WoodWatch- Logo - Beoordelingen

WoodWatch

311 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.813 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 mrt 2017
WoodWatch voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 jun 2023
Wat een prachtige, wondermooie horloge. Ik ben ontzettend onder de indruk van de kwaliteit. Extra fijn is de persoonlijke gravering wat het geschenk een extra emotionele meerwaarde geeft. Dit is er eentje om levenslang te koesteren. Aanvankelijk was ik wat terughoudend mbt de prijs. Maar deze is zijn geld zeker meer dan waard. Het ecologische aspect waar Woodwatch, net als wijzelf zo hard voor staan, zorgt ervoor dat dit een geschenk is geworden die in meerdere lagen van ons bestaan plezier en voldoening schenkt. Ook dank voor de snelle levering. Dit is een aanrader. Wij shoppen hier zeker nog.

2 jul 2023
De producten zijn prachtig mooi en van prima kwaliteit. Het wordt echter vervelend als een bestelling niet compleet is. Het koste me bijna een week om ze te pakken te krijgen, ze reageren alleen op een live chat. Ik heb ook gebeld, maar kreeg daarna op de chat te horen dat ze geen telefoonnummer hebben. (?). Mail gestuurd, ook geen reactie en ook op de whatsapp helemaal niets. Vervolgens was de dame nog trots op haarzelf ook dat er nu wel binnen een minuut werd gereageerd. Uiteindelijk moest ik vervolgens nog bijna een week wachten totdat ik het ontbrekende onderdeel heb gekregen. Ook mijn man heeft wat besteld en hij kreeg een gratis houten doosje er ook niet bij. Weer van alles geprobeerd en wederom nergens reactie op. Dus als je heeeeeeel veel geduld hebt, moet je hier zeker bestellen. Ik denk dat ze pas reageren op het moment dat ik negatief op de sociale media mijn verhaal ga doen…..

Beoordelingen voor WoodWatch

19 sep 2023
Probeer mijn horloge retour te sturen, is verstuurd en na nog geen geld terug gekregen en geen reactie op mij mail hie het er voor staat, verder was het wel een mooi horloge alleen niet stond hij mij niet goed.
De klantenservice verbeteren, jullie zijn onbereikbaar. Mijn produ kan ik niet beoordelen, die heb ik tot op heden nog steeds niet ontvangen