LEDlampenkopen.nu- Logo - Beoordelingen

LEDlampenkopen.nu

879 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.139 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2020
LEDlampenkopen.nu voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor LEDlampenkopen.nu

Bezorger van PostNL is 3x gestopt bij onze brievenbus, maar telkens doorgereden zonder het pakket te bezorgen. Enkele minuten later ontvangen we weer een track&trace bericht dat onze bestelling helaas niet bezorgd kon worden.
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
Goedemorgen, wat vervelend om te lezen dat er bij de verzending iets verkeerd gaat. Onze klantenservice gaat dit oppakken en koppelt een antwoord terug. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, team LEDlampenkopen.nu
Je bent bij dit bedrijf bijna 10 euro kwijt aan retourkosten.
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
Goedemiddag Paula, dank voor je review. Ik kan deze kosten niet helemaal plaatsen. Wij bieden via onze retouromgeving verschillende verzendopties aan waarop je kunt retourneren. Per verzendoptie staan ook de kosten vermeld. Daarentegen ben je ook vrij om op eigen gelegenheid terug te sturen. Net wat jou het beste schikt. Misschien is hier iets verkeerd in het retourportaal gegaan. Dan kun je het beste mailen met onze klantenservice naar info@ledlampenkopen.nu. Met vriendelijke groet, team LEDlampenkopen.nu
Fantastisch ! Ik was onzeker over de keus , dus ik stuurde eerst even een appje met een hulp vraag en werd daarna snel en super goed geholpen! Gloeilampen besteld en volgende dag gelijk in huis . Super tevreden met de keus , precies wat ik zocht , prachtig sfeervol licht ! Bedankt voor de goede en snelle service!
Voldeed aan de verwachtingen, alles werkt, blij mee…. En niet te vergeten betaalbaar! Op de foto ombouw van halogeen dimmer naar Led dimmer, merk Berker afdekkraam, knoppen passen prima, Led spotjes erbij, gemakkelijk af toestellen met de stel schroef, eigenlijk niet eens nodig
Hele vriendelijke behulpzame klantenservice en een zeer snelle levering ! Zeer uitgebreid assortiment aan led verlichting 👍
Snelle levering, duidelijke beschrijving op de website met betrekking tot led lampen en dimmen en het was duidelijk door de vergelijking met de oude gloeilamp hoeveel/ hoe weinig licht de ledlamp geeft
23 mrt 2024

Snelle levering en prima lampen

Snelle levering. Duidelijke omschrijving. Lampen zijn fel maar niet volledig ruimte vullende. Mooi warm licht en prima dimbaar (3 standen gebruiken wij). Mooie vormgeving.

Fabricage fout

Bij montage bleek dat een spotje een fabricagefout had. Mailtje gestuurd met foto, en had de volgende dag al een nieuw spotje.
16 mrt 2024

Snelle levering, enorm aanbod, goede prijs

Snelle levering! Ik had de verkeerde lampen besteld, retour lijkt ook vlot te verlopen en de juiste waren er weer in één dag.

Prima Service

Prima klantenservice probleem is keurig opgelost. Ik ben zeer tevreden en zou LEDlampenkopen.nu zeker aanbevelen.
FG

Correcte levering

Makkelijke bestelsite. Correcte levering. Alleen laat Post NL het afweten met de toegezegde levertijd.
altijd goed,
Goede omschrijving en snel thuisbezorgd in een niet overdreven grote doos.
JS
JAS S.
Venray
Goede prijs voor goed produkt. Vlot afgehandeld.Blij mee. Aanbevolen.
Super snelle levering Netjes ingepakt Producten goed beschreven 👍

Bestelling van inbouw spotjes

Zeer goede kwaliteit en een prima behandeling van de leverancier
Mooi in korte tijd in huis. Goede aanbieding. En goed verpakt
Netjes verpakt en geleverd in de tijd die zij aangaven
LL
Linda L.
Vlissingen
Prima en snelle levering. Netjes verpakt tegen schade.