LEDlampenkopen.nu- Logo - Beoordelingen

LEDlampenkopen.nu

830 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.066 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2020
LEDlampenkopen.nu voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor LEDlampenkopen.nu

Niet de juiste lampen aanbieden bij het product die passen !

We hebben al contact met jullie opgenomen dat de lampen die jullie aanbieden bij het product niet allemaal passen. Hier word op zich netjes naar geluisterd maar iets van een vergoeding aanbieden voor andere lampen omdat deze dan eigenlijk niet goed zijn word niet in meegedacht. Dit is jammer en om 2 lampen te retourneren vinden wij dan zelf ook weer onzin.

Moeilijk op te hangen

We hebben een ooi lampje gekocht, maar het was een hele strijd om hem op te hangen. Het aansluiten van de bedrading is erg onpraktisch.
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
Beste Sandra, bedankt voor je review. Wij gaan altijd voor het beste resultaat en een maximale klanttevredenheid. Een beoordeling van 3-sterren is dan ook niet waar wij naar streven en wij staan altijd open voor tips om onze service en productkwaliteit te verbeteren. Helaas heb je bij je beoordeling geen commentaar geschreven en ook zie ik geen communicatie terug in je order. Hierdoor is het voor ons niet te achterhalen wat er niet naar wens is, mocht je dit alsnog met ons willen delen dan mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Groet, team LEDlampenkopen.nu
???€;&&&
RS
Renée S.
Strijen
20 jan 2024
Helaas viel het product tegen waardoor die retour moest. Naast de verzendkosten die voor eigen rekening zijn, was het een hele administratieve rompslomp om de retourzending voor elkaar te krijgen. Dit kan gemakkelijker.
De verzendkosten zijn in verhouding met de bestelde lampen aan de hoge kant. Of de led lampen daadwerkelijk 15.000 uur meegaan is nu nog niets van te zeggen.
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
Beste Louis, bedankt voor je review. Wij begrijpen jouw punt. Om open en transparant te zijn en onze productprijzen scherp te houden, kiezen wij ervoor om geen "gratis" levering aan te bieden door de kosten voor het verzenden te verwerken in onze verkoopprijs. Wel zo eerlijk, toch? Groet, team LEDlampenkopen.nu
25 jul 2023
de lampen zijn goed, alleen kun je ze niet bevestigen aan de wand, dus ik heb er wel wat op moeten maken, dus het is wel gelukt, maar de bevestiging zou Anders moeten
De lampen zijn top. De levering liep een beetje hectisch maar dat kan ook met de sinterklaas tijd te maken hebben.
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
Beste Frank, bedankt voor je beoordeling en goed om te lezen dat je blij bent met de geleverde lampen! De kritiek die je uit is eigenlijk bedoeld voor de bezorgpartner PostNL. Vanuit ons magazijn wordt iedere bestelling nog steeds dezelfde dag aan PostNL aangeboden, wat er daarna omtrent de levering gebeurd hebben wij helaas geen invloed op. Natuurlijk is dit bij PostNL een extreem drukke maand, gezien alle feestdagen. Groet team LEDlampenkopen.nu
21 mei 2023
Betaald aan jullie voor bezorging 7euro extra maar komr al 2 dagen eerder zonder vermelding
22 mei 2023
Beste Antonia, bedankt voor je feedback. Ik zie inderdaad dat je gekozen hebt voor levering op 22 mei. Ook zie ik dat dit via het systeem is doorgegeven aan onze verzendpartner, maar dat het pakket helaas toch op de 19e is verwerkt en verzonden. Of dit te wijten is aan een technische of menselijke fout kan ik niet zien, omdat het ergens bij de bezorgpartner fout is gegaan. Natuurlijk gaan we dit laten onderzoeken, zodat het in het vervolg hopelijk niet meer fout gaat. Voor nu kan ik niets anders doen dan onze welgemeende excuses aanbieden. Groet, team LEDlampenkopen.nu
16 jun 2023
Korting geldt niet op meervoudige verpakking. Chatbox niet bereikbaar
16 jun 2023
Beste Wim, de welkomstkorting geldt inderdaad niet op bundels, omdat hier al standaard een korting op zit tegenover de losse stuksprijs. Dit staat overigens ook duidelijk vermeld in de welkomstmail. Dat er niet binnen 10 minuten gereageerd wordt op onze chat wil niet zeggen dat de chatbox niet bereikbaar is, maar komt omdat het op dat moment waarschijnlijk net even wat drukker was dan normaal. Groet, team LEDlampenkopen.nu
alles oke tm afleveren echter nog niet gemonteerd dus tot zover goed
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
Beste Tonnis, bedankt voor je review. We zijn er zeker van dat je ook na het monteren nog steeds tevreden zult zijn! Mocht je tijdens of na montage nog vragen hebben dan zijn wij altijd bereikbaar om je te helpen :) Je review van "slechts" 3 sterren geeft aan dat er nog ruimte voor verbetering is. Wij staan altijd open voor kritiek en horen dan ook graag hoe we volgens jou die laatste 2 sterren ook binnen kunnen slepen! Groet, team LEDlampenkopen.nu
3 sep 2023
Betalen voor retour terwijl alles geretourneerd wordt.
4 sep 2023
Beste Gert-Jan, bedankt voor je beoordeling. In het geval van een retour, zijn de kosten voor het retour sturen inderdaad voor de klant. Dit staat ook duidelijk zo omschreven in onze retourvoorwaarden en -instructies. Wel is het zo dat je, wanneer je de hele bestelling retourneert, de verzendkosten die je betaald hebt bij het bestellen krijgt terugbetaald. Helaas rijdt de pakketbezorger voor ons ook niet gratis, en zo hebben we beiden 1 keer verzendkosten betaald. Groet team LEDlampenkopen
26 jun 2023
Kwaliteit van het armatuur kan beter
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
Beste Harm Jan, bedankt voor je review. Wij streven altijd naar het beste resultaat en een goede klantenservice staat bij ons op 1. Een review van 3 sterren zien wij als een kans op verbetering, maar zonder feedback is het voor ons gissen naar waar wij steken hebben laten vallen. Mocht je verbeterpunten hebben voor onze service of producten, dan staan wij hier zeker voor open! Je mag altijd contact opnemen met onze klantenservice zodat wij jouw shopervaring en die van anderen in de toekomst nog verder kunnen optimaliseren. Groet, team LEDlampenkopen.nu
28 mei 2023
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
Beste Paul, allereerst bedankt voor je beoordeling. Het valt ons op dat je ons "slechts" 3 van de 5 sterren geeft, dat is natuurlijk niet waar wij naar streven! Wij nemen feedback van onze klanten altijd heel serieus en willen hier graag wat mee doen om onze service en ons aanbod nog verder te optimaliseren. Helaas kunnen wij met een beoordeling zonder verdere toelichting natuurlijk niet zoveel. Wij zouden dan ook graag horen wat er niet goed bevallen is of wat wij zouden kunnen verbeteren. Hierover mag je ons altijd bellen of mailen! Met vriendelijke groet, team LEDlampenkopen.nu