Elixerwater.nl- Logo - Beoordelingen

Elixerwater.nl

8 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 feb 2023
Elixerwater.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Water smaakt heel fris. Effect van anti-olifant neem ik aan. Is ook een mooie fles van glas om mee te nemen. H2 on demand met verlichting is ook decoratief

Erg chemische smaak zelfs na meerdere malen schoonmaken Voelt verre van gezond

Beoordelingen voor Elixerwater.nl

Antwoord van Elixerwater.nl
Bedankt voor je positieve review over onze Elixer Water Waterstofgenerator. We zijn blij te horen dat je geniet van de frisse smaak van het water en de effectiviteit van het apparaat. We hebben veel aandacht besteed aan het design om zowel praktisch als esthetisch te zijn, en het doet ons goed te weten dat dit wordt opgemerkt. Geniet van je gehydrateerde, gezonde levensstijl met onze waterstofgenerator en dank je wel voor het delen van je ervaring!
Bedankt voor uw review!
Erg chemische smaak zelfs na meerdere malen schoonmaken Voelt verre van gezond
Antwoord van Elixerwater.nl
Bedankt voor je eerlijke feedback. We vinden het jammer te horen dat je ervaring met onze Elixer Water Waterstofgenerator niet naar verwachting was. Een chemische smaak is zeker niet wat we willen dat onze klanten ervaren. We nemen je zorgen serieus en zouden graag enkele suggesties doen om dit probleem mogelijk op te lossen: Dubbele reiniging: Soms kunnen residuen van het productieproces achterblijven, ondanks de eerste schoonmaak. We raden aan het apparaat met een mengsel van azijn en water te reinigen om alle mogelijke overgebleven residuen te verwijderen. Waterkwaliteit: De kwaliteit van het water dat gebruikt wordt, kan ook een rol spelen in de smaak. Probeer gedestilleerd of gebotteld water om te zien of dit een verschil maakt. Contact opnemen: Mocht het probleem aanhouden, neem dan alstublieft contact op met onze klantenservice. Wij staan klaar om verder te helpen, en indien nodig, het apparaat te vervangen of een terugbetaling te regelen. We streven naar een gezonde en tevreden ervaring voor al onze klanten, en jouw feedback is essentieel voor onze voortdurende verbeteringen. Bedankt voor het delen van je ervaringen.
Op zich een prima apparaat maar het is moeilijk te beoordelen of hij doet wat hij moet doen. Ik kan dat niet testen. Wat mij opvalt is dat ik als ik het water drink een nare bijsmaak proef. Een beetje als gesmolten plastic. Of dat nou gezond is. Ik ben er een beetje huiverig voor en ik weet niet of ik het structureel ga gebruiken als ik niet weet of het water volkomen veilig is.
Antwoord van Elixerwater.nl
Hartelijk dank voor uw feedback en het delen van uw ervaring met onze waterstofgenerator. Wij waarderen uw openheid en willen u graag geruststellen. Het is begrijpelijk dat u bezorgd bent over de bijsmaak die u beschrijft. Deze ervaring komt vaker voor bij nieuwe waterstofgenererende flessen en is meestal tijdelijk. Deze smaak kan worden veroorzaakt door residuen van het productieproces of de nieuwe materialen, en verdwijnt vaak na meerdere keren gebruik en reiniging van de fles. Wij adviseren de fles grondig te reinigen volgens de meegeleverde instructies. Wat betreft de effectiviteit van het apparaat, hoewel het thuis moeilijk te testen is, zijn onze producten uitgebreid getest en ontworpen om waterstofgas veilig en effectief aan water toe te voegen. Waterstofrijk water wordt door veel onderzoeken geassocieerd met diverse gezondheidsvoordelen. We verzekeren u dat de veiligheid en tevredenheid van onze klanten onze hoogste prioriteit heeft. Mocht de smaak aanhouden of heeft u nog verdere vragen of zorgen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Uw gezondheid en tevredenheid zijn voor ons van groot belang en we staan klaar om u te ondersteunen bij het optimaal gebruik van uw Elixer Water fles. Met vriendelijke groet, Elixer Water
RM
Verpakking beschadigd en geplakt met tape, fles was nat van binnen dus mail gestuurd met de vraag of dit normaal is , dat deze misschien getest wordt van tevoren maar geen reactie. Misschien komt de reactie nog aangezien we midden in de vakanties zitten
Antwoord van Elixerwater.nl
Goedemiddag, Dit probleem is samen met de klant opgelost en naar tevredenheid van beide partijen afgehandeld. De klant is dan ook gevraagd deze beoordeling aan te passen. Elixer Water
Goede prijs en snelle levering
Duidelijke site, snel antwoord op vragen