LEDlampenkopen.nu- Logo - Beoordelingen

LEDlampenkopen.nu

981 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.359 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor LEDlampenkopen.nu

5 jul 2024
Behandel de klant op een gelijkwaardig niveau en verleen betere service in plaats van eerst heel veel onnodige vragen te stellen en om foto’s te vragen.
5 jul 2024
Beste Nathalie, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw recente ervaring met onze service niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Bij LEDlampenkopen.nu streven we er altijd naar om onze klanten op een eerlijke en respectvolle manier te behandelen. We vragen om foto's van het defecte artikel om het probleem snel en efficiënt op te kunnen lossen. Dit helpt ons om beter te begrijpen wat er mis is gegaan en om ervoor te zorgen dat er geen eventuele aansluitfout heeft plaats gevonden. Want dan heeft naleveren geen zin. We begrijpen dat dit soms als een extra stap kan voelen, maar het is bedoeld om ervoor te zorgen dat we u de best mogelijke service kunnen verlenen en om toekomstige problemen te voorkomen. We nemen uw feedback echter zeer serieus en zullen ons beleid heroverwegen om te zien hoe we dit proces in de toekomst kunnen verbeteren. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we hopen dat we dit probleem inmiddels door de nalevering aan jou verholpen hebben.
13 jun 2024
Je besteld wat en het is anders dan de website zegt en dan moet je evengoed nog verzend kosten betalen
13 jun 2024
Goedemiddag en dank voor je review. Wij hebben geprobeerd je verder te helpen door o.a. foto's van de situatie te vragen. Op specifieke vragen heb je inhoudelijk verder niet gereageerd. Dan kunnen wij je helaas niet verder helpen. De producten retourneren is vanzelfsprekend geen probleem. Met vriendelijke groet, Team LEDlampenkopen.nu
11 mei 2024
Bezorger van PostNL is 3x gestopt bij onze brievenbus, maar telkens doorgereden zonder het pakket te bezorgen. Enkele minuten later ontvangen we weer een track&trace bericht dat onze bestelling helaas niet bezorgd kon worden.
13 mei 2024
Goedemorgen, wat vervelend om te lezen dat er bij de verzending iets verkeerd gaat. Onze klantenservice gaat dit oppakken en koppelt een antwoord terug. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, team LEDlampenkopen.nu
6 mei 2024
Je bent bij dit bedrijf bijna 10 euro kwijt aan retourkosten.
6 mei 2024
Goedemiddag Paula, dank voor je review. Ik kan deze kosten niet helemaal plaatsen. Wij bieden via onze retouromgeving verschillende verzendopties aan waarop je kunt retourneren. Per verzendoptie staan ook de kosten vermeld. Daarentegen ben je ook vrij om op eigen gelegenheid terug te sturen. Net wat jou het beste schikt. Misschien is hier iets verkeerd in het retourportaal gegaan. Dan kun je het beste mailen met onze klantenservice naar info@ledlampenkopen.nu. Met vriendelijke groet, team LEDlampenkopen.nu
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
Beste Florine, wat jammer dat je ervoor kiest om onze service met 1 ster te beoordelen. N.a.v. je zoekgeraakte pakketje in het sorteerproces van PostNL hebben wij contact met elkaar gehad en een onderzoek laten starten door de bezorgpartner. Zo'n onderzoek duurt helaas altijd een aantal werkdagen, hierin zijn wij afhankelijk van externe partijen en hebben wij dus ook geen invloed op. Wij hebben steeds snel gereageerd op je mailtjes en je zo op de hoogte proberen te houden. Direct toen uit het onderzoek werd geconcludeerd dat het pakketje zoek is geraakt, hebben wij aangeboden je bestelling opnieuw te verzenden. mocht je vinden dat we hierin anders hadden moeten handelen dan staan we zeker open voor feedback, maar aan een 1-sterren beoordeling zonder tekst en uitleg hebben we helaas niet zoveel. Hopelijk is het pakketje snel bij je binnen! Groet, team LEDlampenkopen.nu
9 sep 2023
Ik heb 4 GU10 540 8Watt LED lampen besteld Ontvagen (05-09-2023) : 1-540 8 Watt en 3 460 4.7 Watt Te vroeg voor een definitieve beoordeling Zending terug gestuurd. Jammer .. ze hadden aanstaande Zondag meegenomen kunnen worden naar mijn woonlocatie CYPRUS. Nu weken wachten om opnieuw mee te geven.
12 sep 2023
Beste Henk, deze melding is per mail door u, door uw zoon en nu ook via een review aan ons doorgegeven. Op de mail van uw zoon hebben wij gisterochtend vrijwel direct gereageerd dat er waarschijnlijk per ongeluk lampen uit de oude en nieuwe batch bij elkaar zijn komen te liggen. Voordat wij nieuwe lampen na kunnen leveren willen wij natuurlijk zeker zijn dat dit wel alle 4 dezelfde lampen en daarvoor zullen wij, zoals ook in de mail aangegeven, de voorraadcontrole in ons magazijn moeten afwachten. Uit uw review begrijp ik dat u of uw zoon de gehele zending al heeft teruggestuurd, dus deze zullen wij na ontvangst netjes crediteren. Erop vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Groet team LEDlampenkopen

Verschillende waardes in titel van het product vermeld t.o.v. de product info

In de titel van het product staan andere waardes vermeld dan in de productomschrijving. Dit is onduidelijk. Na het aangeven kon ik uiteraard wel de producten retour sturen maar wel op eigen kosten.
25 okt 2023
Beste klant, de specificaties in zowel de productnaam als de bij de productinformatie komen overeen en zijn bovendien de juiste waardes. Door een drukfoutje staat er een ander wattage op het stickertje van het artikel, maar dit staat ook netjes en duidelijk vermeld bij de productinformatie en is ook aan je uitgelegd op het moment dat je contact opnam. Je hebt dus gewoon het artikel ontvangen wat je besteld hebt en wanneer je je dan bedenkt zijn de retourkosten inderdaad voor eigen rekening. Groet team LEDlampenkopen
7 jan 2024
Ik heb nog niets ontvangen dus kan ook niet oordelen …volgens post Nl konden ze het niet afleveren maar we waren gewoon thuis
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
Beste Francesco, op de avond van de dag dat je je bestelling plaatste heb je van ons de track & trace per mail ontvangen. Dat betekent dat wij je pakketje gewoon netjes op dezelfde dag verzonden hebben, zoals beloofd. Helaas hebben wij geen invloed op wat er met het pakketje gebeurt vanaf het moment dat het bij PostNL is. De T&T geeft inderdaad aan dat bezorgen niet lukte en daarom wordt het pakket naar een afhaalpunt gebracht. Jouw beoordeling is dan ook meer bedoeld voor de bezorgpartner PostNL. Groet team LEDlampenkopen.nu
22 okt 2023
Hebben 2 lampen gekocht. Een lamp doet het wel maar schakelt zich niet uit overdag. de andere lamp doet het niet.
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
Goedemorgen, wat vervelend om te lezen dat beide buitenlampen niet naar behoren lijken te werken. We kijken graag even met je mee, maar zijn wel van mening dat het schrijven van een review niet de manier is om een klacht te melden. Zo zit jij nog steeds met producten die niet naar wens werken en krijgen wij niet de kans om met een passende oplossing te komen. Wij hebben een zeer goed bereikbare klantenservice die iedere vraag of klacht kundig in behandeling neemt. We zullen vandaag zelf even contact met je opnemen om zo hopelijk alsnog het probleem voor je op te kunnen lossen. Met vriendelijke groet, team LEDlampenkopen.nu
16 mrt 2024
Kan geen account aanmaken om de lampen te bedienen
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
Beste Davy, de lampen die je hebt besteld werken op Zigbee 3.0. Om deze met je mobiel te kunnen bedienen, heb je altijd een Zigbee 3.0 hub nodig, zoals duidelijk in de beschrijving staat. Dat kan van Ynoa zijn, maar ook van een ander merk. Het alternatief is de lampen te bedienen middels de draadloze afstandsbediening, dan werkt het wél zonder hub. Mocht je hier meer advies over willen hebben dan mag je altijd even contact opnemen met onze klantenservice. Groet, team LEDlampenkopen.nu
Niet gekregen wat ik heb besteld
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
Beste Simone, wat vervelend om te lezen dat je blijkbaar niet ontvangen hebt wat je had verwacht. Het is voor ons niet helemaal duidelijk wat er niet goed is aan de producten die je hebt ontvangen. Onze klantenservice neemt even contact met je op. Groet team LEDlampenkopen.nu
13 jan 2024
De lampen zijn veel te fel
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
Beste Marieke, bedankt voor je review. Jouw bestelde lampen zijn 1 watt en hebben een lichtopbrengst van 40 lumen. Als je in de lamp zelf kijkt, oogt dat inderdaad fel. Toch zul je merken dat de lamp zelf zeker geen hele kamer zal verlichten. Mocht je nog minder lichtopbrengst willen, dan raad ik je aan om te kiezen voor dimbare lampen in combinatie met een dimmer. Groet, team LEDlampenkopen.nu
16 dec 2023
Slechte retour voorwaarden
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
Beste Sjoerd, onze retourvoorwaarden zijn zorgvuldig opgesteld met inachtneming van de geldende regelgeving hierover. Wij geven zoveel mogelijk informatie over onze producten, zodat klanten een weloverwogen beslissing kunnen nemen voordat zij bestellen. De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de klant, hier zijn we open en transparant in en wij kiezen er dan ook voor om een "gratis" retour niet te verwerken in de verkoopprijs van onze producten. Groet, team LEDlampenkopen.nu
8 nov 2023
Niets geleverd
8 nov 2023
Beste Frans, wat vervelend om te lezen dat je pakket niet geleverd lijkt te zijn, hoewel deze op 2 november al ons magazijn heeft gelaten. Wij zijn wel van mening dat het schrijven van een review niet de manier is om een dergelijk probleem te melden, zo zit jij nog steeds zonder producten en krijgen wij niet de kans om met een passende oplossing te komen. Ik zie dat je bestelling een extra lang pakket betreft en deze wordt op een andere manier verwerkt door de verzenddienst, waardoor de levering ervan wat langer kan duren dan normaal. Desalniettemin ga ik even contact opnemen met PostNL om te achterhalen waar je pakket zich op dit moment bevindt. Zodra we wat horen zullen we je op de hoogte brengen. Groet team LEDlampenkopen.nu