LEDlampenkopen.nu- Logo - Beoordelingen

LEDlampenkopen.nu

831 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.063 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2020
LEDlampenkopen.nu voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor LEDlampenkopen.nu

Led lamp (artikelnummer LBD800543) heeft de eisen zoals beschreven maar op het verpakkingsdoosje stond een andere beschrijving. Ik heb besteld met dag-en nachtsensor en op de verpakking stond bewegingssensor in ieder geval het symbool voor bewegingsmelder. Lamp toch gewoon geïnstalleerd en functioneert zoals de bedoeling is. Gaf dus onnodig twijfel.
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
Beste Marcel, je hebt helemaal gelijk. Er staat helaas een drukfoutje op de verpakking, hierbij is het verkeerde icoontje gebruikt. Gelukkig is onze klantenservice altijd goed bereikbaar om alle twijfels weg te nemen :) Om deze twijfel in het vervolg te voorkomen, zullen wij ook een extra toelichting in de productbeschrijving op onze website opnemen. Hopelijk zien we je bij een volgende weer terug! Groet, team LEDlampenkopen.nu
Aankoop twee Led-Tl in dubbele armaturen. Keuze op 6500 daglicht voor onze garage en doorkoppelbaar. Fantastisch licht in de garage. Met knutselen is alles goed zichtbaar. Het koppelen van de armaturen is qua aansluiting gelukt maar feitelijk niet zoals het hoort. Dat is jammer en niet duidelijk qua uitvoering/aansluiting. Verder wel een aanrader.
I gave 4 stars and not 5 because my item was not delivered the next day as stated when I purchased on the website. Other than that I would recommend this site.
24 mrt 2024

Prima shop

De shop is prima en de verzending ook. Het blijft echter (bij elke winkel) moeilijk om de juiste lamp te kiezen en het juiste wattage.
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
Goedemorgen, bedankt voor je beoordeling! Wist je dat je bij led beter naar andere specificaties kan kijken, zoals lichtkleur en lumen, om de juiste lamp te kunnen vinden. Mocht je een volgende keer twijfelen over wat de beste keuze is voor jouw toepassing, weet dan dat wij een prima bereikbare klantenservice hebben die graag met je meekijkt! Groet, team LEDlampenkopen.nu
RG
Robin G.
Veenendaal
24 mrt 2024

Snelle levering, goede prijs-/kwaliteit verhouding

Uitgebreid assortiment, goede prijs-/kwaliteit verhouding. Snelle levering en per mail wordt je op de hoogte gehouden.
Snelle probleemloze levering en goed product uit duidelijke website.
Snelle levering. Alleen wist de pakjetbezorger ons niet te vinden
Het licht van deze lampen, is gezellig en toch “helder”
Mooie lampen en correcte levering.
JB
J. B.
Venhuizen
goed product en snelle levering
Snelle verzending
Goede service