LEDlampenkopen.nu- Logo - Beoordelingen

LEDlampenkopen.nu

734 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.878 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2020
LEDlampenkopen.nu voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor LEDlampenkopen.nu

26 sep 2023
Belofte nakomen
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
27 sep 2023
Beste KG, helaas bleek dat er door ons externe magazijn bij het verpakken van uw bestelling een fout is gemaakt. Op het moment dat u het manco aan ons gemeld heeft, zijn wij direct aan de slag gedaan om dit te herstellen. U heeft ons aangegeven de lampen uiterlijk vandaag, woensdag, nodig te hebben en daarom hebben wij alles op alles gezet om de lampen vóór vandaag bij u geleverd te krijgen. Wij zijn blij dat dit gelukt is, de lampen zijn immers gisteren bij u bezorgd. Waar mensen werken kunnen nu eenmaal fouten gemaakt worden. Aan ons is het dan om dit op een correcte manier op te lossen en wij zijn dan ook zeker van mening dat wij dit gedaan hebben. We betreuren het dat u een andere mening is toebedeeld, zeker ook omdat u deze review schreef precies een kwartier nádat de lampen bij u afgeleverd zijn. Met hartelijke groeten, team LEDlampenkopen.nu