Elixerwater.nl- Logo - Beoordelingen

Elixerwater.nl

10 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 feb 2023
Elixerwater.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Water smaakt heel fris. Effect van anti-olifant neem ik aan. Is ook een mooie fles van glas om mee te nemen. H2 on demand met verlichting is ook decoratief

Erg chemische smaak zelfs na meerdere malen schoonmaken Voelt verre van gezond

Beoordelingen voor Elixerwater.nl

RM
Verpakking beschadigd en geplakt met tape, fles was nat van binnen dus mail gestuurd met de vraag of dit normaal is , dat deze misschien getest wordt van tevoren maar geen reactie. Misschien komt de reactie nog aangezien we midden in de vakanties zitten
Antwoord van Elixerwater.nl
Goedemiddag, Dit probleem is samen met de klant opgelost en naar tevredenheid van beide partijen afgehandeld. De klant is dan ook gevraagd deze beoordeling aan te passen. Elixer Water