Het ZilverHuys- Logo - Beoordelingen

Het ZilverHuys

124 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.513 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 feb 2022
Het ZilverHuys voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 apr 2024
Zeer goede service, zeer mooie artikelen, zeer mooi graveerwerk, zeer goede verpakking van de artikelen. Niets dan lof!!

29 jun 2023
Ik vond het doosje er beetje goedkoop uit zien! Dekseltje zit heel los.
YS
Yvonne S.
Nijmegen

Beoordelingen voor Het ZilverHuys

20 mrt 2024
Mooie lijstjes, met inscriptie. Alleen die stond niet op doorgegeven plek, is geen probleem. Tip: geef klanten de mogelijkheid om in een tekening de plek aan te geven waar de tekst moet komen staan.
20 mrt 2024
Ojee Ik zie nu dat we het verkeerd hebben gelezen, Jammer dat u mij niet even belt om door te geven dat het niet goed is gegaan. Dan los ik het altijd netjes op. We zijn druk bezig met een nieuwe website en de module programmeurs zijn al een hele poos druk bezig om al onze wensen voor het graveren er in te verwerken. Dat is helaas niet zo simpel. We zijn er dus druk mee bezig. Groetjes Angelique het ZilverHuys
9 mrt 2024
Mooie selectie, de gravering is mooi. Jammer dat er niet de mogelijkheid was om ( tegen betaling) de gravering iets langer - meer letters te maken. Goed snel geleverd in brievenbus-pakket
10 mrt 2024
Dank je wel voor de mooie beoordeling. Helaas passen er op het bestekje WMF dieren niet meer karakters, anders hadden we dit zeker aangeboden. De ruimte op dit bestek is door de plaatsing van het merkteken van WMF (verder naar achter) zeer beperkt, vooral op de kleine lepel. is net aan een ruimte over van 1,5cm om een gravering te plaatsen. Wij vinden het belangrijk dat het leesbaar is. Groetjes Angelique het ZilverHuys
Fijn om bij jullie te bestellen, prachtig ingepakt, en leuk vond ik het roze strikje aan de zilveren kinderwagen.
17 mrt 2024
24 feb 2024
Mooi kinder bestek en vriendelijk geholpen. Snelle levering.
24 feb 2024
Dank je wel voor de mooie beoordeling. Groetjes Angelique Het ZilverHuys
Antwoord van Het ZilverHuys
Dank je wel voor je beoordeling. Veel plezier met het kinderbestekje Dieren. Angelique
8 jun 2023
Iets beter aangeven op de site wanneer jullie gesloten ( op vakantie) zijn. Het resultaat was prachtig!
11 jun 2023
Dank u wel voor de beoordeling, het is altijd lastig om het op een juiste manier aan te geven. we waren slechts 6 dagen op vakantie sinds 3 jaar. Om het iets langere wachten te verzachten had ik een leuke korting van 10% op de kinderbestekje en natuurlijk de gratis gravering. Graag tot een volgende keer. groetjes Angelique
7 okt 2023
Alles was prima, alleen de webshop vind ik niet erg handig
11 nov 2023
Dank u wel voor deze mooie beoordeling. Graag hoor ik van u wat u niet handig vond aan de webshop, Ik kan er van leren en eventueel aanpassen. Groetjes, Angelique Het ZilverHuys
5 nov 2023
11 nov 2023