jukki.nl

620 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden891 beoordelingen in totaal

31 mei 2023
Verrassend! Ik had iets besteld en klonk eigenlijk te mooi om waar te zijn voor dat geld maar het is echt oprecht een top product en heel mooi en dat voor zo’n lage prijs! Ik ga zeker vaker bestellen hier.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Het is inmiddels meer dan een week, heb de track en tracing gekregen van postnl maar staat er op dat zij nog niks hebben ontvangen. Ik heb al een keer bij jukki besteld en alles ging goed de kwaliteit is goed maar de bezorging is echt iets om te verbeteren. Ik hoop dat ik mijn bestelling nog deze week ontvang.

Beoordelingen voor jukki.nl

Goede kwaliteit voor een mooie prijs

Erg leuk om verschillende producten in het zelfde stofje te kunnen kopen. Kwaliteit-prijs verhouding is prima. Ja, er is een langere bezorgtijd dan we in deze tijd soms gewend zijn, maar dat staat dan ook netjes op de site vermeld. Enige wat ik zelf jammer vond, was dat niet alle producten in alle stoffen (meer) beschikbaar zijn. Zo was er bijvoorbeeld geen buggy inleg in de stof Candy Circus te bestellen.
Antwoord van jukki.nl
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling:) we zijn blij dat u tevreden bent, we zien u graag terug in onze online webwinkel.
YG
13 apr 2024
Mooie goede producten voor een fantastische prijs dat is gewoon ongelofelijk. Ik ben zo blij met alle spulletjes die ik inmiddels heb klaar liggen voor de komat van onze kleine. Ik kan niet wachten. Alleen maar complimenten gehad over de mooie en goede kwaliteit en de spullen. Maxicosi deken/ winkkeldeken/ babynest/ een knisper kubus/ zwangerschapsnuddle.
Antwoord van jukki.nl
Miss sneller versturen? Maar ik begin altijd op tijd met kadootje dus heb altijd ruimte in tijd. Nu een ledikant dekbedovertrekje gekocht, maar meestal worden er lakentjes gebruikt. Miss leuk om in het assortiment op te nemen met dezelfde printjes.
RW
Renee W.
Enschede
19 apr 2024
prima en betrouwbare website.meerdere artikelen besteld en zien eruit als op de afbeelding. netjes bericht gekregen dat het iets later geleverd werd maar kwam nog ruim op tijd.dus een aanrader!
22 apr 2024

Babynestje besteld.. is precies als op de foto.. mooi en leuke kleuren. Duurt wel paar dagen voor je het binnen hebt , maar dat is logisch, het moet uit Polen komen.
Antwoord van jukki.nl
Produkt zgodny z opisem, super jakość 🤗, dostawa ekspresowa 🤗🤗🤗 mega zadowolenie
18 apr 2024
Mooie producten, levertijd viel me ook alles mee. Was binnen een week in huis

Zeer tevreden!

Goede, leuke spulletjes. Complete set en snel bezorgd. Zeer tevreden!
Antwoord van jukki.nl
Snel verzonden. Met een week in huis. Spullen zien er goed uit.
13 apr 2024
Goede kwaliteit babynestje bosdieren, vlotte bezorging.
Antwoord van jukki.nl
Snel verzonden en goede prijs kwaliteit verhouding

Top

Snelle service en goede kwaliteit producten!
18 apr 2024
Mooie producten en goede service!
Antwoord van jukki.nl
Leuke artikelen, snel geleverd!
Supermooi. Goede kwaliteit
De snelle bezorging