jukki.nl

620 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden891 beoordelingen in totaal

31 mei 2023
Verrassend! Ik had iets besteld en klonk eigenlijk te mooi om waar te zijn voor dat geld maar het is echt oprecht een top product en heel mooi en dat voor zo’n lage prijs! Ik ga zeker vaker bestellen hier.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Het is inmiddels meer dan een week, heb de track en tracing gekregen van postnl maar staat er op dat zij nog niks hebben ontvangen. Ik heb al een keer bij jukki besteld en alles ging goed de kwaliteit is goed maar de bezorging is echt iets om te verbeteren. Ik hoop dat ik mijn bestelling nog deze week ontvang.

Beoordelingen voor jukki.nl

Mooie, zachte voedingskussen

Mooie voedingskussen, heb de lange variant. Iets dunner dan verwacht, maar werkt heel goed. Dit is het eerste kussen waarin onze dochter kan zitten voor het flesje. De stof is lekker zacht, net zoals het dekentje die ik besteld heb.
19 apr 2024
Levering duurde wat langer dan werd voorspeld. Vijf werkdagen ipv 1 tot 2. Product is zoals beschreven. Heel blij mee!
22 apr 2024
Het is netjes verpakt. En artikel is mooie kwaliteit.
Antwoord van jukki.nl
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling:) we zijn blij dat u tevreden bent, we zien u graag terug in onze online webwinkel.
19 apr 2024
22 apr 2024
18 apr 2024
18 apr 2024
7 apr 2024
Antwoord van jukki.nl
product ziet er mooi uit. verzending duurde lang. bijna een week
Vrije snelle levering, binnen 5 werkdagen

Netjes

Beantwoord de mails snel en mooi product.
16 mrt 2024
Antwoord van jukki.nl
I am very satisfied with products from Jukki. Delivery was always fast, only last time I was waiting over 2 weeks until they sent my package. I totally understood, sometimes it happens, I would just be more happier if I had more info why it took so long to send it. Other than that, if I need something I definitely order again.
Antwoord van jukki.nl
Thank you for your review, we are glad you are satisfied with our product, we would love to see you back in our online store:)
Mijn pakket was netjes ingepakt en de product waren zoals beschreven op de website. Wel was mijn pakketje afgeleverd bij een afhaalshop, terwijl ik de hele dag gewoon thuis was(slechte bezorgdienst: DPD)Misschien overwegen om met andere bezorgdienst te werken.
Antwoord van jukki.nl
Bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met de producten. Over de bezorgservice zullen we zeker intern overleggen, bedankt voor de informatie!
Goede kwaliteit spullen, de rand van het nestje is echter wel wat laag en de opbergmand wat slap, maar wat verwacht je ook voor die prijs. Van eerdere reviews was ik uitgegaan van een lange levertijd maar dit was maar 8 dagen.