jukki.nl

620 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden891 beoordelingen in totaal

31 mei 2023
Verrassend! Ik had iets besteld en klonk eigenlijk te mooi om waar te zijn voor dat geld maar het is echt oprecht een top product en heel mooi en dat voor zo’n lage prijs! Ik ga zeker vaker bestellen hier.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Het is inmiddels meer dan een week, heb de track en tracing gekregen van postnl maar staat er op dat zij nog niks hebben ontvangen. Ik heb al een keer bij jukki besteld en alles ging goed de kwaliteit is goed maar de bezorging is echt iets om te verbeteren. Ik hoop dat ik mijn bestelling nog deze week ontvang.

Beoordelingen voor jukki.nl

17 apr 2024
17 apr 2024
6 jul 2023
Bedankt voor uw beoordeling, we hadden inderdaad een vertraging met de levering ivm de bestseller die uitverkocht was. Onze excuses voor de vertraging.
7 sep 2023
1.5week geleden bestelling geplaatst 1x een mail gehad dat wat langer duurd ma tot heden nog steeds niks binnen gehad
11 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling, volgens de track and trace link wordt uw bestelling vandaag geleverd. Onze excuses voor de vertraging.
4 okt 2023

Fifty fifty

Werd in begin slecht behandeld, werd maar niet verstuurd. Dus ik contact opgenomen. En dag later gelijk contact! Item was niet op voorraad. Of ik wou er op wachten of een ander item. Dus een ander gedaan. Deze was wél snel verstuurd en binnen. Dus als er iets betere communicatie is. Dan is het allemaal top. En dan pas ik deze review ook aan. Durf alleen niet zo snel nu te bestellen. Ben bijna uitgerekend.
4 okt 2023
Bedankt voor uw beoordeling en onze excuses voor deze situatie. We hebben alles weer onder controle en op voorraad dus er zijn geen vertragingen meer:)
7 sep 2023
Lang moeten wachten op bestelling. Er staat 5 werkdagen, maar inmiddels is het bijna 10 werkdagen en heb het pakketje nog steeds niet ontvangen. Reactie van de klantenservice was wel redelijk snel en vriendelijk.
11 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling en onze excuses voor de vertraging. Volgens de track and trace link is uw pakketje op 08.09 geleverd, klopt dat? Zo niet, zou u dan per email met ons contact op kunnen nemen?
OS
Olga S.
BARNEVELD
25 jul 2023
Bestelling zal vandaag pas binnenkomen, kan dus nog niets over de kwaliteit zeggen. Wel dat de levering heel erg lang is waardoor ik grote vraagtekens ga zetten....
25 jul 2023
Bedankt voor uw beoordeling. We hebben een hele grote belangstelling voor onze producten waardoor we helaas een kleine vertraging hebben met de verwerking ervan waarvoor we onze oprechte excuses aanbieden. Alle pakketjes worden netjes geleverd maar inderdaad helaas met een vertraging.
AM
A. J. M M.
Eindhoven
15 sep 2023

Levertijd 12 dagen veel te lang!!

Heel blij met babynest 5 delig XXL. Communicatie ook prima. Alleen levertijd was serieus... 12 dagen!!!!
Antwoord van jukki.nl
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling:) we zijn blij dat u tevreden bent, we zien u graag terug in onze online webwinkel. Onze excuses voor de vertraging!
21 okt 2023
Mooi product maar kreeg een bericht dat de verzending verlaat zou zijn. Toen ik liet weten dat ik dan mogelijk de bestelling zou annuleren waren mijn spulletjes er binnen 2 dagen. Uiteindelijk wel tevreden
22 okt 2023
13 okt 2023

Geannuleerde bestelling netjes afgehandeld

Ik het uiteindelijk mijn bestelling geannuleerd omdat het vertraagd was en ik graag het binnen wilde hebben. Ze hebben netjes gereageerd en ik heb m’n geld snel terug gekregen
15 okt 2023
Bedankt voor uw beoordeling! We zijn blij dat u tevreden bent met onze service. We zien u graag weer in onze online winkel, op dit moment hebben we geen vertragingen meer:))
6 sep 2023

Beoordeling spullwn

Verzendtijd klopt niet..wordt heel laat aangegeven dat het vertraging heeft omdat alles er niet is.
7 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling, onze excuses voor de vertraging!
2 sep 2023
Klant doorgeven wanneer hij de artikelen kan verwachten
3 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling, we bieden onze excuses aan voor de vertraging!
7 okt 2023
Producten zijn top maar ERG lange levertijd. Daardoor bestel ik liever ergens anders
Antwoord van jukki.nl
Bedankt voor uw beoordeling en onze excuses voor de vertraging. Alle bestellingen worden weer op tijd verzonden en is geen sprake van vertraging meer:))
MG
Maria G.
Voorst
12 aug 2023
levertijd veel langer dan aangegeven; goede kwaliteit artikelen
13 aug 2023
24 nov 2023