Het ZilverHuys- Logo - Beoordelingen

Het ZilverHuys

124 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.513 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 feb 2022
Het ZilverHuys voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 apr 2024
Zeer goede service, zeer mooie artikelen, zeer mooi graveerwerk, zeer goede verpakking van de artikelen. Niets dan lof!!

29 jun 2023
Ik vond het doosje er beetje goedkoop uit zien! Dekseltje zit heel los.
YS
Yvonne S.
Nijmegen

Beoordelingen voor Het ZilverHuys

21 apr 2024
14 apr 2024

Leuk cadeau voor een 4-jarige (klein)dochter of zoon

Prachtig kinderbestek voor mijn 4-jarige kleindochter, dat gratis gegraveerd werd. Dag na bestelling al ontvangen. Top! Natuurlijk is het reclame, maar lijkt mij niet verstandig om het brievenbuspakketje, met "Zilverhuys" erop vermeld, te sturen.Onze brievenbus zit niet op slot en in mijn dop is het goed gegaan, maar dat geldt niet overal, denk ik.
Antwoord van Het ZilverHuys
Dank u wel voor deze mooie beoordeling, Gelukkig ben ik in de afgelopen 18 jaar niet zo heel veel pakketjes kwijt geraakt, misschien 20, en dan los ik het natuurlijk ook netjes op. Lieve groetjes, Angelique
Het was heel mooi gegraveerd en heel mooi ingepakt. Het was echt een leuk kado zo om te geven.
Dank u wel voor deze mooie recensie. Groetjes Angelique Het ZilverHuys
Gegraveerd kinderbestek besteld. Snel geleverd. Was mooi ingepakt met cadeaupapier.

Mooie kwaliteit bestek, snel geleverd!

Mooie kwaliteit bestek en razendsnel geleverd met inscriptie! Erg blij mee hoor.
Antwoord van Het ZilverHuys
Dank u wel voor de mooie beoordeling en graag gedaan. Groetjes Angelique Het ZilverHuys
FL
F L.
Driebergen-Rijsenburg

Boven verwachting

Goede prijs/kwaliteit, snel, mooi ingepakt, goede service, zeer vriendelijk
Wow Dank u wel voor deze geweldige beoordeling. Liefs Angelique Het ZilverHuys
22 apr 2024
Keurig gegraveerd. Binnen 1 dag opgestuurd en ontvangen.
Goede snelle levering. Bestekje is mooi gegraveerd.
Snelle levering.
17 apr 2024
7 apr 2024
Super bedankt voor de 5 gouden sterren! Groetjes Angelique Het ZilverHuys

Mooi sieradendoosje

Cette boîte à musique est le cadeau idéal pour les petites princesses. Livraison à domicile très rapide. Superbe cadeau !!! Deze muziekdoos is het ideale geschenk voor zowel kleine prinsesjes. Super snel thuisbezorgd. Prachtig cadeau!! Merci !
20 mrt 2024
Dank je wel voor de mooie beoordeling! De Ballerina Sieradendoos is ook echt een topper voor kleine als grote prinsessen. Groetjes, Angelique Het ZilverHuys
Kinderbestek besteld. Dat werd mooi ingepakt door Post.nl thuisbezorgd. Het kinderbestek is van glanzend edelmetaal. Met mooie letters is de naam van de baby ingegraveerd.
9 mrt 2024
Dank u wel voor deze mooie beoordeling, Groetjes Angelique Het ZilverHuys
Perfect! Snelle levering en mooi als kado verpakt (gratis) en goede communicatie.
20 mrt 2024
Dank je wel die 5 gouden sterren vindt ik ook helemaal Perfect. Graag gedaan en die kanjers kunnen straks lekker eten met hun eigen Nijntje Dwarslepel met Gratis naam gravering. Ook heel leuk om aan te vullen met het bestekje van Nijntje of de Mooie Spaarpot van Nijntje. Graag tot ziens, Angelique Het ZilverHuys
Mooie gravure in bestekset. Zeer snelle levering in mooie cadeauverpakking!
Antwoord van Het ZilverHuys
Dank u wel voor deze mooie woorden, heel erg blij mee! Groetjes Angelique Het ZilverHuys
mooie uitstraling, snelle service, fijne communicatie
20 mrt 2024
Dank je wel voor deze mooie woorden,. Altijd leuk om weer een mooie Koe Spaarpot voor jullie bedrijf te mogen graveren. Lieve groetjes Angelique Het ZilverHuys