71workx.nl- Logo - Beoordelingen

71workx.nl

106 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden697 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 okt 2020
71workx.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 aug 2023
ik ga hier zeker vaker bestellen, werd contact met me opgenomen of ik op de hoogte was van de maatvoering van Carhartt, heb toch een maatje kleiner genomen van mn t-shirt en zat perfect. Is maar goed dat ze me belden!

Logistiek verbeteren 8 -12-23 bestelling geplaatst 15-12-23 de bestelling ontvangen in gebreken En nu is het 27-12-23 maar afwachten wanneer de rest wordt geleverd Echt belachelijk

Beoordelingen voor 71workx.nl

CB
Claude B.
Drongen
27 jun 2023
28 jun 2023
Bedankt voor de positieve review! We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Als je nog suggesties hebt over hoe we onze service kunnen verbeteren en je ervaring nog beter kunnen maken, laat het ons dan weten. We kijken er naar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! Team 71workx
27 jun 2023
28 jun 2023
Wow, bedankt voor de geweldige review! We zijn zo blij om te horen dat je zo tevreden bent met onze service. We doen ons best om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en het is altijd fijn om te horen dat we daarin slagen. Als je in de toekomst nog hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder! Team 71workx
26 mei 2023
Dankjewel voor de top review. Veel plezier met je bestelling en tot de volgende keer! Team 71WorkX
25 mei 2023
Dankjewel voor de schitterende 5 sterren! Team 71WorkX
6 jul 2023
Meteen de korting op de bestelling los laten als ik meerdere broeken bestel en niet weet daarna…. 😉
18 jul 2023
Bedankt voor je suggestie! We waarderen je loyaliteit en hopen dat je blijft genieten van onze producten! Team 71WorkX
7 nov 2023
Groot assortiment, het meeste op voorraad, goede website, goede communicatie en goede prijzen.
7 nov 2023
Bedankt voor je geweldige review! We zijn blij dat je tevreden bent met ons grote assortiment, voorraad, website, communicatie en prijzen. We waarderen je positieve feedback! 🌟🌟🌟🌟🌟 Team 71workx

top bedrijf

vlotte bestelling, heel vlotte service (levering en dergelijke) en degelijke werkkledij
Antwoord van 71workx.nl
Hey, bedankt voor je geweldige review! Super om te horen dat je bestelling vlot verliep. We doen ons best om onze klanten blij te maken. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, staan we voor je klaar. Bedankt dat je voor ons hebt gekozen! 🎉😊 Team 71workx
CD
cees d.
Vlaardingen
4 sep 2023
Lange levering , 1 week voor een voorraad product , had ik niet verwacht
8 sep 2023
Bedankt voor je 4-sterren review! We waarderen je feedback en we zullen ons best doen om onze levertijden te verbeteren. Bedankt voor je geduld! ✨🚚 Team 71workx

Helemaal prima

Goeie ondersteuning, vriendelijke klantenservice, snelle verzending
Antwoord van 71workx.nl
Bedankt voor de geweldige 5-sterren reviews! We zijn zo blij dat je tevreden bent met onze service. 😄 Team 71workx
13 sep 2023

Top kleding

Netjes verstuurd en ingepakt goede kwaliteit van de kleding
14 sep 2023
Bedankt voor de geweldige review! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de verzending, verpakking en kwaliteit van onze kleding. We waarderen uw positieve feedback enorm! 😊👍 Team 71workx
14 nov 2023
Leuk aanbod en goede service
14 nov 2023
Bedankt voor je positieve review! We zijn blij dat je ons aanbod leuk vindt en tevreden bent met onze service. We waarderen je feedback enorm! 😊👍 Team 71workx
24 dec 2023
Snel, correct @ kwalitatief
Antwoord van 71workx.nl
Dankjewel voor de geweldige 5-sterren review! We waarderen het enorm dat je tevreden bent met onze service. 😄 Team 71workx
3 okt 2023
Alles supervlot verlopen. Vriendelijke mensen,die contact opnemen als ze twijfelen aan de maat.
4 okt 2023
Bedankt voor de geweldige 5-sterren review! We zijn blij om te horen dat alles supervlot is verlopen. We streven ernaar om altijd vriendelijk te zijn en contact op te nemen als we twijfelen aan de maat. Bedankt voor je positieve feedback! 😊 Team 71workx
16 okt 2023
16 okt 2023
Bedankt voor je reactie! We zijn blij dat je tevreden bent met je ervaring en dat je ons 5 sterren geeft. 😊⭐⭐⭐⭐⭐ Team 71workx
8 okt 2023
Antwoord van 71workx.nl
Hartelijk dank voor de 4-sterren review! We zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent met onze werkkleding. Bedankt voor je steun! Team 71workx
24 aug 2023
28 aug 2023
Bedankt voor je geweldige 5-sterren review! We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. We streven er altijd naar om de beste service te bieden en het is fijn om te horen dat we aan je verwachtingen voldoen. Als je nog andere vragen hebt, staan we altijd voor je klaar. Nogmaals bedankt en tot ziens! 😊🌟 Team 71workx
20 jul 2023
21 jul 2023
Hey, bedankt voor je geweldige review en het geven van 5 sterren! We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen en hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn. Team 71WorkX
1 nov 2023
1 nov 2023
Bedankt voor je 4-sterren review! We waarderen je feedback en streven ernaar om het nog beter te doen. 😊🌟 Team 71workx
23 aug 2023
Bedankt voor de geweldige 5-sterren review! We zijn ontzettend blij om te horen dat je tevreden bent met onze producten/diensten. Jouw feedback is enorm waardevol voor ons en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! Team 71workx
22 aug 2023
Wow, bedankt voor de fantastische beoordeling! We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Jouw steun betekent veel voor ons! 🌟 Team 71workx