stripsenzo.nl- Logo - Beoordelingen

stripsenzo.nl

288 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden288 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 feb 2024
stripsenzo.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede ervaring met deze stripwinkel, zeer behulpzame en vriendelijke eigenaar. Ruime sortering en ook bestellen of reserveren via de webshop mogelijk. Kom hier met plezier rondsnuffelen.

Ga vooral zo door top

Beoordelingen voor stripsenzo.nl

24 apr 2024
De site is fijn en overzichtelijk, de verzending keurig verzorgd. Ik had alleen graag gezien dat de Asterixen die ik heb besteld, nieuwe drukken zijn, met de (helaas) veranderde namen van de personages. Niettemin ben ik lekker aan het lezen
Antwoord van stripsenzo.nl
25 apr 2024
Beste Esther, Wij leveren boeken uit de voorraad die momenteel beschikbaar is bij de uitgever. Wij gaan er van uit dat dit ook de laatste versies zijn. Niet alle titels zijn door de Nederlandse uitgever blijkbaar gewijzigd. Dit zal gebeuren als de voorraad van het deel op is en ze gaan herdrukken. Mogelijk kan het ook zijn dat in het magazijn van de uitgever nog exemplaren van de vorige druk staan. Alle boeken die wij leveren zijn nieuw.
20 apr 2024
Prettig contact bij vragen, bestellingen accuraat behandeld en tijdig goed verpakt verzonden.
GV
4 mei 2024
Snelle levering en prima producten.
Aflevering post duurde lang
Antwoord van stripsenzo.nl
Beste Willebrordus, Dit pakket is idd langer onderweg geweest dan normaal. Het is pas na drie dagen dat de Post het pakket heeft ontvangen in het sorteercentrum aangekomen. Dat is uitzonderlijk. Over het algemeen zijn we tevreden over de snelheid van Post.nl, maar het is deze keer niet zo snel gegaan. Excuses hiervoor, maar wanneer wij het pakket overdragen aan de post, dan kunnen wij er verder niets meer aan doen.
24 apr 2024
CM
Chris M.
Lelystad
16 apr 2024
Soms lijkt het of een strip er niet is. Maar dat is dan niet juist. Maar als ik de strip eenmaal gevonden heb, dan gaat de betaling en de verzending helemaal goed. Er is ook erg veel keuze en de prijs is goed.
Keurige en tijdige bevestiging van bestellingen en verzendingen. Ingaan op verzoeken.
Snelle levering en geen gedoe. Verder geen bijzonderheden
7 apr 2024
snelle verzending en prima verpakt
JD
Jos d.
St-Jansteen
23 mrt 2024
Zeer goed beschermd verpakt.
gewoon zo doorgaan
Snelle service