier wordt opgestuurd zodat de post kan uitzoeken waar pakketje is. Daar schiet ik natuurlijk niks mee op, post geeft nl aan dat het bezorgd is. Dus post.nl is een bagger bedrijf waar ze volop stelen, wat bekend is.... Daar kan SmeedijzerenBeslag natuurlijk weer niks aan doen, maar een knopje opnieuw opsturen ter waarde van € 2,95 had wel mogelijk geweest als service. Zij zijn verantwoordelijk voor goede veilige verzending. Gaat dus niet om het geld maar principe wie verantwoordelijkheid neemt. Knopje nu niet meer nodig, dus in totaal iets van € 7,- door het putje, jammer, wordt er gelukkig niet arm van....

Beoordelingen voor smeedijzerenbeslag.nl

25 mei 2023
Zeer mooie sierhanger , zeer vlot in huis , goed verpakt ! Kortom Top!
31 mei 2023
Hallo, Bedankt voor je positieve feedback! Geweldig om te horen dat je tevreden bent met de sierhanger en dat alles vlot is verlopen. We doen ons best om ervoor te zorgen dat onze producten veilig en goed verpakt bij jou thuis aankomen. Het is altijd fijn om te weten dat onze inspanningen worden gewaardeerd. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, dan staan we graag voor je klaar. Bedankt dat je voor ons hebt gekozen! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Prima product
31 mei 2023
Hallo, Bedankt voor je feedback, het is geweldig om te horen dat je tevreden bent met het product. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, dan sta ik graag voor je klaar om te helpen. Bedankt dat je voor ons hebt gekozen! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
23 mei 2023

Snelle afhandeling van de bestelling en de levering. Zeer goede kwaliteit van de deurknoppen tegen een meer dan redelijke prijs.
31 mei 2023
Hallo, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze snelle afhandeling en levering, en natuurlijk ook over de kwaliteit van de deurknoppen en de prijs! We streven er altijd naar om onze klanten de beste producten te bieden tegen een eerlijke prijs. Dankjewel voor de leuke foto. De knoppen staan prachtig! Bedankt voor je positieve review! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl

Duidelijk en heel klantvriendelijk

Duidelijk! Klantvriendelijk.
31 mei 2023
Hallo, Bedankt voor je positieve review, het doet ons echt goed om te horen dat we duidelijk zijn en een vriendelijke service bieden. Als er nog iets is waar we je bij kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We staan graag voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
22 mei 2023
keurig snel netjes en op tijd geleverd
22 mei 2023
Hallo, Bedankt voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de snelle, nette en tijdige levering van je bestelling. We doen ons best om onze klanten van een goede service te voorzien en het is fijn om te horen dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, staan we graag weer voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
20 mei 2023
Zeer snelle levering en leuke items. Heel mooi.
22 mei 2023
Hallo, Bedankt voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de leuke items. We doen ons best om onze klanten te voorzien van hoogwaardige producten en snelle service. Het is geweldig om te horen dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Bedankt voor je compliment over de items, we zijn blij dat je ze mooi vindt. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, staan we graag weer voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
18 mei 2023
Mooi en degelijk materiaal. Zeer snelle levering. Een aanrader.
22 mei 2023
Hallo, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met ons! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met het materiaal en dat de levering snel is verlopen. We doen ons best om onze klanten te voorzien van hoogwaardige producten en snelle service. Het is geweldig om te horen dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Bedankt voor je aanbeveling, we stellen het zeer op prijs! Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, staan we graag weer voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
18 mei 2023
Mooi artikel, snel bezorgd. past goed op onze steigerhoutenkast.
22 mei 2023
Hallo, Bedankt voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat het artikel mooi is en snel bij je is bezorgd. Fijn dat het goed past op je steigerhoutenkast! Mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben, dan staan we graag voor je klaar. Bedankt voor je vertrouwen in ons! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Snel en netjes
17 mei 2023
Beste, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent over onze snelle en nette service. We doen ons best om onze klanten zo snel en efficiënt mogelijk te helpen, en het is fijn om te horen dat we daarin geslaagd zijn. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
17 mei 2023
Alles is prima verlopen.Het pakje werd op tijd geleverd. De goederen waren netjes verpakt en voldeden volledig aan onze verwachtingen.
17 mei 2023
Hallo, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat alles naar wens is verlopen en dat je tevreden bent over de levering en de kwaliteit van onze goederen. We doen ons best om onze klanten de best mogelijke service te bieden en het is fijn om te horen dat we daarin geslaagd zijn. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
16 mei 2023
Goede kwaliteit en snelle levering
17 mei 2023
Beste, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit van onze producten en onze snelle levering. We doen ons best om onze klanten de best mogelijke service te bieden en het is altijd fijn om te horen dat onze inspanningen worden gewaardeerd. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl