betersport.nl- Logo - Beoordelingen

betersport.nl

700 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.149 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 jul 2019
betersport.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 aug 2023
Was beetje huiverig om te bestellen omdat er ook veel negatieve recensies stonden. Maar na bestelling meteen overzichtelijke bevestiging ontvangen. Levering was vrij snel. Enige jammere is dat er op een paar punten flinke krassen al op de buizen vd trampoline zaten, verf compleet weg… de doos was ook flink beschadigd. En ik weet niet of dat zo is verzonden of dat het aan het transportbedrijf ligt… maar daar baal ik wel van, want los van de zwaar beschadigde doos, was het verder wel goed verpakt. Heb dit verder niet met ze opgepakt, omdat we de trampoline nu echt moesten opzetten. Dus ik weet niet hoe ze dit zouden oppakken. Kan geen oordeel over klantenservice geven dus maar op gemiddelde score gezet.

14 jun 2023
Crosstrainer is prima kwaliteit, heel degelijk. Telefonisch vriendelijk te woord gestaan, ze proberen goede service te leveren, maar zijn daarin helaas ook afhankelijk van transportbedrijf en installatiebedrijf. Levering ging rommelig, het koste wat telefoontjes om het product geleverd te krijgen. En daarnaast is 1 heel groot pak van 79 kilo niet in je eentje naar binnen te krijgen. Het zou fijn zijn als zo'n groot apparaat in een paar kleinere en iets lichtere pakken aan particulieren werd bezorgd. Aan de inhoud van de verpakking te zien had dat prima gekund. Installatie was ook pas later dan aangevraagd, de order was niet bij het installatiebedrijf binnengekomen. Ook dat koste wat telefoontjes en regelwerk.

Beoordelingen voor betersport.nl

6 jan 2024

Goede kwaliteit tegen scherpe prijs, slechte verzending

Producten zijn zoals omschreven, van goede kwaliteit en een tegen een goede prijs. Verpakking liet wel te wensen over. Gewichten en dumbbells zaten slechts in een plasticje in een kartonnen doos, die bij aankomst helemaal kapot was gescheurd. Bubblewrap en een geschikte doos of wat meer aandacht tijdens transport zou geen overbodige luxe zijn. Gelukkig was er niks kapot gegaan
zeer vriendelijk aan de telefoon en goede uitleg gekregen een aandachtspunt voor de organisatie het zou erg prettig zijn wanneer de hometrainer voor oudere mensen op de plek waar die moet komen gezet zou kunnen worden en vooral dat de hometrainer in elkaar gezet wordt voor ouderen
18 jan 2024
ik had een roeimachine besteld maar die kwam niet overeen met mijn verwachtingen. Alles netjes terug verpakt en met gratis retour laten ophalen. Zeer vriendelijke helpdesk die me de reour voor 2 dagen later heeft geregeld. Een week later netjes terugbetaald. Zeer correct!
De snelle reactie op het ingestuurde contactformulier. Display fit bike-6 werd snel verzonden net zoals later de kabel. Goede service maar probleem is er nog. Misschien makkelijker om even live contact te hebben met evt video bellen.
De verpakking en bezorging was prima geregeld; bij het in elkaar zetten had een betere uitleg gekund en uitgebreidere afbeeldingen. En alleen in elkaar zetten gaat echt niet lukken; zet erbij dat je met z'n tweeën moet zijn.
31 dec 2023
Alles klopt. Goede ondersteuning bij aankoop. Aflevering zoals beloofd.
Na een probleem is er snel gereageerd en is het probleem verholpen
Bestelling liep volgens plan, juiste product en op tijd.
Duidelijke website en snelle, nette levering.
Ik ben tevreden over mijn aanschaf!!
28 jan 2024
Snel en netjes. 👍
13 jan 2024
14 aug 2023
GP
9 nov 2023
De loopband is prima. Al lag de band wel erg los waardoor ik de eerste keer onderuit ging vanwege het doorslippen. Ik moest gaan vragen hoe het zit met het stellen van de band. Zou handig zijn als de linkjes voor het stellen en onderhouden er meteen bij zouden zitten. De handleiding is op zijn zachtst gezegd niet heel duidelijk. Vooral voor wat betreft de bedrading van de console. De programma's zijn niet heel bruikbaar voor beginnende joggers.
24 aug 2023

Beoordeling.

De informatie vertrekt in de winkel was OK. Deze kan echter zeker nog verbeterd worden door meer info te geven over de verschillen tussen de diverse loopbanden. Er wordt (teveel) van uit gegaan dat de klant alle informatie al op internet gelezen heeft. Inmiddels de loopband enkele maanden in gebruik. Ik ben zeer tevreden hierover. Werkt prima en met nog meer plezier door gebruik te maken van kinomap.
Goede service en er wordt meegedacht. Bike fitebike race basis gekocht, beviel niet omdat het stuur niet horizontaal verzet kon worden. Bij staande oefeningen stootte ik mijn knieën tegen het stuur. Retour gezonden c.q opgehaald door Betersport en het type Bike fitebike race home afgeleverd, stuur daarvan was horizontaal verstelbaar. Probleem opgelost.