jukki.nl

639 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden926 beoordelingen in totaal

31 mei 2023
Verrassend! Ik had iets besteld en klonk eigenlijk te mooi om waar te zijn voor dat geld maar het is echt oprecht een top product en heel mooi en dat voor zo’n lage prijs! Ik ga zeker vaker bestellen hier.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Het is inmiddels meer dan een week, heb de track en tracing gekregen van postnl maar staat er op dat zij nog niks hebben ontvangen. Ik heb al een keer bij jukki besteld en alles ging goed de kwaliteit is goed maar de bezorging is echt iets om te verbeteren. Ik hoop dat ik mijn bestelling nog deze week ontvang.

Beoordelingen voor jukki.nl

13 jun 2023

Lange levertijd maar erg schattig

De levertijd was erg lang maar het product voldoet aan de verwachting en is super schattig!
15 jun 2023
24 mei 2023

Realistische plaatjes op de website

Alles ziet er uit zoals staat beschreven, het duurde alleen wat langer met bezorgen
24 mei 2023
Hartelijk bedankt voor de beoordeling:) we zijn blij dat u tevreden bent! De levertijd is langer tijdens promoties vanwege een hoog aantal bestellingen, we vragen om begrip.

Het ging makkelijk dus eigenlijk geen…bbijzonderheden

Het ging makkelijk dus eigenlijk geen bijzondere dingen die beter zouden moeten gaan!
Antwoord van jukki.nl
Mooie kwaliteit. Ging wat moeilijk met bestellen maar mooi optijd binnen gekregen
20 jul 2023
Op het laatste moment een track en trace toen werd het al bezorgd. Artikel is top
21 jul 2023
25 okt 2023
Ik had baby kussen besteld was zeer plaat. Ik had meer met vulling in verwacht .
25 okt 2023
Top product en netjes geleverd, verzending duurde wel langer dan aangegeven.
31 okt 2023
26 jun 2023
Goed kwaliteit voor de prijs, alleen de levering duurt iets van 1 week
26 jun 2023
Verzending zou sneller kunnen, of het komt door drukte bij de post
20 jun 2023
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling:) we zijn blij dat u tevreden bent, we zien u graag terug in onze online webwinkel. De levertijd is inderdaad langer vanwege de drukte bij PostNL, hier hebben wij helaas geen invloed op.
4 jul 2023
Is wel fijn dat je precies weet wat er met je pakketje gebeurt
6 jul 2023
Bedankt voor uw beoordeling, omdat onze pakketjes worden verzonden vanuit Polen doet de track and trace het pas als het pakketje in het PostNL magazijn is in Nederland, helaas hebben wij hier geen invloed op, onze excuses voor het ongemak.
Bestelling was niet compleet. Handig zou zijn een pakbon
Antwoord van jukki.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Vanwege een groot aantal bestellingen en dat alles wordt gedaan door mensen kunnen er inderdaad soms wat fouten ontstaan, we bieden hiervoor onze oprechte excuses aan. Het ontbrekende product is naar u toeverzonden.
18 jul 2023
het is allemaal mooi afgewerkt ..en zoals op de website
19 jul 2023
3 dec 2023
Bestelling kwam volgens afspraak en mooi product!
FT
Femke T.
Enschede
mooie producten en voor redelijk lage prijs
19 jul 2023
9 nov 2023
Was prima zou jullie zeker aanbevelen
9 nov 2023

snel bezorgen

goede kwaliteit van spullen
Antwoord van jukki.nl
Leuk item, goede kwaliteit!
Alles goed overzichtelijk
3 jun 2023
Goede en snelle service
3 jun 2023
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met de producten en de levering:) we zien u graag terug in onze online winkel!
Vraag snel beantwoord