LEDlampenkopen.nu- Logo - Beoordelingen

LEDlampenkopen.nu

786 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.977 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2020
LEDlampenkopen.nu voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor LEDlampenkopen.nu

Kan geen account aanmaken om de lampen te bedienen
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
Beste Davy, de lampen die je hebt besteld werken op Zigbee 3.0. Om deze met je mobiel te kunnen bedienen, heb je altijd een Zigbee 3.0 hub nodig, zoals duidelijk in de beschrijving staat. Dat kan van Ynoa zijn, maar ook van een ander merk. Het alternatief is de lampen te bedienen middels de draadloze afstandsbediening, dan werkt het wél zonder hub. Mocht je hier meer advies over willen hebben dan mag je altijd even contact opnemen met onze klantenservice. Groet, team LEDlampenkopen.nu
7 jan 2024
Ik heb nog niets ontvangen dus kan ook niet oordelen …volgens post Nl konden ze het niet afleveren maar we waren gewoon thuis
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
Beste Francesco, op de avond van de dag dat je je bestelling plaatste heb je van ons de track & trace per mail ontvangen. Dat betekent dat wij je pakketje gewoon netjes op dezelfde dag verzonden hebben, zoals beloofd. Helaas hebben wij geen invloed op wat er met het pakketje gebeurt vanaf het moment dat het bij PostNL is. De T&T geeft inderdaad aan dat bezorgen niet lukte en daarom wordt het pakket naar een afhaalpunt gebracht. Jouw beoordeling is dan ook meer bedoeld voor de bezorgpartner PostNL. Groet team LEDlampenkopen.nu
Niet gekregen wat ik heb besteld
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
Beste Simone, wat vervelend om te lezen dat je blijkbaar niet ontvangen hebt wat je had verwacht. Het is voor ons niet helemaal duidelijk wat er niet goed is aan de producten die je hebt ontvangen. Onze klantenservice neemt even contact met je op. Groet team LEDlampenkopen.nu
13 jan 2024
De lampen zijn veel te fel
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
Beste Marieke, bedankt voor je review. Jouw bestelde lampen zijn 1 watt en hebben een lichtopbrengst van 40 lumen. Als je in de lamp zelf kijkt, oogt dat inderdaad fel. Toch zul je merken dat de lamp zelf zeker geen hele kamer zal verlichten. Mocht je nog minder lichtopbrengst willen, dan raad ik je aan om te kiezen voor dimbare lampen in combinatie met een dimmer. Groet, team LEDlampenkopen.nu
16 dec 2023
Slechte retour voorwaarden
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
Beste Sjoerd, onze retourvoorwaarden zijn zorgvuldig opgesteld met inachtneming van de geldende regelgeving hierover. Wij geven zoveel mogelijk informatie over onze producten, zodat klanten een weloverwogen beslissing kunnen nemen voordat zij bestellen. De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de klant, hier zijn we open en transparant in en wij kiezen er dan ook voor om een "gratis" retour niet te verwerken in de verkoopprijs van onze producten. Groet, team LEDlampenkopen.nu

Slaat nergens op!!!! Ronduit slecht.

We betalen voor een lamp 8,99, verzendkosten 6,95 en zonder dat jullie een poging te hebben gedaan om het te leveren moeten we het gaan halen in Gemert???? Terwijl in Boekel een afhaalpunt is. Slecht slecht super slecht. Bestel nooit meer iets bij jullie!!!! Te laat, foute info te duur en te ver weg!!!! Zijn deze morgen bij die winkel geweest in het centrum van Gemert lastig te bereiken is deze vanmiddag pas open!!! Moeten we er weer heen!!!! We zijn een bedrijf en kunnen ons niet met dit soort amateurisme bezig houden. Dit kost ons geld. Wil op zijn minst de bezorgkosten terug, jullie hebben niets bezorgt!!! Dit bericht kregen we 13 juni We bezorgen vandaag je pakket van LEDlampenkopen.nu We zien je graag tussen 13:55 en 15:55 Tot straks! Bezorgadres ALTEIDFrenken Molenstraat 18 5427PV Boekel Afzender LEDlampenkopen.nu Barcode 3SCZKA0416349 Vaak op pad? Stel je bezorgvoorkeuren in. Daarmee bepaal je zélf waar we je pakketten bezorgen als je niet thuis bent: bijvoorbeeld op een afgesproken plek rondom je huis. Stel je bezorgvoorkeuren in. Met vriendelijke groet, Het team van PostNL
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
Beste Johan, Ik heb de bestelling er even bij gezocht en het pakket lijkt zoals door ons beloofd netjes op dezelfde dag aan PostNL te zijn overhandigd. Wat er daarna met het pakket gebeurt daar hebben wij helaas geen zicht en ook geen invloed op. Je beoordeling lijkt dan ook meer voor PostNL bedoeld. Onze klantenservice neemt even contact met je op om op zoek te gaan naar een passende oplossing. Groet, team LEDlampenkopen.nu
9 sep 2023
Ik heb 4 GU10 540 8Watt LED lampen besteld Ontvagen (05-09-2023) : 1-540 8 Watt en 3 460 4.7 Watt Te vroeg voor een definitieve beoordeling Zending terug gestuurd. Jammer .. ze hadden aanstaande Zondag meegenomen kunnen worden naar mijn woonlocatie CYPRUS. Nu weken wachten om opnieuw mee te geven.
12 sep 2023
Beste Henk, deze melding is per mail door u, door uw zoon en nu ook via een review aan ons doorgegeven. Op de mail van uw zoon hebben wij gisterochtend vrijwel direct gereageerd dat er waarschijnlijk per ongeluk lampen uit de oude en nieuwe batch bij elkaar zijn komen te liggen. Voordat wij nieuwe lampen na kunnen leveren willen wij natuurlijk zeker zijn dat dit wel alle 4 dezelfde lampen en daarvoor zullen wij, zoals ook in de mail aangegeven, de voorraadcontrole in ons magazijn moeten afwachten. Uit uw review begrijp ik dat u of uw zoon de gehele zending al heeft teruggestuurd, dus deze zullen wij na ontvangst netjes crediteren. Erop vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Groet team LEDlampenkopen

Verschillende waardes in titel van het product vermeld t.o.v. de product info

In de titel van het product staan andere waardes vermeld dan in de productomschrijving. Dit is onduidelijk. Na het aangeven kon ik uiteraard wel de producten retour sturen maar wel op eigen kosten.
25 okt 2023
Beste klant, de specificaties in zowel de productnaam als de bij de productinformatie komen overeen en zijn bovendien de juiste waardes. Door een drukfoutje staat er een ander wattage op het stickertje van het artikel, maar dit staat ook netjes en duidelijk vermeld bij de productinformatie en is ook aan je uitgelegd op het moment dat je contact opnam. Je hebt dus gewoon het artikel ontvangen wat je besteld hebt en wanneer je je dan bedenkt zijn de retourkosten inderdaad voor eigen rekening. Groet team LEDlampenkopen
24 jul 2023
Met andere transporteur laten bezorgen. Heb lamp vorige week woensdag besteld en het is nu nog niet bekend wanneer hij hier is.
25 jul 2023
Beste Ilse, wat vervelend dat je jouw pakketje nog niet hebt ontvangen. Ook zonde om dit via een review te lezen omdat direct contact sneller was geweest. Hiervoor hebben wij een zeer goed bereikbare klantenservice die je graag verder helpt. We zijn te bereiken via mail, chat, Whatsapp en telefonisch. Wat ik kan zien is dat het pakket dezelfde dag ons magazijn al heeft verlaten. Ergens in het proces bij PostNL is het pakket blijven steken. Dat is waarschijnlijk ook de melding die je in de app ziet. Wij gaan hier direct mee aan de slag en onze klantenservice zal daarover contact met je opnemen. In ieder geval excuses voor het ongemak Met vriendelijke groet, Team Ledlampenkopen.nu
22 okt 2023
Hebben 2 lampen gekocht. Een lamp doet het wel maar schakelt zich niet uit overdag. de andere lamp doet het niet.
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
Goedemorgen, wat vervelend om te lezen dat beide buitenlampen niet naar behoren lijken te werken. We kijken graag even met je mee, maar zijn wel van mening dat het schrijven van een review niet de manier is om een klacht te melden. Zo zit jij nog steeds met producten die niet naar wens werken en krijgen wij niet de kans om met een passende oplossing te komen. Wij hebben een zeer goed bereikbare klantenservice die iedere vraag of klacht kundig in behandeling neemt. We zullen vandaag zelf even contact met je opnemen om zo hopelijk alsnog het probleem voor je op te kunnen lossen. Met vriendelijke groet, team LEDlampenkopen.nu
1 apr 2023
Nog steeds niets ontvangen!
1 apr 2023
Beste Hugo, Zojuist lees ik uw review. Heb even uw track en trace erbij gepakt en kan zien dat uw pakketje al aantal dagen klaar ligt op een pickup locatie bij u in de buurt. Met vriendelijke groet, Team Ledlampenkopen
8 nov 2023
Niets geleverd
8 nov 2023
Beste Frans, wat vervelend om te lezen dat je pakket niet geleverd lijkt te zijn, hoewel deze op 2 november al ons magazijn heeft gelaten. Wij zijn wel van mening dat het schrijven van een review niet de manier is om een dergelijk probleem te melden, zo zit jij nog steeds zonder producten en krijgen wij niet de kans om met een passende oplossing te komen. Ik zie dat je bestelling een extra lang pakket betreft en deze wordt op een andere manier verwerkt door de verzenddienst, waardoor de levering ervan wat langer kan duren dan normaal. Desalniettemin ga ik even contact opnemen met PostNL om te achterhalen waar je pakket zich op dit moment bevindt. Zodra we wat horen zullen we je op de hoogte brengen. Groet team LEDlampenkopen.nu