jukki.nl

639 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden926 beoordelingen in totaal

31 mei 2023
Verrassend! Ik had iets besteld en klonk eigenlijk te mooi om waar te zijn voor dat geld maar het is echt oprecht een top product en heel mooi en dat voor zo’n lage prijs! Ik ga zeker vaker bestellen hier.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Het is inmiddels meer dan een week, heb de track en tracing gekregen van postnl maar staat er op dat zij nog niks hebben ontvangen. Ik heb al een keer bij jukki besteld en alles ging goed de kwaliteit is goed maar de bezorging is echt iets om te verbeteren. Ik hoop dat ik mijn bestelling nog deze week ontvang.

Beoordelingen voor jukki.nl

28 sep 2023

Keurig pakketje

De bestelling kwam keurig op tijd, in goede staat en compleet binnen. Mooie spullen, leuke printjes en aardige prijzen. Het enige nadeel: Helaas zijn de wieg matrashoezen erg klein, te klein voor m'n wieg. Maar ze passen wel in de reiswieg van de kinderwagen, dat matrasje is iets kleiner dus ik kan ze daarvoor gebruiken. Voedingskussen is een mooi formaat, lekker handzaam. Twee hoezen erbij die daar perfect omheen passen. Inleg voor de kinderwagen ziet er ook mooi uit. Maakt de kinderwagen net wat zachter om in te zitten en een soort beschermlaag voor vlekken en dergelijke.
28 sep 2023
12 okt 2023
Mooie kwaliteit geleverd. Het product ziet er mooi uit, met de kleuren zoals afgebeeld. Ik heb het product binnen circa 6 werkdagen geleverd gekregen. Iets langer dus dan de 3 of 4 dagen die ik verwachtte, maar alles was prima aan de levering: de communicatie via mail, het kunnen volgen van het pakket, de ontvangst van het pakket. Ik had in veel reviews tevoren gelezen dat de leveringstijd veel te wensen overliet, maar ikzelf ben tevreden over de levering en het product.
13 okt 2023

Jukki is top👍🤣

Zeer snelle reactie en snelle levering👍
31 mei 2023
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met onze reactietijd de levering;) we zien u graag terug in onze online winkel!

Omdat ik deze site niet kende en ik geen reactie kreeg twijfelde ik een beetje of het een fake site was. maar gelikkig is dit goed gekomen en ben ik zeer tevreden over de spullen, ik moet nog een paar dingen bestellen, maar die waren niet meer op voorraad.
13 jun 2023
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling:) we zijn blij dat u tevreden bent en ons vertrouwen hebt:) we zien u graag terug in onze online webwinkel.
14 aug 2023

Savannah

Producten zijn allemaal heel mooi en van prima kwaliteit. Enig minpunt is dat de levering langer duurder dan vooraf aangegeven. Kreeg wel een mail dat het iets langer zou gaan duren. Uiteindelijk waren het 10 dagen maar het wachten zeker waard!
15 aug 2023
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling:) we zijn blij dat u tevreden bent, we zien u graag terug in onze online webwinkel. Onze excuses voor de vertraging!
Babydekentje en hoeslaken voor kinderwagen besteld. Zeer tevreden over wat ik thuis heb gekregen, prijs-kwaliteit was goed netjes afgewerkt. Als mensen iets nodig hebben voor de baby zou ik ze aanraden zeker een kijkje te nemen bij " jukki".

Producten top, levering langdurig

Producten zijn echt van top kwaliteit! Aanrader vind ik het autostoel dekentje, echt een must voor de winter. Babynestje had ik wat grotere randen verwacht aan de uiteindes van het nestje. Wel jammer dat de levering zo langzaam is.
Antwoord van jukki.nl
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling:) we zijn blij dat u tevreden bent, we zien u graag terug in onze online webwinkel. Onze excuses voor de lange levertijd.
21 okt 2023
Aanvankelijk is het pakketje niet bezorgd door DPD (niet aan de deur geweest!) en door hen teruggestuurd. De 2e keer ging het bezorgen door DPD wel goed. Het artikel ziet er goed uit en is naar volle tevredenheid!
22 okt 2023
4 nov 2023

Foto vonden we mooier dan echt

Babynestje vinden we niet net zo mooi als op de foto. Maar zo ver als we zien, wel goede kwaliteit. Nog niet gebruikt want ons kleintje is nog niet geboren.
5 nov 2023
10 aug 2023

Prima spul

Goede kwaliteit spullen. Klantenservice heeft me netjes op de hoogte gebracht bij vertraging van mijn bestelling en had het alsnog binnen 2 wk ontvangen
11 aug 2023
4 jul 2023

Tevreden klant, aanrader

Kleur en print helemaal naar wens en zoals op de foto. Babynest echter aan de iets grotere kant waar ik niet op had gerekend maar geen groot probleem
6 jul 2023
3 aug 2023

Positief

Ik heb nu 2 keer besteld, niet zo n hele snelle levering. Maar wel echt hele fijne en mooie producten!!! Voor ook nog redelijke betaalbare prijzen.
3 aug 2023
Bedankt voor uw beoordeling. We hebben inderdaad wat vertraging in de levertijd vanwege een hoog aantal bestellingen, we bieden onze excuses aan voor deze situatie. We zijn blij dat u tevreden bent met onze producten:) We zien u graag terug in onze online winkel!
18 nov 2023
Product is zoals op de site, alleen levering duurde langer dan van te voren aangegeven. Mijn pakketje was 8 dagen onderweg.
19 nov 2023
Mooie producten, levering duurde iets langer maar daarover netjes een mail gehad. Heel blij met onze bestelling!
17 okt 2023
Snelle levering omwille van uitgerekende datum! Goede en mooie kwaliteit van baby nestje en maxi cosi deken
17 okt 2023
31 dec 2023
Prijs kwaliteit is oké! Levering duurde wat langer, maar dat komt waarschijnlijk door de december periode.
1 jan 2024