betersport.nl- Logo - Beoordelingen

betersport.nl

699 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.145 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 jul 2019
betersport.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 aug 2023
Was beetje huiverig om te bestellen omdat er ook veel negatieve recensies stonden. Maar na bestelling meteen overzichtelijke bevestiging ontvangen. Levering was vrij snel. Enige jammere is dat er op een paar punten flinke krassen al op de buizen vd trampoline zaten, verf compleet weg… de doos was ook flink beschadigd. En ik weet niet of dat zo is verzonden of dat het aan het transportbedrijf ligt… maar daar baal ik wel van, want los van de zwaar beschadigde doos, was het verder wel goed verpakt. Heb dit verder niet met ze opgepakt, omdat we de trampoline nu echt moesten opzetten. Dus ik weet niet hoe ze dit zouden oppakken. Kan geen oordeel over klantenservice geven dus maar op gemiddelde score gezet.

14 jun 2023
Crosstrainer is prima kwaliteit, heel degelijk. Telefonisch vriendelijk te woord gestaan, ze proberen goede service te leveren, maar zijn daarin helaas ook afhankelijk van transportbedrijf en installatiebedrijf. Levering ging rommelig, het koste wat telefoontjes om het product geleverd te krijgen. En daarnaast is 1 heel groot pak van 79 kilo niet in je eentje naar binnen te krijgen. Het zou fijn zijn als zo'n groot apparaat in een paar kleinere en iets lichtere pakken aan particulieren werd bezorgd. Aan de inhoud van de verpakking te zien had dat prima gekund. Installatie was ook pas later dan aangevraagd, de order was niet bij het installatiebedrijf binnengekomen. Ook dat koste wat telefoontjes en regelwerk.

Beoordelingen voor betersport.nl

Ik moest de loopband helaas retour doen omdat ivm mijn ziekte de band te snel liep. Het begon bij 1.0 en kon niet lager. Dus zet zulke info bij de beschrijving, om teleurstelling te voorkomen. Moesten de loopband met 3 man naar boven brengen en toen kon het na het in elkaar zetten weer naar beneden.
Verwarring bij de start van de montage: het geleverd pak losse schroeven en ringen klopte niet volledig met de pagina met schroeven en ringetjes in de handleiding. Gelukkig, de ontbrekende schroeven en ringen bleken al in het frame te zitten. Daarna was de montage eenvoudig.
29 apr 2023
Mijn intresten lagen bij Home Gym Home Gym - Focus Fitness Unit 6. Ben in de winkel geweest zij hebben mij zeer vriendelijk te woord gestaan. Jammer dat zij het niet in elkaar zetten. Chafeur ook een beetje lui ik moest het zelf naar binnen slepen.
Snelle proces van aankoop tot levering. Enige minpunt dat de bezorger ons niet eens wil helpen met optillen tot aan onze gangpad. Een klein beetje vriendelijkheid daarin zou enorm verschil maken.
Snelle levering, goede kwaliteit. Duidelijke website. Verpakking mocht beter. Doos was aan beide uiteinden open, waardoor het gekochte product er al bijna uitviel bij het in ontvangst nemen.

Snelle, zeer klantvriendelijke afhandeling.

Vraag over reserveonderdeel werd heel snel beantwoord. Veercassette roeitrainer werd keurig afgeleverd en heb ik zelf kunnen vervangen. Prima klantvriendelijk afhandeling.

goede prijs kwaliteit

Dumbells die ik had besteld waren zoals beschreven. Goede prijs kwaliteit verhouding. Beoordeling op de website zelf werkt niet met Android. Met Chrome en Firefox niet.
14 nov 2023

Hometrainer

Makkelijk bestelproces en goede bezorging. De hometrainer kon ik zelf alleen in elkaar zetten. Het aansluitsnoer had voor de gebruiksvriendelijkheid langer mogen zijn.
1 aug 2023
Zit goed, alleen een pain in the ass om hem op en af te doen. Erg stevig en maakt je tot het zweten, comfortabel en kan alle zandzakjes eruit en erin halen. Goede stof.
1 aug 2023

Prima bezorging!

De correcte bezorging was prima! De gebruiksaanwijzing is heel summier. Kan duidelijk beter! Na een week nog geen goede installatie van de gegevens en programma's
9 aug 2023
Netjes bezorgt en goed ingepakt. Bezorger liet ten wensen beschiet gaan. Maar daar kunnen jullie niets aan doen. Wel na bellen weer geregeld
31 okt 2023
Goede deal, redelijk heldere omschrijving. Voedingspanning stond niet vermeld, dat was even zoeken. Levering was ook boven verwachting snel.
IG
20 aug 2023

Top trampoline voor heel nette prijs

De communicatie ontbrak maar we hebben een top trampoline voor een heel nette prijs en uiteindelijk werd het trapje ook keurig nageleverd.
10 aug 2023
De loopband is eenvoudig en gemakkelijk op te bouwen ook fijn in gebruik Alleen de schroeven draaien zich ZEER moeilijk in
28 jul 2023
Het bezorgen wordt blijkbaar niet tot aan de deur gedaan. Dat zou op de website staan, naar ik heb het niet gezien.
Nette reactie, maar wel een reeks automatische mailberichten die duiden op een reeds afgeronde kwestie/bestelling.
snelle levering. zwaar pakket, moest extra hulp bij. gelukkig kwam er net iemand langs die kon helpen
FV
Femmy V.
Arnhem
17 jun 2023

Het succesvolle werk

Het werk dat verricht werd om mij tevreden te stellen en het succes dat het resultaat ervan was
24 aug 2023
Ik had de volgende dag al me fiets in huis . Wat ze beter kunnen doen zal ik niet weten
14 okt 2023

Het was betaalbaar en op tijd

Het was betaalbaar. Het pakketje kwam op tijd. Wat valt er meer te zeggen?