jukki.nl

620 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden891 beoordelingen in totaal

31 mei 2023
Verrassend! Ik had iets besteld en klonk eigenlijk te mooi om waar te zijn voor dat geld maar het is echt oprecht een top product en heel mooi en dat voor zo’n lage prijs! Ik ga zeker vaker bestellen hier.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Het is inmiddels meer dan een week, heb de track en tracing gekregen van postnl maar staat er op dat zij nog niks hebben ontvangen. Ik heb al een keer bij jukki besteld en alles ging goed de kwaliteit is goed maar de bezorging is echt iets om te verbeteren. Ik hoop dat ik mijn bestelling nog deze week ontvang.

Beoordelingen voor jukki.nl

Bijna 2 weken geleden besteld en nog steeds mijn bestelling niet ontvangen.
Antwoord van jukki.nl
Bedankt voor uw beoordeling en onze excuses voor de vertraging, uw bestelling staat op spoed en wordt zo snel mogelijk verzonden.
19 sep 2023

Bestelling lang onderweg…

Bestelling geplaatst op vrijdag 8 september. Bestelling tot op vandaag, 19.09, niet ontvangen. Wel mail ontvangen dat de verzending vertraging oploopt. Nadat ik 3 x heb moeten mailen met de vraag specifieker aan te willen geven wanneer het pakket bij mij bezorgd wordt, hier geen duidelijk antwoord, alleen dat het pakket al uit het magazijn uit Polen is verzonden. Ik moest hierdoor toch elders een andere bestelling plaatsen om mee te nemen als kado. Niet fijn dit!
20 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling en onze excuses voor de vertraging en de niet-fijne situatie!:(
Doen wat je beloofd. Bezorgt binnen 2/4 dagen is geen 2 weken levertijd naar mijn weten. Als ik vóórdat dat ik bestelde wist dat het 2 weken levertijd zou hebben, had ik beslist niks gekocht bij jullie. Zet het niet op de site als het niet zo is dat je zo snel kan leveren. Misleiden noemt men dat
Antwoord van jukki.nl
Bedankt voor uw beoordeling en onze excuses voor de vertraging.
23 aug 2023

Leverdatum onbekend

Ons babynestje wordt later geleverd. Dit werd per mail gecommuniceerd wat prima is. Maar wat later is, is nergens terug te vinden. De track en trace blijft hangen op 21 augustus terwijl het vandaag 23 augustus is.
23 aug 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Uw pakket is op weg naar het hoofdmagazijn van het koeriersbedrijf dat uw bestelling zal leveren. De bezorgstatus op de website wordt bijgewerkt nadat het pakket is gescand door een medewerker van het koeriersbedrijf.
29 jul 2023
Nog steeds niets ontvangen. 10 dagen geleden besteld, 3 dagen geleden te horen gekregen dat de zending onderweg zou zijn maar is nog steeds niet ontvangen bij de pakketdienst.
Antwoord van jukki.nl
Bedankt voor uw beoordeling. We hebben een hele grote belangstelling voor onze producten waardoor we helaas een kleine vertraging hebben met de verwerking ervan waarvoor we onze oprechte excuses aanbieden. Alle pakketjes worden netjes geleverd maar inderdaad helaas met een vertraging.

Nog steeds geen levering

Leuke artikelen, denk ik. Maar ik weet het niet zeker, want 1,5 week na bestelling heb ik nog steeds niets ontvangen, terwijl er een levertijd van 2-4 dagen aangegeven was.
19 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling en onze excuses voor de vertraging. Uw bestelling is onderweg en wordt binnen enkele dagen geleverd.
9 sep 2023
Be more clear on the website whether the item is available or not. I got a message that it will take more days to get it without any clear indication when.
11 sep 2023
Thank you for your review and we are sorry for the delay and unclear information.
MV
Marina v.
Terneuzen
17 sep 2023
Nog steeds mijn pakket niet ontvangen zou een week geleden al verzonden zijn nadat ik gevraagd had waar mijn bestelling bleef.
19 jul 2023

Langere levertijd

Er staat 2 tot 5 dgn levertijd. Maar je word niet op de hoogte gehouden en de levertijd is een keer zo lang. Product is prima.
21 jul 2023
Bedankt voor uw beoordeling, alle pakketjes worden verzonden vanuit Polen, Zodra het pakketje wordt gescand in het PostNL magazijn, zal de status veranderen. Het pakketje is opgehaald door een ander koeriersbedrijf die het pakketje aan PostNL zal overhandigen, vandaar dat de link geen datum aangeeft tijdens enkele dagen.
28 aug 2023
Jullie vragen hoe het artikel bevalt maar tot onze verbazing hebben we dit artikel Helemaal nog niet eens mogen ontvangen
28 aug 2023
Bedankt voor uw beoordeling en onze excuses voor de vertraging. Uw bestelling is onderweg en zal vandaag/morgen worden geleverd.
13 sep 2023
Producten nog steeds niet geleverd gekregen wel keurig een mail dat ze de bezorger datum niet gehaald hebben
13 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling en onze excuses voor de vertraging. Uw bestelling is vandaag verzonden en wordt binnen enkele dagen geleverd.
25 november besteld en betaald. 5 december nog niks ontvangen en nog niet door post.nl ontvangen
Antwoord van jukki.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Volgens de track and trace link wordt uw bestellingen vandaag geleverd: Bezorgtijd: vandaag tussen 15:30 en 18:00 Pakket is ontvangen door PostNL
28 aug 2023
Ik heb de producten nog steeds niet. de levertijd is veel langer dan in de aanbieding vermeld
29 aug 2023
Bedankt voor uw beoordeling en onze excuses voor de vertraging. Uw bestelling wordt vandaag geleverd volgens de track and trace link.
Dekentje was veelste klein. Meer iets voor in de kinderwagen en niet gewoon normaal bedje
Antwoord van jukki.nl
Bedankt voor uw beoordeling. De afmetingen van onze producten staan vermeld op onze website:)
8 sep 2023

Slecht

Aangezien ik tot dan toe mijn bestellingen had geplaatst ben ik nog niet geleverd
11 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling, uw pakketje is onderweg en wordt vandaag/morgen geleverd. Onze excuses voor de vertraging.
13 sep 2023
Klant contact is erg goed. Echter levering van producten dramatisch
13 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling! Onze oprechte excuses voor de vertraging:( uw bestelling is onderweg en wordt binnen enkele dagen geleverd.
14 sep 2023

Ik wacht al 10 dagen op mijn bestelling

4 september besteld, en nu op 14 september nog niet ontvangen.
14 sep 2023
3 sep 2023
Lange leveringstijd ! Heb nog steeds mijn product niet !!!!!!!
3 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling, we bieden onze excuses aan voor de vertraging! Uw bestelling staat op spoed en wordt deze week geleverd:)
5 sep 2023
Ik heb nog steeds mijn pakketje niet binnen
5 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Uw bestelling is nog in behandeling en wordt zo snel mogelijk verzonden. Onze excuses voor de vertraging
13 sep 2023
Bestelling nog niet ontvangen.
13 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling en onze excuses voor de vertraging, we doen ons best uw bestelling zo spoedig mogelijk te verzenden.