betersport.nl- Logo - Beoordelingen

betersport.nl

699 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.145 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 jul 2019
betersport.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 aug 2023
Was beetje huiverig om te bestellen omdat er ook veel negatieve recensies stonden. Maar na bestelling meteen overzichtelijke bevestiging ontvangen. Levering was vrij snel. Enige jammere is dat er op een paar punten flinke krassen al op de buizen vd trampoline zaten, verf compleet weg… de doos was ook flink beschadigd. En ik weet niet of dat zo is verzonden of dat het aan het transportbedrijf ligt… maar daar baal ik wel van, want los van de zwaar beschadigde doos, was het verder wel goed verpakt. Heb dit verder niet met ze opgepakt, omdat we de trampoline nu echt moesten opzetten. Dus ik weet niet hoe ze dit zouden oppakken. Kan geen oordeel over klantenservice geven dus maar op gemiddelde score gezet.

14 jun 2023
Crosstrainer is prima kwaliteit, heel degelijk. Telefonisch vriendelijk te woord gestaan, ze proberen goede service te leveren, maar zijn daarin helaas ook afhankelijk van transportbedrijf en installatiebedrijf. Levering ging rommelig, het koste wat telefoontjes om het product geleverd te krijgen. En daarnaast is 1 heel groot pak van 79 kilo niet in je eentje naar binnen te krijgen. Het zou fijn zijn als zo'n groot apparaat in een paar kleinere en iets lichtere pakken aan particulieren werd bezorgd. Aan de inhoud van de verpakking te zien had dat prima gekund. Installatie was ook pas later dan aangevraagd, de order was niet bij het installatiebedrijf binnengekomen. Ook dat koste wat telefoontjes en regelwerk.

Beoordelingen voor betersport.nl

18 jul 2023

Focus Fox 1 na 1 maand stuk!

Focus Fox 1 na 1 maand stuk. Schroefdraad traparm en schroef volledig weg na 1 maand. Voorlopig Slechts 1 van de 5 vervangende onderdelen geleverd na volledige betaling vervangonderdelen. Vorige week gepolst wanneer de rest komt maar tot op heden geen reactie. Toestel inmiddels al meer dan 3 weken buiten gebruik.
24 jul 2023

Klantenservice onbereikbaar

Drie weken terug een FitBike geleverd gekregen waarvan de display niet goed werkt. Formulier ingevuld en nog steeds geen reactie. Ook via social media en telefoon geen gehoor. Kortom, als iets niet werkt ben je de Sjaak bij deze partij (en ik heb niet de eerste die dat ervaart)
Enkelgewichten 2,5 en 3,5 kg. Alle klittebanden gaan stuk na eerste keer gebruik. De thermische kunstoflassen scheuren los, hierdoor zijn de klittebanden onbruikbaar geworden. Ze kunnen wel gerepareerd /versterkt worden met extra naaiwerk.
20 aug 2023

Deuk in de vloer

Het product wat ik had besteld kwam kapot aan en toen het weer opgehaalt werd heeft de bezorger het pakket laten vallen en nu heb ik een deuk in de vloer.
16 okt 2023
Product zelf is niks mis mee maar ik kan op geen enkel manier contact krijgen met heb bedrijf over mijn vragen ik vind dit erg absurd
8 jul 2023
Ik betaal voor het in elkaar zetten en na twee weken nog niks gebeurd. Betersport heeft Zoofy al twee keer een herinnering gestuurd.
19 mei 2023
I placed an order for spare parts on May 5th. After 15 days, no progress can be seen on my delivery and I no longer receive an answer
6 jun 2023

Nog nooit het pakje ontvangen

Nog nooit het pakje ontvangen. 22 mei besteld. Zou vorige al binnen moeten zijn. Wel vriendelijk aan de telefoon.
Bezorger bleef herhaaldelijk aanbellen nadat de deur geopend was en wilde het niet naar oven brengen.
Weken geleden iets besteld en nog niets ontvangen Ook geen update van de bestelling Jammer gemiste kans
Onderdeel is verkeerd gemaakt. Zie foto in bijlage. De gelaste verbindingen zitten aan verkeerde zijde
HP
Harald P.
ANTWERPEN
5 aug 2023
Ik verwijs naar mijn email van 04/08/2023 naar de klantendienst van Betersport
1 mei 2023
De service duurt lang. Is slecht. En geeft verkeerde adviesrn
25 jul 2023
Geen valse informatie op de website zetten over het monteren
kappen met meerdere feedback mails sturen