jukki.nl

620 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden891 beoordelingen in totaal

31 mei 2023
Verrassend! Ik had iets besteld en klonk eigenlijk te mooi om waar te zijn voor dat geld maar het is echt oprecht een top product en heel mooi en dat voor zo’n lage prijs! Ik ga zeker vaker bestellen hier.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Het is inmiddels meer dan een week, heb de track en tracing gekregen van postnl maar staat er op dat zij nog niks hebben ontvangen. Ik heb al een keer bij jukki besteld en alles ging goed de kwaliteit is goed maar de bezorging is echt iets om te verbeteren. Ik hoop dat ik mijn bestelling nog deze week ontvang.

Beoordelingen voor jukki.nl

Heb nogsteeds niks binnen gekregen en krijg m’n geld ook niet terug.
Antwoord van jukki.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Uw bestelling is onderweg en wordt binnen enkele dagen geleverd. Vanwege de feestdagen 1&3 mei in Polen is de levertijd iets langer dan normaal.
16 apr 2024
Geen goede communicatie
17 apr 2024
Bedankt voor uw beoordeling. Op mails worden binnen enkele minuten/uur geantwoord.
16 mrt 2024
Duurt heel lang voor bezorging binnenkomt en geven daar geen informatie over. Ik hoop dat het überhaupt nog komt.
Antwoord van jukki.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Uw pakketje op 08.3 verzonden vanuit ons magazijn. Ik neem meteen contact op met PostNL waar uw pakketje is.
Het bezorgen koste 0,99 maar de retourzending minstens 10 euro. Vind ik echt waardeloos, en slecht!
Antwoord van jukki.nl
Bedankt voor uw beoordeling, helaas zijn de retourkosten op eigen rekening:(

Do not order

I sent an order and never received any update so I emailed Jukki and they told me thr product was out of stock which it wasn't when I ordered or 5 days later when I emailed, I told them this and then proceed for them to send rude short emails back and not answering my questions as to why the other products I ordered could not be sent separately. So I waiting a few more days still zero update I emailed again to get the exact same answer so I requested it to be cancelled and a refund as to which I still have not got back..
Antwoord van jukki.nl
Thank you for your review and we are realy sorry for this situation.
Ik ben zwanger en heb sinds 2 weken geleden een bestelling geplaatst voor mijn baby en heb nog niets ontvangen. Ik heb netjes twee keer een herinnering email verstuurd naar jukkie met het verzoek mij te informeren wanneer ik mijn bestelling kan ontvangen. En niemand heeft op mijn emails gereageerd. Ik vind dit echt niet netjes. Ik kan me instellen dat door de feestdagen mogelijk vertragingen kunnen oplopen, maar niet reageren op een klants bericht is niet de juiste manier van omgaan. Ik ben zeer teleurgesteld.
Antwoord van jukki.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Ik zoek op uw email adres maar zie geen mail in de mailboxs, op alle berichten worden binnen enkele minuten gereageerd. Ik zal u per email contacteren.
24 mei 2023

Geen 2-5 dagen bezorging maar langer

Op de site wordt aangegeven binnen 2-5 dagen bezorging, dit klopt niet. Bestelling gedaan op de 13e welke pas op de 17e is verwerkt en vanaf dan rekenen ze nog 2-5 dagen. Bij mailen wordt er aangeven dat er op de site staat aangegeven dat dooe drukte dit langer kan duren.. nergens iets over terug te vinden. Bestelling dient uit Polen te komen en duurt gewoonweg langer maar eerlijkheid zou wel gewaardeerd worden.
24 mei 2023
Bedankt voor uw beoordeling, er wordt altijd vermeld tijdens promoties dat de levertijd kan uitlopen vanwege een hoog aantal bestelling, we vragen u om begrip.
9 sep 2023
Ik wacht nog steeds op mijn bestelling. Wel keurig een berichtje ontvangen dat het vertraagd is maar 2 tot 4 werkdagen is nu inmiddels 7 werkdagen. Over de producten kan ik dus nog geen beoordeling geven.
11 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling en onze excuses voor de vertraging, we doen ons best uw bestelling met spoed te versturen.
6 sep 2023

It takes so much time to receive the order

It's been more than 10 days already since I've made my order and it's still pending. However, you promised to deliver it within 2-5 days. I will wait couple of days more and will demand my money back.
6 sep 2023
Thank you for your review, I put your order on rush and do our best to ship it asap! we are sorry for the delay!
4 sep 2023
Informatie op de website geeft aan 2-5 dagen levertijd maar daar klopt helemaal niks van. Na 4 dagen gemaild en kreeg wel snel antwoord op mijn mail,waren ze het blijkbaar vergeten te sturen. Nu weer paar dagen verder en de product zit nog ergens in Polen volgens track and trace. Nog niks binnen dus kan niks zeggen over de kwaliteit van..
4 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling, we bieden onze excuses aan voor de vertraging! Uw bestelling wordt morgen geleverd:)
28 jun 2023
18-6 besteld. Nog altijd niks binnen gehad. Ook geen bericht wanneer het dan wel wordt verstuurd. En ik heb GEEN E-MAIL ontvangen zoals onderstaande reactie aangeeft. Ik weet NIET wanneer mijn bestelling van bijna 200 wordt geleverd!!!! Update 1-7-2023 PostNL geeft aan dat ze het pakket nog NIET hebben ontvangen!
6 jul 2023
Bedankt voor uw beoordeling, we hadden inderdaad een vertraging vanwege de bestseller die was uitverkocht, ik zie dat uw bestelling op 05.07 geleverd is, we wensen u heel veel plezier ermee:)
23 nov 2023
Ik zit nog te wachten op mijn bestelling. Contact gehad en vertellen mij dat het pakket afgeleverd is, naar ze niet weten waar. Ik moet maar contact leggen met de vervoerder, die vervolgens ook geen idee hebben waar mijn pakket is gebleven. Erg jammer!
23 nov 2023
Bedankt voor uw beoordeling, ik neem contact met u op via de mail. Volgens de track and trace link ligt uw pakketje bij een pickup point klaar om afgehaald te worden.
21 jul 2023
Nul communicatie over je bestelling. Je betaalt, krijgt een bevestigings mail en dan hoor je bijna 3 weken niks ( binnen 2 tot 5 dagen geleverd ? Vergeet het maar ) dan in eens zonder enige berichtgeving staat de postbode met het pakket klaar.
25 jul 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Tijdens de promotie was de levertijd inderdaad iets langer dan normaal. U bent ook op 14.07.2023 13:45 geinformeerd dat het pakketje verzonden was, misschien dat het in de SPAM terecht is gekomen? We zijn blij dat u toch tevreden bent met onze producten:)
6 sep 2023
Ze voldoen aan de opgegeven levertijd. Het duurde meer dan een week voordat ze mij een bericht stuurden dat mijn bestelling vertraging zou hebben. En hier is de tweede week en ik heb nog steeds niets ontvangen.
6 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Ik heb uw bestelling op spoed gezet en doen ons best deze zo spoedig mogelijk te verzenden. Onze excuses voor de vertraging!
De levering op een afgesproken levertermijn te bezorgen of met optie leveringadres wijzigen, want nu word mijn bestelling op een adres bezorgd waar ik niet meer ben!
1 aug 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Zoals ik per email heb vermeld is uw pakketje onderweg en kunnen het adres niet meer wijzigen omdat het label op de doos is geplakt met het afleveradres. Onze excuses voor het ongemak.
11 sep 2023
Mijn pakket nog steeds niet ontvangen duurt wel erg lang,heb 1euro extra betaald zodat het binnen 5dagen binnen was is nu bijna 14 dagen geleden en heb nog niks
11 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling en onze excuses voor de vertraging. Uw bestelling is onderweg en zal morgen worden geleverd.
15 aug 2023

Bestelling na 10 dagen nog steeds niet verzonden

Op 5 augustus een bestelling geplaatst. Het is inmiddels 15 augustus en mijn bestelling is nog steeds niet verzonden. Ga deze nu ook annuleren.
15 aug 2023
Bedankt voor uw beoordeling en onze excuses voor de vertraging! Uw bestelling is op 11.08 verzonden vanuit ons magazijn in Polen, de gemiddelde levertijd is 4 a 5 werkdagen, het wordt binnen enkele dagen geleverd.
27 sep 2023
Ik heb ruim een ​​week geleden besteld, op de website stond vandaag bestellen en morgen in huis, mijn bestelling is nog steeds niet aangekomen
28 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Volgens de track and trace link is uw bestelling geleverd, klopt dat? Mocht dat niet zo zijn, zou u dan met ons per mail contact op kunnen nemen? winkel@jukki.nl
13 sep 2023

Slecht delivery

It is the second time that I ordered and I got it so late with delay! The products and the quality are so good, but the delivery is so bad!
13 sep 2023
Thank you for your review, we are very sorry for the delay! We work hard to get out off this situation:(
6 sep 2023
Na 1,5 week geleden te hebben besteld heb ik nog geen zending ontvangen. Wel bericht na een week met excuses voor de vertraging.