jukki.nl

639 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden926 beoordelingen in totaal

31 mei 2023
Verrassend! Ik had iets besteld en klonk eigenlijk te mooi om waar te zijn voor dat geld maar het is echt oprecht een top product en heel mooi en dat voor zo’n lage prijs! Ik ga zeker vaker bestellen hier.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Het is inmiddels meer dan een week, heb de track en tracing gekregen van postnl maar staat er op dat zij nog niks hebben ontvangen. Ik heb al een keer bij jukki besteld en alles ging goed de kwaliteit is goed maar de bezorging is echt iets om te verbeteren. Ik hoop dat ik mijn bestelling nog deze week ontvang.

Beoordelingen voor jukki.nl

27 sep 2023
Ik heb ruim een ​​week geleden besteld, op de website stond vandaag bestellen en morgen in huis, mijn bestelling is nog steeds niet aangekomen
28 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Volgens de track and trace link is uw bestelling geleverd, klopt dat? Mocht dat niet zo zijn, zou u dan met ons per mail contact op kunnen nemen? winkel@jukki.nl

Slecht delivery

It is the second time that I ordered and I got it so late with delay! The products and the quality are so good, but the delivery is so bad!
13 sep 2023
Thank you for your review, we are very sorry for the delay! We work hard to get out off this situation:(
6 sep 2023
Na 1,5 week geleden te hebben besteld heb ik nog geen zending ontvangen. Wel bericht na een week met excuses voor de vertraging.
6 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Ik heb uw bestelling op spoed gezet en doen ons best deze zo spoedig mogelijk te verzenden. Onze excuses voor de vertraging!
27 jul 2023
Nog niks ontvangen!!!
27 jul 2023
Bedankt voor uw beoordeling. We hebben een hele grote belangstelling voor onze producten waardoor we helaas een kleine vertraging hebben met de verwerking ervan waarvoor we onze oprechte excuses aanbieden. Alle pakketjes worden netjes geleverd maar inderdaad helaas met een vertraging.
20 sep 2023
De bezorging van bestelde producten! Staat in de webshop 2 tot 4 dagen nu ongeveer 14 dagen geduurt
20 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Uw bestelling is vandaag verzonden en wordt binnen enkele dagen geleverd. Onze excuses voor de vertraging!
20 aug 2023
Levertijd overschreden en amper contact te krijgen. Benieuwd of ik mijn spullen nog ga ontvangen.
21 aug 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Uw bestelling is vandaag verzonden, onze excuses voor de vertraging!
16 okt 2023
Ik heb mijn pakketten niet gekregen!!!! Het gaat om 2 pakketten *13439300960162 *1343930096372
16 okt 2023
Bedankt voor uw beoordeling. We zijn in contact met DPD en komen zo spoedig mogelijk bij u terug.
4 sep 2023
26 augustus besteld nu 4 september en niks meer gehoord.. ben benieuwd of ik nog iets ontvang.
4 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling, we bieden onze excuses aan voor de vertraging! Uw bestelling staat op spoed en wordt deze week geleverd:)
12 sep 2023
Na een week nog niks verstuurd en gemaild bestelling te annuleren en geld terug te storten
13 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling en onze excuses voor deze situatie!:(
20 aug 2023
Ik heb mijn bestelling geplaatst, bijna 2 weken geleden en ik heb t nog steeds niet binnen
21 aug 2023
17 sep 2023
U stuurt een enquête en de goederen zijn nog niet aangekomen. Meer dan een week. Grap
Antwoord van jukki.nl
Bedankt voor uw beoordeling en onze excuses voor de vertraging. Uw bestelling is onderweg en wordt binnen enkele dagen geleverd.
10 sep 2023
Nog steeds pakketje niet ontvangen, ruim 2 weken geleden besteld, en geen update
11 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling en onze excuses voor de vertraging, uw bestelling is vandaag verzonden.
20 sep 2023
Pakketjes optijd verzenden en bezorgen! En niet drie weken later een keer
20 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling en onze excuses voor de vertraging!:(
Ik heb bijna 10 dagen geleden wat besteld, het is nog steeds niet binnen
29 aug 2023
Zogenaamd 2 dagen levertijd.. mijn cadeautje was er dus nu niet optijd
30 aug 2023
Bedankt voor uw beoordeling en onze excuses voor de vertraging!
11 jun 2023

Veel pluizen

Nog geen maand gebruikt, er zit al veel pluizen op de kussen en nestje.
11 jun 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend van de pluizen, wast u het product volgens de aanbevelingen? Normaal gesproken zou dit niet gebeuren als het wordt gewassen op 30graden met milde wasmiddelen.
10 aug 2023
Product niet ontvangen Ik heb deze mail wel Maar je product nog niet
11 aug 2023
Bedankt voor uw beoordeling, uw bestelling 09.08 verzonden vanuit ons magazijn in Polen, de gemiddelde levertijd is 4 a 5 werkdagen. Onze excuses voor de vertraging.
25 jul 2023

Bestelling nog steeds niet ontvangen

2 weken geleden een bestelling geplaatst, nog steeds niet ontvangen
7 okt 2023
Bestelling met heel veel vertraging. Product nog niet aangekomen
Antwoord van jukki.nl
Bedankt voor uw beoordeling en onze excuses voor het ongemak. 1 product uit uw bestelling was niet op voorraad en is vandaag met nieuw materiaal genaaid, we hopen dat u tevreden zult zijn. Uw pakketje is vandaag verzonden.
5 sep 2023
Je krijgt je spullen niet. En geen reactie... dus geld nu kwijt...
5 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Uw bestelling is nog in behandeling en wordt zo snel mogelijk verzonden. Ook heb ik op uw email gereageerd. U bent uw geld zeker niet kwijt, de producten worden netjes geleverd. Onze excuses voor de vertraging.